Komunikaty PR

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

2024-07-17  |  01:00
Biuro prasowe

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą lauretów z różnych branż: https://www.zlotafirma.pl/how-it-works 

Po zsumowaniu oraz analizie danych Rodzik Agency przyznaje się w gronie najlepiej ocenianych firm w Polsce.

Takie wyróżnienie jest dla Nas szczególnie ważne, ponieważ pokazuje jak Nasi klienci doceniają naszą pracę i zaangażowanie w to co robimy. Kampanie wizerunkowe jakie zostały zrealizowane wśród naszych klientów i ich zadowolenie jest dla Nas bardzo dużą satysfakcją. I cieszy Nas niezmiernie to, że coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w personal branding. Dzięki doświadczonym ekspertom, którzy dzielą się wiedzą w mediach jesteśmy pewni, że wspólnie wpływamy na rozwój Polskiej gospodarki” – mówi prezes Marta Rodzik.

Rodzik Agency PR – to butikowa agencja, która powstała ze środków UE. Na polskim rynku jest od 2021 roku. Grupa freelancerów, która tworzy tą agencję to doświadczeni specjaliści w swoich działaniach. Oferują kampanie wizerunkowe zarówno dla firm, przedsiębiorców czy też artystów. Świadczą również usługi graficzne, fotograficzne i jak i tworzenie contentu na social media. Obecnie zaufali im Piotr „Liroy” Marzec, dziennikarz Adam Giza, Ewelina Czaplińska z kancelarii prawno-finansowej, pracownia DS Manufaktura, marka LiRoyal, aplikacja WeTalk, Anna Maria Porowska oraz wielu innych firm i przedsiębiorców. Marta Rodzik, która jest właścicielką agencji została wyróżniona przez kapitułę redakcji tygodnika Wprost jako Osobowość Biznesu oraz przez Dziennik Łódzki za promowanie biznesów lokalnych.

 

Klienci o agencji mówią tak:

Z całkowitym przekonaniem, chciałbym zdecydowanie polecić współpracę z tą wyjątkową dziewczyną, która nie tylko emanuje pozytywnym humorem, ale także demonstruje poziom profesjonalizmu, przekraczający wszelkie oczekiwania. Jej precyzyjne podejście do detali oraz zdolność do nawiązywania silnych relacji przekładają się nie tylko na owocną, lecz także inspirującą współpracę. Bardzo szybko można zauważyć jej zaangażowanie i dbałość o doskonałość w swojej pracy, co we wszystkich aspektach działania staje się wyznacznikiem kompetencji, generującym rezultaty wykraczające poza normę. Współpracując z nią, nie tylko doświadczysz najwyższej jakości usług, ale także pozyskasz partnera, który wnosi wiele pozytywnej energii i inspiruje do osiągania wyższych celów. Dziękuję Ci, Marta Rodzik! Serdecznie polecam współpracę z Rodzik Agency PR!” - mówi pan klient Maksym Komar.

Ogromnie polecam współpracę z Martą! Jest przede wszystkim świetną słuchaczką i mega kreatywną kobietą z mnóstwem wyjątkowych pomysłów! Uwielbiam jej zaangażowanie, pracowitość, a przede wszystkim rezultaty jej działań!” - mówi klientka Ewelina Czaplińska

 

Prawdziwi eksperci są na wagę złota

Świat dezinformacji pokazuje nam jak trudno zweryfikować informację, które znajdujemy w mediach. Dlatego nasza agencja stara się dobierać i promować ekspertów, którzy są rzetelni, doświadczeni w swojej branży. Słuchanie osób, które oddają się swojej pracy i pasji w tym co robią to czysta przyjemność podczas promowania kampanii wizerunkowej” – tłumaczy właścicielka agencji Marta Rodzik

 

Więcej na temat agencji znajdą Państwo na ich oficjalnej stronie:

https://rodzik-agencypr.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.