Rusza seria rozmów o biznesie z franczyzobiorcami Żabki
W nowym roku Żabka wystartowała z projektem „Ambasador Franczyzy”. Do grona osób, które dbają o swój rozwój i chcą z innymi dzielić się wiedzą, jak prowadzić własny biznes, powołanych zostało 50 franczyzobiorców. Założeniem inicjatywy jest pokazanie oczami przedsiębiorców, jak z bliska wygląda model franczyzy Żabki i współpraca z siecią. Część z Ambasadorów uczestniczy w cyklu podcastów, których gospodarzem jest Jarosław Kuźniar, znany dziennikarz, prezenter, autor książki „The Host”. Serię materiałów można obejrzeć m.in. na YouTube oraz odsłuchać w dedykowanych aplikacjach. Cykl 25 rozmów z przedsiębiorcami jest częścią kampanii marketingowej #MasztojakwŻabce.
Swoje sklepy pod szyldem sieci Żabka prowadzi obecnie ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak… w Żabce!” zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią. Działania marketingowe koncentrują się na komunikacji w Internecie, w tym na działaniach reklamowych oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube), a także nośnikach zewnętrznych (np. outdoor).
Na działania Programu Ambasadorskiego składać będą się aktywności franczyzobiorców w kanałach społecznościowych, bezpośrednie spotkania z potencjalnymi kandydatami, a także udział w różnych wydarzeniach, także branżowych. Osoby zainteresowane biznesem franczyzowym z siecią będą mogły bezpośrednio skontaktować się z Ambasadorami z ich regionów i porozmawiać o modelu współpracy z Żabką, zakresie obowiązków prowadzącego sklep, dostępnych szkoleniach czy inicjatywach, w które mogą włączyć się franczyzobiorcy.
– Poprzez swoją aktywność w roli Ambasadorki mam nadzieję przybliżyć wszystkim zainteresowanym franczyzą, jak naprawdę wygląda współpraca z siecią i jak wiele korzyści przynosi ten biznes. Z zainteresowanymi spotkam się m.in. podczas różnych wydarzeń. Planuję również budować swoją markę osobistą w mediach społecznościowych – zaznacza Dagmara Zabojść, franczyzobiorczyni z Łodzi.
Dodatkową inicjatywą realizowaną przez sieć jest seria 25 wywiadów z franczyzobiorcami. Pierwszy odcinek został opublikowany 31 stycznia br., a premiera kolejnych będzie miała miejsce w każdą środę m.in. na kanale YouTube Żabka Biznes oraz na www.zabka.pl/podcasty. Rozmowy z bohaterami cyklu prowadzi znany i ceniony dziennikarz, szkoleniowiec oraz przedsiębiorca Jarosław Kuźniar.
– Przyszedł czas na to, by nasza franczyza miała swoich Ambasadorów. Franczyzobiorcy, jako współpracujący z nami przedsiębiorcy, najlepiej znają ten biznes. Szukaliśmy osób, które chcą dzielić się dobrymi praktykami i wiedzą. Podcasty oraz materiały video są idealnymi środkami przekazu, a przy tym pomagają odpowiedzieć w przystępny i interesujący sposób na potencjalne pytania dotyczące prowadzenia sklepu. Jarosław Kuźniar, jako doświadczony dziennikarz i przedsiębiorca, był więc dla nas oczywistym partnerem przy realizacji tego projektu – mówi Kinga Hajducka, managerka komunikacji franczyzy.
– Dobre pytania biorą się z uważnego słuchania. Tak było na planie tego projektu. 25 rozmów z ludźmi, którym nie zawsze wszystko wyszło. Którzy podobnie jak ja kiedyś zdecydowali się postawić na własny biznes i własny rozwój. Wybraliśmy inne modele biznesowe, ale łączy nas wspólna wiedza o budowaniu zespołów, o finansach, o rozwiązywaniu problemów. To duży projekt dla mnie także jako dziennikarza, twórcy własnej sieci podcastów. Dlatego odpowiadając na propozycję Żabki, dbałem o jedno – wolność na planie. Udało się – to 25 bardzo prawdziwych i inspirujących historii – mówi Jarosław Kuźniar, redaktor naczelny Voice House, właściciel Kuźniar Media.
W wywiadach franczyzobiorcy opowiedzą o swoim życiu prywatnym, jego wpływie na sferę zawodową oraz o działalności w ramach franczyzy. Będzie to zapis 25 ciekawych, pełnych inspiracji spotkań z ludźmi, których wspólnym mianownikiem jest chęć ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji. W rozmowach przedsiębiorcy podzielą się swoimi sukcesami, wskażą, co jest ważne w prowadzeniu własnej działalności i zdradzą swój przepis na osiągnięcie sukcesu pod szyldem Żabki. Ten cykl to także dyskusja o początkach działalności gospodarczej, wyzwaniach i emocjach, które temu towarzyszą - zwłaszcza w pierwszych miesiącach prowadzenia własnego biznesu.
Więcej na: https://www.zabka.pl/franczyza/

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.