Komunikaty PR

Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami Żabki

2024-02-08  |  15:00
Biuro prasowe

W nowym roku Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”. Do grona osób, które dbają o swój rozwój i chcą z innymi dzielić się wiedzą, jak prowadzić własny biznes, powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Założeniem inicjatywy jest pokazanie oczami przedsiębiorców, jak z bliska wygląda model franczyzy Żabki i współpraca z siecią. Część z Ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki „The Host”. Serię materiałów można obejrzeć m.in. na YouTube oraz odsłuchać w dedykowanych aplikacjach. Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami jest częścią kampanii marketingowej #MasztojakwŻabce.

Swoje sklepy pod szyldem sieci Żabka prowadzi obecnie ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak… w Żabce!” zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią. Działania marketingowe koncentrują się na komunikacji w Internecie, w tym na działaniach reklamowych oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube), a także nośnikach zewnętrznych (np. outdoor).

Na działania Programu Ambasadorskiego składać będą się aktywności franczyzobiorców w kanałach społecznościowych, bezpośrednie spotkania z potencjalnymi kandydatami, a także udział w różnych wydarzeniach, także branżowych. Osoby zainteresowane biznesem franczyzowym z siecią będą mogły bezpośrednio skontaktować się z Ambasadorami z ich regionów i porozmawiać o modelu współpracy z Żabką, zakresie obowiązków prowadzącego sklep, dostępnych szkoleniach czy inicjatywach, w które mogą włączyć się franczyzobiorcy.

Poprzez swoją aktywność w roli Ambasadorki mam nadzieję przybliżyć wszystkim zainteresowanym franczyzą, jak naprawdę wygląda współpraca z siecią i jak wiele korzyści przynosi ten biznes. Z zainteresowanymi spotkam się m.in. podczas różnych wydarzeń. Planuję również budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych – zaznacza Dagmara Zabojść, franczyzobiorczyni z Łodzi. 

Dodatkową inicjatywą realizowaną przez sieć jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami. Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na www.zabka.pl/podcasty. Rozmowy z bohaterami cyklu prowadzi znany i ceniony dziennikarz, szkoleniowiec oraz przedsiębiorca Jarosław Kuźniar.

Przyszedł czas na to, by nasza franczyza miała swoich Ambasadorów. Franczyzobiorcy, jako współpracujący z nami przedsiębiorcy, najlepiej znają ten biznes. Szukaliśmy osób, które chcą dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą. Podcasty oraz materiały video są idealnymi środkami przekazu, a przy tym pomagają odpowiedzieć w przystępny i interesujący sposób na potencjalne pytania dotyczące prowadzenia sklepu. Jarosław Kuźniar, jako doświadczony dziennikarz i przedsiębiorca, był więc dla nas oczywistym partnerem przy realizacji tego projektu – mówi Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy.

Dobre pytania biorą się z uważnego słuchania. Tak było na planie tego projektu. 25 rozmów z ludźmi, którym nie zawsze wszystko wyszło. Którzy podobnie jak ja kiedyś zdecydowali się postawić na własny biznes i własny rozwój. Wybraliśmy inne modele biznesowe, ale łączy nas wspólna wiedza o budowaniu zespołów, o finansach, o rozwiązywaniu problemów. To duży projekt dla mnie także jako dziennikarza, twórcy własnej sieci podcastów. Dlatego odpowiadając na propozycję Żabki, dbałem o jedno – wolność na planie.  Udało się – to 25 bardzo prawdziwych i inspirujących historii – mówi Jarosław Kuźniar, redaktor naczelny Voice House, właściciel Kuźniar Media.

W wywiadach franczyzobiorcy opowiedzą o swoim życiu prywatnym, jego wpływie na sferę zawodową oraz o działalności w ramach franczyzy. Będzie to zapis 25 ciekawych, pełnych inspiracji spotkań z ludźmi, których wspólnym mianownikiem jest chęć ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji. W rozmowach przedsiębiorcy podzielą się swoimi sukcesami, wskażą, co jest ważne w prowadzeniu własnej działalności i zdradzą swój przepis na osiągnięcie sukcesu pod szyldem Żabki. Ten cykl to także dyskusja o początkach działalności gospodarczej, wyzwaniach i emocjach, które temu towarzyszą - zwłaszcza w pierwszych miesiącach prowadzenia własnego biznesu.

Więcej na: https://www.zabka.pl/franczyza/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.