Rewolucja w handlu internetowym od DHL!
Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
DHL eCommerce Polska i Militaria.pl po raz kolejny łączą siły, tym razem wprowadzając rewolucyjne rozwiązanie na polskim rynku handlu internetowego. Innowacyjna usługa umożliwia klientom sklepu online Militaria.pl składanie zamówień do godziny 23:59, z gwarancją doręczenia przesyłki już następnego dnia. Jest to pierwsza tego typu usługa na polskim rynku.
Szybkość i elastyczność rozwiązań w e-commerce
Zamówienia do godziny 23:59 z doręczeniem następnego dnia – to bezprecedensowa oferta, która znacząco umacnia pozycję DHL eCommerce Polska na silnie konkurencyjnym rynku e-commerce. Firma znana z zaawansowanych i dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań logistycznych, wdrożyła nowatorskie rozwiązanie, definiując nowe standardy obsługi klienta.
– Jako pierwsi wydłużamy tak mocno okno czasowe zamówień z gwarancją dostawy następnego dnia. Nasza współpraca z Militaria.pl otwiera nowe możliwości dla klientów, umożliwiając im jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy online. Jesteśmy dumni, że realizujemy pionierskie projekty ze sprawdzonymi partnerami na rynku e-commerce, takimi jak sklep Militaria.pl. Wciąż poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, stanowiących naszą przewagę konkurencyjną i stale zmieniamy układ sił na mapie usług kurierskich w Polsce. Infrastruktura i najnowsze rozwiązania jakimi dysponujemy sprawiają, że jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu dostarczenia zamówień następnego dnia, złożonych nawet na minutę przed północą – mówi Tadeusz Puchała, wiceprezes ds. sprzedaży DHL eCommerce Polska.
Nowa usługa realizowana przez DHL eCommerce Polska oznacza, że zakupy mogą być realizowane z niespotykaną dotąd prędkością i precyzją. Dodatkowym atutem są wygodne i dopasowane do potrzeb klientów dostawy. W tym przypadku zamawiający może wybrać najbardziej dogodną formę doręczenia przesyłki. DHL oferuje doręczenie pod wskazany adres oraz dostawy do rozbudowanej sieci out of home, obejmującej punkty obsługi paczek w ulubionych sieciach handlowych i automaty paczkowe, w których paczka poczeka na odbiór aż 4 dni. Łącznie to 18 000 punktów, znajdujących się w dogodnych lokalizacjach w całym kraju.
Późne zamówienia, błyskawiczne dostawy
Nowa inicjatywa to odpowiedź na wyzwania współczesnego rynku e-commerce, gdzie szybkość dostawy i elastyczność w dopasowaniu usług są szczególnie ważne dla konsumentów. – Sukcesywne wydłużanie czasu składania zamówień wyróżnia nas na tle światowych e-commersów. Opinie, potrzeby i oczekiwania klientów to kluczowe wartości, które łączą nas z DHL eCommerce Polska. Od lat dokładamy starań, aby świadczone przez nas usługi były jak najlepszym dopełnieniem oferty sprzedażowej. Na tej bazie powstała idea DHL 23:59, którą właśnie wdrożyliśmy. Mamy nadzieję, że wydłużony czas zamawiania w pełni usatysfakcjonuje osoby decydujące się na zakupy w Militaria.pl – komentuje Kamil Skrzypczak, prezes zarządu Militaria.pl.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.