Różowy idealnie łączy się z zielonym: LEGO® Wicked zadebiutuje z czterema nowymi
Grupa LEGO oraz Universal Products & Experiences ujawnili zupełnie nową gamę produktów LEGO® Wicked, inspirowanych nadchodzącym musicalem Universal Pictures, który trafi do kin w listopadzie 2024 roku. W skład czterech nowych zestawów wchodzą minilaleczki oraz uwielbiane postacie, takie jak: Glinda i Elphaba czy Czarnoksiężnik. Zestawy są już dostępne w przedsprzedaży, a do sklepów trafią od 1 października 2024 roku.
Uwielbiany musical teatralny wkrótce trafi na duży ekran i zapisze się w historii kina jako przełomowe wydarzenie. Nieopowiedziana wcześniej opowieść czarownic z Krainy Oz przedstawia ekscytującą historię dwóch kobiet. Elphaba grana przez Cynthię Erivo to młoda kobieta o nietypowym zielonym kolorze skóry, która jeszcze nie poznała swojej prawdziwej mocy. Glinda grana przez Arianę Grande to uprzywilejowana, ciesząca się popularnością dziewczyna, która do tej pory nie odkryła swojej prawdziwej pasji. W miarę jak ich nietypowa przyjaźń rozwija się, obie bohaterki odkrywają swoje przeznaczenie jako Dobra i Zła Czarownica z Zachodu.
Dzięki zestawowi LEGO Wicked Figurki Elphaby & Glindy budowniczy mogą zeskanować kod QR i odkryć kultową piosenkę „Defying Gravity” pochodzącą z filmu. Zestaw zawiera akcesoria dla obu postaci: miotłę Elfaby oraz torebkę i koronę Glindy. Dzięki podstawce zestaw po złożeniu można wyeksponować na półce.
Fani „Wicked” będą mogli odtworzyć przygody z filmu, dzięki zestawowi LEGO Wicked Powitanie Emerald City, który prezentuje widok na Szmaragdowe Miasto i zawiera pięć minilaleczek przedstawiających postacie z filmu: Glindę, Elphabę, Czarnoksiężnika, Madame Morrible i Fiyero.
Zestaw LEGO Wicked Akademik Glindy i Elphaby prezentuje filmową lokalizację w postaci kufra, który otwiera się, aby stać się sypialnią dziewczynek odwzorowaną do najdrobniejszych detali. Fani mogą odgrywać własne historie w Krainie Oz, skanując ukryty w zestawie kod QR, aby odtworzyć filmową piosenkę „Popular” i sprawić, że postacie odegrają kultowe sceny, jednocześnie odkrywając nowe przygody.
Zestaw LEGO Wicked Glinda, Elphaba & Nessarose w Shiz University™ zapiera dech w piersiach. Fani mogą wyruszyć wraz z Glindą w podróż żaglówką z odchylanym żaglem, zdobioną złotymi i różowymi detalami. To właśnie na niej bohaterka po raz pierwszy przybywa do najbardziej prestiżowego uniwersytetu w całej Krainie Oz. Zestaw zawiera dwupiętrowy budynek uniwersytetu, balkony, przestrzenie do nauki i wiele detali nawiązujących do filmu. W budynku Glinda spotyka Elphabę i jej siostrę Nessarose.
Ukryte kody QR można znaleźć w każdym zestawie, aby fani mogli odkrywać jeszcze więcej przygód LEGO Wicked w różnych odcieniach zieleni i różu.
„Jestem naprawdę podekscytowana tym, że możemy wreszcie ujawnić naszą linię zestawów LEGO Wicked” – powiedziała Raquel Ojeda Gregorio, liderka projektu LEGO Wicked w Grupie LEGO. „Jestem wielką fanką historii Wicked, więc było to dla mnie niezwykłym zaszczytem pracować z tak niesamowitym zespołem nad odtworzeniem unikalnych lokalizacji, postaci i wątków z magicznego świata Oz. Wybraliśmy kilka poruszających momentów z filmu, aby fani mogli zabrać do domu część tej niezwykłej historii i za pomocą klocków LEGO pokonać grawitację.”
Nowe zestawy LEGO Wicked są już dostępne w przedsprzedaży na stronie www.LEGO.com/themes/wicked/about, a w sklepach LEGO na całym świecie pojawią się od 1 października.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.