Serwisy z Grupy Primavera Parfum usprawniają proces zakupowy

Główne portale kosmetyczne z Grupy Primavera Parfum wprowadziły rozwiązanie poprawiające łatwość zakupów. Perfumeria.pl i Tagomago.pl zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay.
Oba serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum cieszą się rosnąca popularnością, a dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych, zyskują coraz szersze rzesze klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z szerokiego asortymentu tego sklepu perfumeryjnego online mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.
Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów było wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki unikalnej usłudze, użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To znaczące uproszczenie procesu zakupowego, które oszczędza czas i przede wszystkim zwiększa komfort użytkowników.
– Wdrożenie InPost Pay ma na celu uprościć i przyśpieszyć proces zakupowy a tym samym pozytywnie wpływać na konwersję i podwyższać sprzedaż – powiedziała Magdalena Krzywoń, Head of Pure Players w Primavera Parfum.
Co istotne, InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
Kilka tygodni temu firma InPost poinformowała, że z usługi InPost Pay korzysta już 1,5 mln użytkowników. Według zarządu spółki aplikacja ta staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.