Komunikaty PR

Różowe produkty w walentynkowej ofercie Żabki

2024-02-09  |  10:30
Biuro prasowe

Amorek, czyli limitowana wersja hot doga, specjalnie skomponowane walentynkowe gnocchi oraz Foodini Piękno – to wyjątkowe, różowe produkty z Żabki, z którymi klienci mogą świętować walentynki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br., w każdym z ponad 10 000 sklepów Żabka dostępne będą bukiety długich róż – różowych lub czerwonych. W ofercie sieci znajdą się też okolicznościowe słodycze.

Hot dog to ulubiona przekąska klientów Żabki. Mogą oni spróbować kilkunastu różnych kombinacji smakowych hot dogów, dobierając według uznania rodzaj kiełbaski (w tym także bezmięsną i roślinną) i sosu. W ofercie sieci okazjonalnie pojawiają się także unikatowe kolorowe hot dogi – były już David Summerdog, Black Dog oraz Prymus. W 2023 r. w czasie walentynkowego tygodnia (13-19 lutego 2023 r.) Żabka sprzedała aż 146 tys. sztuk Lovelasa, z czego tylko 14 lutego aż 83 tys. sztuk. Mimo iż po ofertę ciepłych przekąsek z Żabki częściej sięgają mężczyźni niż kobiety, to Love Dogi skradły serca pań.

Amore mio

Amorek – czyli tegoroczne wcielenie Lovelasa – z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. To unikalne połączenie różowej bułki, różowej kiełbaski i specjalnego różowego sosu sweet&spicy. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji. Z okazji walentynek w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie oraz w placówce w poznańskim Starym Browarze Amorki będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla Żabki, który serwuje hot dogi wykorzystując AI.

Różowy hot dog dostępny jest w sprzedaży od 31 stycznia br. do 27 lutego br. lub do wyczerpania zapasów. Od 7 lutego jest dostępny w cenie 4,99 zł z aplikacją Żappka. W walentynki, czyli 14 lutego br., cena będzie jeszcze niższa: 3,99 zł z aplikacją Żappka.

Różowo mi

Nowością w ofercie są walentynkowe gnocchi Szamamm. To popularne danie kuchni włoskiej klienci Żabki będą mogli kupić w wyjątkowym różowym wydaniu, podkreślającym kolorystyką niezwykłą okazję, jaką jest dzień zakochanych. Pyszne gnocchi z różowym sosem serowym dostępne będą w dniach 10-14 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w cenie 9,99 zł.

Dla wielbicieli zdrowych przekąsek Żabka w swojej ofercie posiada także wzbogacone witaminami oraz superfoods – Foodini Piękno. Wytworzone z tłoczonych soków NFC i przecierów z owoców w innowacyjnej technologii HPP. W walentynki ono także dostępne będzie w atrakcyjnej cenie 3,99 zł/szt. z aplikacją Żappka.

Pomysły na walentynkowe upominki

W tym wyjątkowym okresie w sklepach Żabka będzie można znaleźć także okolicznościowe słodycze, np. bombonierki. Dodatkowo w dniach 12-14 lutego br. klienci będą mogli zakupić bukiety długich róż – czerwonych lub różowych w cenie 19,99 zł za 7 szt.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.