Rewolucja w handlu internetowym od DHL!

Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
DHL eCommerce Polska i Militaria.pl po raz kolejny łączą siły, tym razem wprowadzając rewolucyjne rozwiązanie na polskim rynku handlu internetowego. Innowacyjna usługa umożliwia klientom sklepu online Militaria.pl składanie zamówień do godziny 23:59, z gwarancją doręczenia przesyłki już następnego dnia. Jest to pierwsza tego typu usługa na polskim rynku.
Szybkość i elastyczność rozwiązań w e-commerce
Zamówienia do godziny 23:59 z doręczeniem następnego dnia – to bezprecedensowa oferta, która znacząco umacnia pozycję DHL eCommerce Polska na silnie konkurencyjnym rynku e-commerce. Firma znana z zaawansowanych i dopasowanych do potrzeb klientów rozwiązań logistycznych, wdrożyła nowatorskie rozwiązanie, definiując nowe standardy obsługi klienta.
– Jako pierwsi wydłużamy tak mocno okno czasowe zamówień z gwarancją dostawy następnego dnia. Nasza współpraca z Militaria.pl otwiera nowe możliwości dla klientów, umożliwiając im jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy online. Jesteśmy dumni, że realizujemy pionierskie projekty ze sprawdzonymi partnerami na rynku e-commerce, takimi jak sklep Militaria.pl. Wciąż poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, stanowiących naszą przewagę konkurencyjną i stale zmieniamy układ sił na mapie usług kurierskich w Polsce. Infrastruktura i najnowsze rozwiązania jakimi dysponujemy sprawiają, że jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu dostarczenia zamówień następnego dnia, złożonych nawet na minutę przed północą – mówi Tadeusz Puchała, wiceprezes ds. sprzedaży DHL eCommerce Polska.
Nowa usługa realizowana przez DHL eCommerce Polska oznacza, że zakupy mogą być realizowane z niespotykaną dotąd prędkością i precyzją. Dodatkowym atutem są wygodne i dopasowane do potrzeb klientów dostawy. W tym przypadku zamawiający może wybrać najbardziej dogodną formę doręczenia przesyłki. DHL oferuje doręczenie pod wskazany adres oraz dostawy do rozbudowanej sieci out of home, obejmującej punkty obsługi paczek w ulubionych sieciach handlowych i automaty paczkowe, w których paczka poczeka na odbiór aż 4 dni. Łącznie to 18 000 punktów, znajdujących się w dogodnych lokalizacjach w całym kraju.
Późne zamówienia, błyskawiczne dostawy
Nowa inicjatywa to odpowiedź na wyzwania współczesnego rynku e-commerce, gdzie szybkość dostawy i elastyczność w dopasowaniu usług są szczególnie ważne dla konsumentów. – Sukcesywne wydłużanie czasu składania zamówień wyróżnia nas na tle światowych e-commersów. Opinie, potrzeby i oczekiwania klientów to kluczowe wartości, które łączą nas z DHL eCommerce Polska. Od lat dokładamy starań, aby świadczone przez nas usługi były jak najlepszym dopełnieniem oferty sprzedażowej. Na tej bazie powstała idea DHL 23:59, którą właśnie wdrożyliśmy. Mamy nadzieję, że wydłużony czas zamawiania w pełni usatysfakcjonuje osoby decydujące się na zakupy w Militaria.pl – komentuje Kamil Skrzypczak, prezes zarządu Militaria.pl.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.