Komunikaty PR

Rock Park Przeworsk ma nowego właściciela

2024-03-11  |  14:16
Biuro prasowe

Nowoczesny park handlowy Rock Park Przeworsk, którego uroczyste otwarcie nastąpiło z początkiem lutego br., po miesiącu funkcjonowania pozyskał nowego właściciela. Transakcja odbyła się pomiędzy RockCapital. a spółką ME Invest, należącą do TERG S.A., właściciela sieci Media Expert. Avison Young reprezentował sprzedającego w procesie transakcyjnym.

 

Otwarty w lutym bieżącego roku park handlowy Rock Park Przeworsk (woj. podkarpackie) to kolejna inwestycja RockCapital., firmy z polskim kapitałem wyspecjalizowanej w komercjalizacji, budowaniu i sprzedaży nowoczesnych parków handlowych. 

 

- Park handlowy w Przeworsku to dla nas ważna inwestycja, która poszerza nasze dotychczasowe portfolio. Jesteśmy inwestorem wielu projektów na terenie całej Polski w segmencie obiektów handlowych, nasza strategia zakłada pozyskiwanie dominujących obiektów w regionie i skomercjalizowanych na najwyższym poziomie, dlatego zdecydowaliśmy się na zakup parku handlowego w Przeworsku, nad którym niebawem zawiśnie szyld Aura Park - podkreśla Karol Bielecki, pełnomocnik Spółki ME Invest.     

 

Rock Park Przeworsk, zlokalizowany u zbiegu ulic Dworcowej i Dynowskiej, jest pierwszym i jedynym nowoczesnym parkiem handlowym w regionie, obsługującym 44 000 mieszkańców. Operatorem spożywczym jest sieć sklepów Biedronka, a cała powierzchnia obiektu to blisko 6 800 mkw. powierzchni najmu. W gronie najemców znajdują się znane i lubiane marki, takie jak Sinsay, CCC, Pepco, Dealz, Tedi, KIK, Kaes, Martes Sport, Media Expert, czy Orange. Dogodnie zlokalizowany zaledwie 5 minut spacerem od Dworca PKP Rock Park oferuje udogodnienia, takie jak stacja ładowania samochodów elektrycznych, duży parking na 170 miejsc parkingowych oraz przyległą myjnię samochodową - co stanowi dodatkową korzyść dla klientów. Dzięki starannie dobranym tenant-mix oraz optymalnemu zaprojektowaniu przestrzeni klienci w wygodny sposób mogą w jednym miejscu kupić wszelkie niezbędne produkty.

 

- Park handlowy w Przeworsku to odpowiedź na zakupowe potrzeby lokalnych mieszkańców całego regionu, jest to nowoczesny kompleks handlowo-usługowy z ciekawą i zróżnicowaną ofertą. Aby obiekt mógł z powodzeniem funkcjonować w długim terminie kluczowy jest odpowiedni dobór najemców, których oferta będzie się uzupełniać i wspólnie napędzać, dlatego w procesie komercjalizacji zawsze zwracamy na to szczególną uwagę - mówi Justyna Kojak, Dyrektor ds. komercjalizacji. - Zgodnie z modelem biznesowym RockCapital komercjalizuje, buduje, a następnie sprzedaje Rock Parki i obecna transakcja jest integralną częścią długoplanowej strategii działania. Cieszy nas fakt, że nasz Park w Przeworsku pozyskał nowego właściciela w tak szybkim czasie, co stanowi dla nas potwierdzenie świetnie wykonanej pracy przy komercjalizacji i przygotowaniu całego obiektu - dodaje Michał Osadczuk, Prezes Zarządu RockCapital.

 

- Sektor parków handlowych niezmiennie stanowi wiarygodną i bezpieczną opcję inwestycyjną - komentuje Artur Czuba, Associate Director, Investment w Avison Young. W 2023 roku parki handlowe i obiekty typu convenience stanowiły 56% całkowitego wolumenu inwestycji w nieruchomości handlowe, co przekłada się na 13 z 27 transakcji, przyciągając do Polski 2 nowych inwestorów. W tym roku spodziewamy się kontynuacji zainteresowania parkami handlowymi. Od początku 2024 roku byliśmy już świadkami 2 transakcji tego typu obiektami; w każdej z nich pośredniczył Avison Young. 

Obecnie największym wyzwaniem w segmencie parków handlowych jest zabezpieczenie wysokiej klasy projektu w cenie, która zadowoli obie strony. Rock Park w Przeworsku zdecydowanie jest takim aktywem.


 

***

 

RockCapital. to firma o polskim kapitale działająca w obszarze nieruchomości komercyjnych w całej Polsce, której specjalizacją są parki handlowe. Profesjonalnie zajmuje się całym procesem inwestycyjnym: od pozyskania atrakcyjnych lokalizacji, poprzez komercjalizację powierzchni, aż po budowę i sprzedaż gotowych do użytkowania obiektów.


ME Invest to spółka inwestycyjna należąca do TERG S.A., właściciela sieci Media Expert, będącej liderem branży RTV/AGD i elektroniki użytkowej na polskim rynku. Spółka regularnie powiększa swój portfel nieruchomości poprzez budowę i kupno gotowych parków handlowych. Całe portfolio spółki tworzone jest pod marką Aura Park. 

Avison Young jest międzynarodową firmą doradczą działającą na rynku nieruchomości, stworzoną, aby generować realną wartość ekonomiczną, społeczną i środowiskową w oparciu o ludzi i dla ludzi. Główna siedziba firmy znajduje się w Toronto w Kanadzie. Avison Young wyróżnia się globalną współpracą partnerów firmy na całym świecie, którzy wspólnie i każdy z osobna mają wpływ na działania i rozwój firmy.  Avison Young od 11 lat z rzędu utrzymuje tytuł Canada's Best Managed Companies.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.