Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy

Główne portale kosmetyczne z Grupy Primavera Parfum wprowadziły rozwiązanie poprawiające łatwość zakupów. Perfumeria.pl i Tagomago.pl zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay.
Oba serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum cieszą się rosnąca popularnością, a dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych, zyskują coraz szersze rzesze klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z szerokiego asortymentu tego sklepu perfumeryjnego online mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.
Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów było wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki unikalnej usłudze, użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To znaczące uproszczenie procesu zakupowego, które oszczędza czas i przede wszystkim zwiększa komfort użytkowników.
– Wdrożenie InPost Pay ma na celu uprościć i przyśpieszyć proces zakupowy a tym samym pozytywnie wpływać na konwersję i podwyższać sprzedaż – powiedziała Magdalena Krzywoń, Head of Pure Players w Primavera Parfum.
Co istotne, InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
Kilka tygodni temu firma InPost poinformowała, że z usługi InPost Pay korzysta już 1,5 mln użytkowników. Według zarządu spółki aplikacja ta staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.