#PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce!
Minął rok, od kiedy sieć Żabka zaczęła wyposażać swoje sklepy w specjalne piece Merrychef, dzięki którym może proponować klientom wyjątkowe produkty. Chrupiące przekąski na ciepło z oferty #PROSTOzPIECA dostępne są już w 2400 sklepów, a z każdym tygodniem liczba ta rośnie. Sieć cały czas rozwija też portfolio objętych ofertą produktów – od września br. klienci mogą spróbować burgerów z serii „Dynastia Burgerów” oraz zapiekanek.
– Wprowadzenie pieców Merrychef to jeden z elementów długofalowej strategii Żabki polegającej na rozbudowaniu oferty gastronomicznej. Od dłuższego czasu rozwijamy w naszych sklepach asortyment dań gotowych i kanapek, w czym jesteśmy już niezaprzeczalnym liderem na rynku. Kontynuujemy rozwój w tym kierunku, zwiększając naszą specjalizację i oferując bardziej rozbudowaną gastronomię w ramach oferty #PROSTOzPIECA. Została ona bardzo dobrze przyjęta przez klientów – doceniają oni jej jakość, różnorodność oraz szybkość w przygotowaniu, co stanowi dla nas impuls do dalszego rozwoju konceptu gastronomicznego. Planujemy kolejne inwestycje zarówno w zakresie wyposażenia sklepów w sprzęt, jak i rozbudowy portfolio produktów – mówi Piotr Pszonka, dyrektor departamentu rozwoju handlu w Żabka Polska.
Merrychef to piec konwekcyjno-mikrofalowy, stanowiący połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Mikrofale pozwalają na podgrzanie zamrożonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Dzięki temu wielofunkcyjnemu, kompaktowemu urządzeniu możliwe jest szybkie przygotowanie ciepłej przekąski przy jednoczesnym zachowaniu jej powtarzalnej, wysokiej jakości. Urządzenie jest łatwe w obsłudze dla personelu sklepu.
Gorące nowości w ofercie: „Dynastia Burgerów” i zapiekanki
Od września br. oferta została wzbogacona o burgery z serii „Dynastia Burgerów” – Kurczak strips z bekonem i sosem Golden Mayo oraz Szarpana wieprzowina z kimchi i sosem BBQ – w cenie 11,99 zł/szt.[1] z aplikacją Żappka (standardowa cena – 17,99 zł/szt.). Natomiast od 13 września br., w wybranych sklepach, klienci mogą spróbować kolejnych nowości, jakimi są zapiekanki – klasyczna Zapiekanka z pieczarkami i serem oraz pikantna Zapiekanka z salami i jalapeno – w cenie 8,99 zł/szt. z aplikacją Żappka (standardowa cena – 9,99 zł/szt.). Zapiekanki serwowane są z sosem czosnkowym i ketchupem.
Moc chrupiących przekąsek
Aktualnie, obok burgerów i zapiekanek, w ramach oferty #PROSTOzPIECA dostępne są także frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami.
Klienci mogą spróbować produktów z oferty nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale także podczas wydarzeń, na których pojawiają się mobilne Żabki lub zatrzymując się przy Autostradzie Wielkopolskiej, w MOP Gnilec i MOP Sosna, w pobliżu granicy Polski z Niemcami.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca
Żabka liderem oferty gastronomicznej w Polsce
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi, ale także panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W 2400 wybranych sklepach Żabka dostępne są także wspomniane chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA. Nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
[1] Od 27.09 w cenie 14,99 zł/szt. z aplikacją Żappka.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.