Promocja dobrego żywienia w wirtualnym świecie Żabki
Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox. Od 28.08 użytkownicy platformy mogą odkrywać wirtualny świat Żabki, dołączając do gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!”. Gra z elementami edukacyjnymi powstała w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
– W Żabce cały czas poszukujemy nowych możliwości komunikacji z klientami i ich aktywizacji. Wykorzystujemy do tego najnowsze technologie oraz światowe trendy, m.in. inwestujemy w gaming. Przykładem naszych działań w tym obszarze jest trwający obecnie test gry Żabu oraz nasza najnowsza realizacja, czyli gra „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox. W stworzonym przez nas wirtualnym świecie gracze znajdą futurystyczną wersję sklepu Żabka oraz znane z naszego programu „Porcja DobreGO!” smaczne i pożywne produkty oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score. Poprzez grywalizację chcemy budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, którzy swój wolny czas spędzają poszukując rozrywki w internecie – mówi Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.
Wirtualny świat Żabki na Robloxie
Użytkownicy gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!” wchodzą do futurystycznego świata, którego centralnym miejscem jest wieżowiec Żabka HQ, stworzony z pomocą sztucznej inteligencji (AI). W siedzibie firmy znajduje się sklep Żabka rodem z przyszłości ze specjalną maszyną, dzięki której można dowiedzieć się, jak świadomie wykorzystać system Nutri-Score w codziennych zakupach. Ponadto, na sklepowych półkach użytkownicy znajdą wirtualne odpowiedniki produktów dostępnych w Żabce, oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score.
Główną osią zabawy w pierwszym sezonie jest niekończąca się rozgrywka – gracze przenoszą się do tunelu, w którym poruszają się plecakiem odrzutowym, a ich zadaniem jest unikanie przeszkód i zdobywanie przedmiotów, które ułatwią im rozgrywkę. Im dalej gracz poprowadzi swoją postać, tym więcej punktów otrzyma. W przypadku uderzenia w przeszkodę gracz ma szansę powrotu do gry – aby było to możliwe, musi poprawnie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące zbilansowanej diety. Zdobyte w grze punkty można wymieniać na ubrania dla wirtualnych awatarów.
Koncepcja gry została stworzona przez sieć Żabka we współpracy z agencją Game Changer, która odpowiada również za produkcję gry. Za dobór influencerów do kampanii gry odpowiada agencja BeLoud.
Gra dostępna pod adresem: https://www.roblox.com/games/14348914311/abka-Run-Porcja-DobreGO
Program żywieniowy „Porcja DobreGO!”
Program „Porcja DobreGO!” ma na celu promocję dobrze zbilansowanych i smacznych posiłków, które mogą być szybkim rozwiązaniem na każdą porę dnia, oferując bogatą gamę dań gotowych oraz przekąsek. Są to zarówno znane i lubiane klasyki, jak i bardziej egzotyczne smaki oraz kuchnie. Produkty objęte programem tworzone są z pasji do smaku, we współpracy z dietetykiem, który najlepiej zna niedobory żywieniowe Polaków i chce, aby bez wyrzutów sumienia poczuli dobrodziejstwo posiłków „DobreGO!”. Celem inicjatywy jest pokazanie, że dobre odżywianie nie musi iść w parze z czasochłonnym procesem planowania oraz przygotowywania posiłków – zmiana diety na własnych warunkach może być prosta i wygodna. Specjalne oznaczenie ,,Porcja DobreGO!” na produktach marek własnych, takich jak Szamamm, Haps, Dobra Karma czy Tomcio Paluch, pozwala na dokonanie bardziej świadomych wyborów zakupowych – zarówno dla siebie, jak i dla najbliższych.
Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.