Smolasty jest parówkożercą
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Ikona popkultury, wokalista, producent i autor tekstów. Smolasty, artysta bijący rekordy popularności nawiązał współpracę z marką Tarczyński.
Smolastego nikomu przedstawiać nie trzeba. Ostatni utwór artysty w duecie z Dodą „Nim zajdzie słońce” ma już ponad 21 milionów wyświetleń na Youtube. Autor takich hitów, jak „Duże oczy”, „Pijemy za lepszy czas” czy „Herbata z Imbirem” ma na koncie złote, platynowe i diamentowe płyty, a liczba odtworzeń jego utworów w serwisie Spotify zbliża się do miliarda. Smolasty bije rekordy popularności w Polsce i za granicą. Muzyk jest bardzo aktywny w social mediach. Na samym TikToku codziennie obserwuje go niemal milion fanów.
Teraz artysta nawiązał współpracę z marką Tarczyński i będzie promował przysmak, którego sam jest wielkim fanem, o czym niejednokrotnie wspominał w wywiadach. O czym mowa? O Parówkach 100% z szynki Tarczyński Naturalnie.
Tarczyński to marka nr 2 w kategorii parówek w Polsce. W sieci już można obejrzeć przebojowy spot, w którym Smolasty w swoim stylu promuje ulubiony przysmak – prestiżowo, nowocześnie i z przepychem. W spocie zobaczymy zarówno artystę, jak i kultowego food trucka Tarczyński.
Kampania Smolastego i marki Tarczyński jest realizowana w internecie – w serwisach Meta, Youtube, TikTok, a także na kanałach marki oraz social mediach Smolastego. Pierwszy spot to dopiero początek. W kolejnych etapach kampanii pojawią się nowe filmy, a także wyjątkowa niespodzianka, która zaangażuje każdego parówkożercę.
Warto śledzić kanały artysty i marki Tarczyński, by być na bieżąco z nadchodzącymi nowościami.
Grupa Tarczyński
Tarczyński S.A. to innowacyjny producent wysokiej jakości wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych. Tarczyński jest marką numer 1 w kategorii wędlin paczkowanych oraz liderem na rynku roślinnych zamienników mięsa. Co roku otrzymuje liczne wyróżnienia, a oferowane produkty są obecnie dystrybuowane do blisko 30 krajów świata na 3 kontynentach. Firma posiada własne laboratorium, zespół technologów, a także rozbudowany dział jakości oraz jeden z najnowocześniejszych parków maszynowych w Europie. Inwestuje w rozbudowę zakładu i zakup nowoczesnych, przyjaznych dla środowiska technologii.
Kontakt dla mediów:
Jakub Głogowski
605971135
TARCZYŃSKI S.A
jglogowski@tarczynski.pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.