Komunikaty PR

Produkty Robico Active dostępne w sieciach sklepów Auchan i Intermarché

2024-08-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Suplement diety WPC 80 marki Robico Active skierowany jest do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Produkt, dostępny w trzech owocowych smakach, pojawił się w sierpniu br. na półkach hipermarketów Auchan i supermarketów Intermarché. Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, intensyfikuje działania mające na celu wprowadzenie swojego najnowszego produktu do jak największej liczby sklepów.

Robico dynamicznie rozwija swoją sieć dystrybucji, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Suplement diety WPC 80, będący częścią nowej marki Robico Active, zagościł na półkach hipermarketów Auchan i sklepów Intermarché, co jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu dostępności produktów marki. Firma nieustannie obserwuje zmieniające się preferencje klientów i dąży do tego, aby spełniać ich oczekiwania, oferując produkty o najwyższej jakości i naturalnym składzie.

- Zależy nam na tym, aby produkt tak wysokiej jakości, jak WPC 80, był dostępny dla jak największej liczby osób. Dlatego intensywnie pracujemy nad rozbudową naszej sieci dystrybucji. Współpraca z dużymi podmiotami, takimi jak Auchan czy Intermarché, pozwala nam zbliżyć się do tego celu i dostarczać konsumentom sprawdzone, naturalne białko, które wspiera zdrowy tryb życia  – mówi Edyta Szczepańska, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu ZUH „Robico”.

WPC 80 to starannie opracowany suplement, który wyróżnia się wysoką zawartością białka, kluczowego dla budowy i regeneracji mięśni. Zawiera aż 91% białek serwatkowych oraz 5% maślanki, wzbogaconych naturalnymi aromatami i słodzikami. Produkt ten wspiera codzienną dietę, pomagając kontrolować apetyt, i jest dostępny w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym oraz bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru dwie pojemności – 700 g do codziennego użytku oraz poręczną saszetkę „TO GO” o wadze 30 g, idealną na szybki posiłek po treningu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.