Komunikaty PR

Różowy idealnie łączy się z zielonym: LEGO® Wicked zadebiutuje z czterema nowymi

2024-09-03  |  14:00
Biuro prasowe

Grupa LEGO oraz Universal Products & Experiences ujawnili zupełnie nową gamę produktów LEGO® Wicked, inspirowanych nadchodzącym musicalem Universal Pictures, który trafi do kin w listopadzie 2024 roku. W skład czterech nowych zestawów wchodzą minilaleczki oraz uwielbiane postacie, takie jak: Glinda i Elphaba czy Czarnoksiężnik. Zestawy są już dostępne w przedsprzedaży, a do sklepów trafią od 1 października 2024 roku.

Uwielbiany musical teatralny wkrótce trafi na duży ekran i zapisze się w historii kina jako przełomowe wydarzenie. Nieopowiedziana wcześniej opowieść czarownic z Krainy Oz przedstawia ekscytującą historię dwóch kobiet. Elphaba grana przez Cynthię Erivo to młoda kobieta o nietypowym zielonym kolorze skóry, która jeszcze nie poznała swojej prawdziwej mocy. Glinda grana przez Arianę Grande to uprzywilejowana, ciesząca się popularnością dziewczyna, która do tej pory nie odkryła swojej prawdziwej pasji. W miarę jak ich nietypowa przyjaźń rozwija się, obie bohaterki odkrywają swoje przeznaczenie jako Dobra i Zła Czarownica z Zachodu.

Dzięki zestawowi LEGO Wicked Figurki Elphaby & Glindy budowniczy mogą zeskanować kod QR i odkryć kultową piosenkę „Defying Gravity” pochodzącą z filmu. Zestaw zawiera akcesoria dla obu postaci: miotłę Elfaby oraz torebkę i koronę Glindy. Dzięki podstawce zestaw po złożeniu można wyeksponować na półce.

Fani „Wicked” będą mogli odtworzyć przygody z filmu, dzięki zestawowi LEGO Wicked Powitanie Emerald City, który prezentuje widok na Szmaragdowe Miasto i zawiera pięć minilaleczek przedstawiających postacie z filmu: Glindę, Elphabę, Czarnoksiężnika, Madame Morrible i Fiyero.

Zestaw LEGO Wicked Akademik Glindy i Elphaby prezentuje filmową lokalizację w postaci kufra, który otwiera się, aby stać się sypialnią dziewczynek odwzorowaną do najdrobniejszych detali. Fani mogą odgrywać własne historie w Krainie Oz, skanując ukryty w zestawie kod QR, aby odtworzyć filmową piosenkę „Popular” i sprawić, że postacie odegrają kultowe sceny, jednocześnie odkrywając nowe przygody.

Zestaw LEGO Wicked Glinda, Elphaba & Nessarose w Shiz University™ zapiera dech w piersiach. Fani mogą wyruszyć wraz z Glindą w podróż żaglówką z odchylanym żaglem, zdobioną złotymi i różowymi detalami. To właśnie na niej bohaterka po raz pierwszy przybywa do najbardziej prestiżowego uniwersytetu w całej Krainie Oz. Zestaw zawiera dwupiętrowy budynek uniwersytetu, balkony, przestrzenie do nauki i wiele detali nawiązujących do filmu. W budynku Glinda spotyka Elphabę i jej siostrę Nessarose.

Ukryte kody QR można znaleźć w każdym zestawie, aby fani mogli odkrywać jeszcze więcej przygód LEGO Wicked w różnych odcieniach zieleni i różu.

„Jestem naprawdę podekscytowana tym, że możemy wreszcie ujawnić naszą linię zestawów LEGO Wicked” – powiedziała Raquel Ojeda Gregorio, liderka projektu LEGO Wicked w Grupie LEGO. „Jestem wielką fanką historii Wicked, więc było to dla mnie niezwykłym zaszczytem pracować z tak niesamowitym zespołem nad odtworzeniem unikalnych lokalizacji, postaci i wątków z magicznego świata Oz. Wybraliśmy kilka poruszających momentów z filmu, aby fani mogli zabrać do domu część tej niezwykłej historii i za pomocą klocków LEGO pokonać grawitację.”

Nowe zestawy LEGO Wicked są już dostępne w przedsprzedaży na stronie www.LEGO.com/themes/wicked/about, a w sklepach LEGO na całym świecie pojawią się od 1 października.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.