Prościej, nowocześniej i wygodniej w nowej aplikacji Żappka
Topowa aplikacja Żappka jest na rynku już od 5 lat i niejeden raz zaskoczyła swoich użytkowników unikatowymi rozwiązaniami. Tym razem, w nowej wersji, użytkownicy Żappki zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Aplikacja ma ulepszony, intuicyjny interfejs i szereg nowych funkcji. Obecnie trwa pierwszy etap udostępnienia aplikacji, a użytkownicy w najbliższych tygodniach cyklicznie będą dostrzegać nowe rozwiązania Żappki. Dotychczas z aplikacji korzystało ponad 10 mln osób.
Jeszcze bardziej Żappka
Ulepszona wersja Żappki zawiera m.in. nowe funkcje umożliwiające korzystanie z usług spółek należących do Grupy Żabka.
– Rozwój technologii to jeden z filarów długofalowej strategii Grupy Żabka. Dzięki synergii naszych marek w aplikacji Żappka, użytkownicy zyskają lepszy dostęp do naszej pełnej oferty, my z kolei możemy wykorzystać potencjał płynący z całej Grupy – komentuje Tomasz Suchański, Group Chief Executive Officer, President of the Management Committee.
W trakcie prac nad nową aplikacją przeprowadzono kompleksowe badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie jeszcze bardziej intuicyjne.
– Chcąc pozostawać liderem, wyznaczającym trendy w branży retail, zdecydowaliśmy o wyniesieniu Żappki na wyższy poziom. Spójna architektura nowej aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjna i przez to przyjazna użytkownikom. Wraz z naszymi partnerami, wewnątrz Grupy Żabka i poza nią, stworzyliśmy ekosystem wspólnych korzyści dla użytkowników, a oni – jeszcze większą dostępność ciekawych ofert. Dziś oddajemy aplikację, która jest efektem wielomiesięcznych prac naszych zespołów, jednak nieustająco będziemy dodawać kolejne funkcje, tak by Żappka stała się towarzyszką naszych klientów podczas całych dni wypełnionych różnorodnymi aktywnościami – mówi Wojciech Krok, Managing Director, Żabka Future.
Ulepszona nawigacja i jeszcze więcej ofert
Wśród najważniejszych zmian użytkownicy dostrzegą m.in. podział oferty Żabki oraz menu, gdzie znajdą np. produkty PROSTO z PIECA. Podział zyskała sekcja Wszystko za żappsy – odtąd widoczna będzie osobno oferta sklepów Żabka oraz spółek należących do Grupy Żabka i partnerów. Nowością są także sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą. Użytkownicy otrzymali także nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów, m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime czy Traficar. Żappsy czasowo będą mogły być również wymieniane na monety w aplikacji Allegro. Klienci zyskają także nowe opcje płatności przez Google Pay lub Apple Pay.
Uruchomienie nowej aplikacji wspiera kampania marketingowa promująca sposoby wykorzystania żappsów, w której udział wezmą influencerzy: Przemek Pro, Monika Kociołek i Czvjnik.
Nowa Żappka będzie udostępniana użytkownikom etapowo. Informacje o dostępnej aktualizacji dostępne będą w dotychczasowej wersji aplikacji.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.