Rynek artykułów świątecznych: nowe trendy i przyszłość branży
Infomedia Group Sp. z o.o.
ul. Fredry 6
30-605 Kraków
kkucia|markethub.pl| |kkucia|markethub.pl
+48 503666166
https://markethub.pl/
Rynek artykułów świątecznych, obejmujący produkcję i sprzedaż produktów związanych ze świętami, przyciąga obecnie uwagę. Poznaj najważniejsze trendy i prognozy na przyszłość z przeglądem rynku firmy MarketHub.
Wyzwania rynku artykułów świątecznych
Obecny trend inflacyjny stwarza wyzwanie dla branży artykułów świątecznych. Wzrost kosztów produkcji może wpłynąć na ceny detaliczne, a elastyczność w reagowaniu na preferencje klientów dotyczące zakupów online staje się kluczowa.
Trendy kształtujące rynek
Współczesny rynek artykułów świątecznych ewoluuje pod wpływem kluczowych trendów konsumenckich:
- E-commerce i media społecznościowe: Zanik granic między handlem online a mediowymi trendami staje się kluczowym czynnikiem rozwoju rynku.
- Świadomość ekologiczna: Preferencje klientów zmieniają krajobraz produkcji w stronę ekologii.
- Personalizacja i minimalizm: Klienci poszukują prostych, spersonalizowanych produktów.
Polskie miasta dominują w rankingu jarmarków świątecznych
Polskie miasta, w tym Kraków, Wrocław i Poznań, odnoszą sukcesy na światowej scenie jarmarków świątecznych. Brytyjski ranking uwzględniający m.in. czas trwania, popularność w mediach społecznościowych czy ilość zapytań w wyszukiwarce Google, potwierdza, że polskie lokalizacje cieszą się zarówno uznaniem turystów, jak i mieszkańców, co sprawia, że stanowią atrakcyjne miejsce dla sprzedawców i producentów.
***
Jeśli chcesz zgłębić temat rynku artykułów świątecznych, zachęcamy do zapoznania się z pełnym przeglądem rynku przygotowanym przez firmę MarketHub, dostępnym pod adresem www.markethub.pl/analiza-rynku-artykulow-swiatecznych

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.