Komunikaty PR

#PROSTOzPIECA dostępne tylko w Żabce!

2023-09-20  |  11:05

Minął rok, od kiedy sieć Żabka zaczęła wyposażać swoje sklepy w specjalne piece Merrychef, dzięki którym może proponować klientom wyjątkowe produkty. Chrupiące przekąski na ciepło z oferty #PROSTOzPIECA dostępne są już w 2400 sklepów, a z każdym tygodniem liczba ta rośnie. Sieć cały czas rozwija też portfolio objętych ofertą produktów – od września br. klienci mogą spróbować burgerów z serii „Dynastia Burgerów” oraz zapiekanek.

Wprowadzenie pieców Merrychef to jeden z elementów długofalowej strategii Żabki polegającej na rozbudowaniu oferty gastronomicznej. Od dłuższego czasu rozwijamy w naszych sklepach asortyment dań gotowych i kanapek, w czym jesteśmy już niezaprzeczalnym liderem na rynku. Kontynuujemy rozwój w tym kierunku, zwiększając naszą specjalizację i oferując bardziej rozbudowaną gastronomię w ramach oferty #PROSTOzPIECA. Została ona bardzo dobrze przyjęta przez klientów – doceniają oni jej jakość, różnorodność oraz szybkość w przygotowaniu, co stanowi dla nas impuls do dalszego rozwoju konceptu gastronomicznego. Planujemy kolejne inwestycje zarówno w zakresie wyposażenia sklepów w sprzęt, jak i rozbudowy portfolio produktów – mówi Piotr Pszonka, dyrektor departamentu rozwoju handlu w Żabka Polska.

Merrychef to piec konwekcyjno-mikrofalowy, stanowiący połączenie tradycyjnego piekarnika z mikrofalą. Mikrofale pozwalają na podgrzanie zamrożonych produktów w ciągu paru minut, natomiast piekarnik zapewnia ich chrupkość. Dzięki temu wielofunkcyjnemu, kompaktowemu urządzeniu możliwe jest szybkie przygotowanie ciepłej przekąski przy jednoczesnym zachowaniu jej powtarzalnej, wysokiej jakości. Urządzenie jest łatwe w obsłudze dla personelu sklepu.

Gorące nowości w ofercie: „Dynastia Burgerów” i zapiekanki

Od września br. oferta została wzbogacona o burgery z serii „Dynastia Burgerów” – Kurczak strips z bekonem i sosem Golden Mayo oraz Szarpana wieprzowina z kimchi i sosem BBQ – w cenie 11,99 zł/szt.[1] z aplikacją Żappka (standardowa cena – 17,99 zł/szt.). Natomiast od 13 września br., w wybranych sklepach, klienci mogą spróbować kolejnych nowości, jakimi są zapiekanki – klasyczna Zapiekanka z pieczarkami i serem oraz pikantna Zapiekanka z salami i jalapeno – w cenie 8,99 zł/szt. z aplikacją Żappka (standardowa cena – 9,99 zł/szt.). Zapiekanki serwowane są z sosem czosnkowym i ketchupem.

Moc chrupiących przekąsek

Aktualnie, obok burgerów i zapiekanek, w ramach oferty #PROSTOzPIECA dostępne są także frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami.

Klienci mogą spróbować produktów z oferty nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale także podczas wydarzeń, na których pojawiają się mobilne Żabki lub zatrzymując się przy Autostradzie Wielkopolskiej, w MOP Gnilec i MOP Sosna, w pobliżu granicy Polski z Niemcami.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca

Żabka liderem oferty gastronomicznej w Polsce

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można nie tylko hot dogi, ale także panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W 2400 wybranych sklepach Żabka dostępne są także wspomniane chrupiące przekąski z oferty #PROSTOzPIECA. Nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe


[1] Od 27.09 w cenie 14,99 zł/szt. z aplikacją Żappka.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.