Komunikaty PR

Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki

2024-02-09  |  10:30
Biuro prasowe

Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to wyjątkowe, różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br., w każdym z ponad 10 000 sklepów Żabka dostępne będą bukiety długich róż – różowych lub czerwonych. W ofercie sieci znajdą się też okolicznościowe słodycze.

Hot dog to ulubiona przekąska klientów Żabki. Mogą oni spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną i roślinną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już David Summerdog, Black Dog oraz Prymus. W 2023 r. w czasie walentynkowego tygodnia (13-19 lutego 2023 r.) Żabka sprzedała aż 146 tys. sztuk Lovelasa, z czego tylko 14 lutego aż 83 tys. sztuk. Mimo iż po ofertę ciepłych przekąsek z Żabki częściej sięgają mężczyźni niż kobiety, to Love Dogi skradły serca pań.

Amore mio

Amorek – czyli tegoroczne wcielenie Lovelasa – z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. To unikalne połączenie różowej bułki, różowej kiełbaski i specjalnego różowego sosu sweet&spicy. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji. Z okazji walentynek w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie oraz w placówce w poznańskim Starym Browarze Amorki będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla Żabki, który serwuje hot dogi wykorzystując AI.

Różowy hot dog dostępny jest w sprzedaży od 31 stycznia br. do 27 lutego br. lub do wyczerpania zapasów. Od 7 lutego jest dostępny w cenie 4,99 zł z aplikacją Żappka. W walentynki, czyli 14 lutego br., cena będzie jeszcze niższa: 3,99 zł z aplikacją Żappka.

Różowo mi

Nowością w ofercie są walentynkowe gnocchi Szamamm. To popularne danie kuchni włoskiej klienci Żabki będą mogli kupić w wyjątkowym różowym wydaniu, podkreślającym kolorystyką niezwykłą okazję, jaką jest dzień zakochanych. Pyszne gnocchi z różowym sosem serowym dostępne będą w dniach 10-14 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w cenie 9,99 zł.

Dla wielbicieli zdrowych przekąsek Żabka w swojej ofercie posiada także wzbogacone witaminami oraz superfoods – Foodini Piękno. Wytworzone z tłoczonych soków NFC i przecierów z owoców w innowacyjnej technologii HPP. W walentynki ono także dostępne będzie w atrakcyjnej cenie 3,99 zł/szt. z aplikacją Żappka.

Pomysły na walentynkowe upominki

W tym wyjątkowym okresie w sklepach Żabka będzie można znaleźć także okolicznościowe słodycze, np. bombonierki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br. klienci będą mogli zakupić bukiety długich róż – czerwonych lub różowych w cenie 19,99 zł za 7 szt.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok Biuro prasowe
2024-05-17 | 10:25

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok

Działania Grupy Żabka mają istotny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota
Handel Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
2024-05-17 | 01:00

Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum podsumowuje wyniki po I kwartale 2024 r. Po raz pierwszy od wielu lat kwartalny wskaźnik EBITDA przekroczył 1 mln zł –
Handel Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
2024-05-15 | 08:49

Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki

Gdzie handel opłaca się najbardziej? Wszędzie tam, gdzie są klienci! Niby to znana od lat prawda, jednak tam, gdzie potencjalnych klientów jest najwięcej, najczęściej stawki za

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.