Komunikaty PR

Produkty Robico Active dostępne w sieciach sklepów Auchan i Intermarché

2024-08-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Suplement diety WPC 80 marki Robico Active skierowany jest do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Produkt, dostępny w trzech owocowych smakach, pojawił się w sierpniu br. na półkach hipermarketów Auchan i supermarketów Intermarché. Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, intensyfikuje działania mające na celu wprowadzenie swojego najnowszego produktu do jak największej liczby sklepów.

Robico dynamicznie rozwija swoją sieć dystrybucji, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Suplement diety WPC 80, będący częścią nowej marki Robico Active, zagościł na półkach hipermarketów Auchan i sklepów Intermarché, co jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu dostępności produktów marki. Firma nieustannie obserwuje zmieniające się preferencje klientów i dąży do tego, aby spełniać ich oczekiwania, oferując produkty o najwyższej jakości i naturalnym składzie.

- Zależy nam na tym, aby produkt tak wysokiej jakości, jak WPC 80, był dostępny dla jak największej liczby osób. Dlatego intensywnie pracujemy nad rozbudową naszej sieci dystrybucji. Współpraca z dużymi podmiotami, takimi jak Auchan czy Intermarché, pozwala nam zbliżyć się do tego celu i dostarczać konsumentom sprawdzone, naturalne białko, które wspiera zdrowy tryb życia  – mówi Edyta Szczepańska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu ZUH „Robico”.

WPC 80 to starannie opracowany suplement, który wyróżnia się wysoką zawartością białka, kluczowego dla budowy i regeneracji mięśni. Zawiera aż 91% białek serwatkowych oraz 5% maślanki, wzbogaconych naturalnymi aromatami i słodzikami. Produkt ten wspiera codzienną dietę, pomagając kontrolować apetyt, i jest dostępny w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym oraz bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru dwie pojemności – 700 g do codziennego użytku oraz poręczną saszetkę „TO GO” o wadze 30 g, idealną na szybki posiłek po treningu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.