Komunikaty PR

Reduta kończy rok z nowymi markami na pokładzie!

2023-12-11  |  14:10
Biuro prasowe

Poszukiwane przez klientów marki wzmacniają portfolio warszawskiej Reduty. Od środy klienci centrum mogą skorzystać z oferty Maxi Zoo, a od 15 grudnia będą mogli zrobić zakupy w dyskoncie Dealz. Tym samym warszawska galeria wiernie realizuje przyjętą strategię komercjalizacji stając się kompleksowym centrum ze zróżnicowaną ofertą zakupową oraz rozbudowaną propozycją atrakcji i udogodnień dla rodzin z dziećmi.

Portfolio Reduty wzbogaciła najprężniej rozwijająca się w Polsce sieć sklepów dla zwierząt – Maxi Zoo, zajmując powierzchnię 481 m2. To  drugi punkt sprzedaży tej marki w centrum należącym do G City.

Jedną z nowości w warszawskiej galerii będzie także Dealz – brand, który z powodzeniem kontynuuje ekspansję na polskim rynku. Jego powierzchnia handlowa zajmie 478 m2.

Pojawienie się w Reducie marek Dealz i Maxi Zoo, cieszących się coraz większą popularnością w Polsce, jest kolejnym krokiem w realizacji przyjętej strategii  komercjalizacji centrum, które 2 lata temu przeszło gruntowną modernizację wnętrza. Bezpośredni zasięg oddziaływania Reduty obejmujący zamożne dzielnice Warszawy, jak Ochota, Wola, Włochy, Ursus oraz podwarszawskie miejscowości czyni z niej miejsce wartościowe dla marek poszukiwanych przez klientów. Atrakcyjności centrum dodaje kompleksowa propozycja handlowo-usługowa, z hipermarketem Carrefour, z najbardziej rozbudowaną ofertą w Warszawie oraz obecność 7-salowego Multikina, w którym warszawiacy często korzystają z wyjątkowych okazji cenowych. Ale nie tylko. Reduta to także jeden z nielicznych obiektów handlowych w stolicy, posiadający nowoczesny wewnętrzny plac zabaw – Strefę WOW, bezpłatną dla wszystkich odwiedzających oraz kreatywną przestrzeń Piąty Wymiar, z szeroką ofertą warsztatów dla dzieci.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.