Przyszłość branży Visual - nowoczesne technologie na Dniu Otwartym Panasonic
W czwartek, 24 października 2024 roku w hotelu Barceló w Warszawie, odbył się coroczny Dzień Otwarty Panasonic, organizowany przez Panasonic Connect Europe. Wydarzenie przyciągnęło entuzjastów technologii i profesjonalistów z różnych branż, którzy mieli szansę odkryć nowoczesne rozwiązania w dziedzinie technologii Visual, w tym najnowsze projektory premium oraz innowacje dla teatrów i muzeów. Goście mogli również uczestniczyć w fascynujących projekcjach, interaktywnych prezentacjach i inspirujących dyskusjach z ekspertami. Panasonic, znany z dążenia do doskonałości, przyciągnął na swój Dzień Otwarty ponad sto osób.
Panasonic - lider innowacji technologicznych
Z ponad stuletnią tradycją, Panasonic nieustannie redefiniuje postrzeganie świata, wprowadzając na rynek przełomowe, nowatorskie rozwiązania w zakresie elektroniki użytkowej, przemysłu i komunikacji. W trakcie Dnia Otwartego w Warszawie firma zaprezentowała trzy nowatorskie projektory, które rewolucjonizują tworzenie doświadczeń wizualnych.
Wśród nich znalazł się po raz pierwszy w Polsce 1-chipowy projektor DLP™ PT-REQ15, oferujący imponującą jasność 15 000 lm, co gwarantuje spektakularne efekty wizualne na dużą skalę. Równolegle zaprezentowano debiutujący na polskim rynku projektor DLP™ 4K z serii PT-RQ7, wyróżniający się nowym trybem Digital Art, który zapewnia żywe kolory i wysoki kontrast w lekkiej, kompaktowej konstrukcji, idealnej do transportu.
Wreszcie, Panasonic przedstawił premierowo w Polsce media procesor ET-FMP20, wyposażony w zaawansowane procesory multimedialne, który redefiniuje przepływy pracy z wieloma projekcjami, oferując precyzyjną regulację i płynne odtwarzanie obrazu 4K. Te nowatorskie rozwiązania potwierdzają pozycję Panasonic jako lidera w branży technologii wizualnych, wprowadzając użytkowników w nową erę immersyjnych doświadczeń.
Czuję ogromną satysfakcję z sukcesu naszego wydarzenia, które z każdą edycją przyciąga coraz większą liczbę uczestników. Dzień Otwarty Panasonic w Warszawie pokazuje, że firma nie tylko śledzi najnowsze trendy technologiczne, ale także wyznacza kierunki w tej dziedzinie, podkreśla Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager.
Inspirujące rozwiązania i nowoczesne technologie
Podczas Dnia Otwartego, goście mieli niepowtarzalną okazję podziwiać najnowsze modele projektorów Panasonic, które wyróżniają się nie tylko wyjątkową jakością obrazu, ale również wszechstronnością zastosowań. Obecni na wydarzeniu eksperci Panasonic Connect Europe byli obecni na wydarzeniu, aby odpowiadać na pytania uczestników oraz dzielić się wiedzą na temat innowacyjnych produktów.
Nasze nowoczesne projektory są idealne do biur, teatrów, muzeów i wystaw sztuki. Wydarzenia takie jak to stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z nowymi rozwiązaniami oraz bezpośredniej interakcji z profesjonalistami z branży, dodaje Magdalena Przasnyska, Senior Sales and Marketing Manager.
W ramach wydarzenia zaprezentowano także wirtualne studio, które demonstrowało nowoczesne techniki produkcji na żywo, z zastosowaniem w telewizji i kulturze.
Dzięki naszym zaawansowanym kamerom jesteśmy w stanie uchwycić dynamikę i emocje wydarzeń na ekranie. Dzień Otwarty to doskonała okazja do poznania tych urządzeń oraz wymiany doświadczeń z ekspertami, dodaje Janusz Adamski, AV Sales Manager.
Silver TV dopiero się rozkręca!
Tylko ⅕ Polaków interesują liczby i statystyki w nagłówkach. Nowe dane Waterdrop
Trasa wykładowa Dawida Myśliwca z okazji 10-lecia twórczości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł
Nowe otwarcie unijnej polityki gospodarczej. Polska prezydencja w Unii szansą na korzystne zmiany dla przedsiębiorców
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną prezydencję w Radzie UE i przez pół roku będzie przewodniczyć jej pracom. To szansa na wprowadzenie zmian do unijnej agendy, przedefiniowanie strategii rozwoju Wspólnoty i korektę polityki gospodarczej. Kluczowe zmiany, których oczekują przedsiębiorcy, to między innymi wzmocnienie i ochrona jednolitego rynku UE w związku z nowymi wyzwaniami, związanymi m.in. z rosnącą rolą Chin i wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych.
Handel
Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia. Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną
W ciągu ośmiu miesięcy 2024 roku polscy rolnicy wyeksportowali tylko o 0,5 proc. więcej żywności niż w takim samym okresie poprzedniego roku. Wartość eksportu wyrażona w złotych nawet spadła (o 5,6 proc.) ze względu na umocnienie polskiej waluty do dolara i euro, w którym większość polskiego eksportu jest rozliczana. Problemem polskiego rolnictwa są wysokie koszty produkcji spowodowane m.in. wprowadzaniem Europejskiego Zielonego Ładu, koncentracja eksportu na nasyconych rynkach europejskich i brak rozpoznawalnych globalnie marek.
Ochrona środowiska
Ekstremalne zjawiska pogodowe w Polsce to kilka miliardów strat rocznie. To duże wyzwanie dla branży ubezpieczeniowej
W ciągu niespełna dwóch dekad ekstremalne zjawiska pogodowe spowodowały około 115 mld zł bezpośrednich strat – wynika z analizy IOŚ-PIB. To rocznie średnio 6 mld zł strat. Najbardziej kosztowne są susze i powodzie, które ze względu na zmiany klimatu mogą pojawiać się coraz częściej. To rodzi wiele wyzwań związanych z ubezpieczaniem mienia.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.