Komunikaty PR

Produkty Robico Active dostępne w sieciach sklepów Auchan i Intermarché

2024-08-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Suplement diety WPC 80 marki Robico Active skierowany jest do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Produkt, dostępny w trzech owocowych smakach, pojawił się w sierpniu br. na półkach hipermarketów Auchan i supermarketów Intermarché. Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, intensyfikuje działania mające na celu wprowadzenie swojego najnowszego produktu do jak największej liczby sklepów.

Robico dynamicznie rozwija swoją sieć dystrybucji, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Suplement diety WPC 80, będący częścią nowej marki Robico Active, zagościł na półkach hipermarketów Auchan i sklepów Intermarché, co jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu dostępności produktów marki. Firma nieustannie obserwuje zmieniające się preferencje klientów i dąży do tego, aby spełniać ich oczekiwania, oferując produkty o najwyższej jakości i naturalnym składzie.

- Zależy nam na tym, aby produkt tak wysokiej jakości, jak WPC 80, był dostępny dla jak największej liczby osób. Dlatego intensywnie pracujemy nad rozbudową naszej sieci dystrybucji. Współpraca z dużymi podmiotami, takimi jak Auchan czy Intermarché, pozwala nam zbliżyć się do tego celu i dostarczać konsumentom sprawdzone, naturalne białko, które wspiera zdrowy tryb życia  – mówi Edyta Szczepańska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu ZUH „Robico”.

WPC 80 to starannie opracowany suplement, który wyróżnia się wysoką zawartością białka, kluczowego dla budowy i regeneracji mięśni. Zawiera aż 91% białek serwatkowych oraz 5% maślanki, wzbogaconych naturalnymi aromatami i słodzikami. Produkt ten wspiera codzienną dietę, pomagając kontrolować apetyt, i jest dostępny w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym oraz bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru dwie pojemności – 700 g do codziennego użytku oraz poręczną saszetkę „TO GO” o wadze 30 g, idealną na szybki posiłek po treningu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.