„Spróbuj DobreGO!” w Żabce!
Przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków bywa skomplikowane. Klienci Żabki mogą jednak skorzystać ze specjalnej oferty „Spróbuj DobreGO!” i cieszyć się zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W każdej odsłonie akcji znajdą się trzy produkty marek własnych, które zaskoczą nie tylko dobrym składem oznaczonym notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, ale także atrakcyjną ceną! Oferta trwa od 5 lipca do 29 sierpnia br.
Dzięki akcji „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać co jeść, aby było dobre i smaczne – wystarczy odwiedzić Żabkę. W każdej kolejnej odsłonie, klienci sieci będą mogli spróbować trzech dań i przekąsek marek własnych w promocyjnej cenie. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia oraz preferencje żywieniowe, a ponadto charakteryzowały się jakościowym składem – w zgodzie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
W pierwszej odsłonie klienci mogą spróbować klasycznej sałatki Cezar marki Dobra Karma, idealnie doprawionego fileta z kurczaka wraz z warzywnym puree od Szamamm oraz kanapki trójkąt Tomcio Paluch z kremową pastą jajeczną na pieczywie proteinowym. Ceny produktów zostały obniżone o ponad 25%, dlatego jest to idealny moment, aby spróbować pysznych propozycji od Żabki! Warto też zainstalować aplikację mobilną Żappka, aby móc cieszyć się niższymi cenami na poszczególne produkty.
Dobrze i smacznie przez całe lato
W kolejnych odsłonach, rozłożonych na miesiące letnie, pojawią się takie pyszności, jak m.in. sałatka z kurczakiem i makaronem Dobra Karma, kanapka trójkąt Tomcio Paluch z polędwicą drobiową czy zielony napój Foodini o smaku kiwi, jabłek, szpinaku oraz nasion chia. W tym zabieganym świecie, trudno znaleźć moment na przygotowanie posiłku, dlatego Żabka przychodzi do konsumentów z gotowym rozwiązaniem, chcąc uwolnić ich czas i uprościć życie.
Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania komunikacyjna 360 stopni. Obejmuje m.in.: nośniki OOH, BTL, digital oraz szereg niestandardowych działań, takich jak np. budowanie pozytywnego przekazu w przestrzeni miejskiej (DOOH), spektakularne ekrany digitalowe m.in. przy dworcach kolejowych w Poznaniu, Katowicach czy warszawskim hotelu Mariott. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą wypatrywać konkursów i „łańcuszka DobreGO”. Specjalny spot TV pojawi się 19.07, ale to jeszcze nie wszystko, czego można się spodziewać do końca trwania akcji!
Oferta „Spróbuj DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.
Więcej o akcji: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.