Komunikaty PR

„Spróbuj DobreGO!” w Żabce!

2023-07-24  |  12:55
Biuro prasowe

Przygotowywanie zdrowych i smacznych posiłków bywa skomplikowane. Klienci Żabki mogą jednak skorzystać ze specjalnej oferty „Spróbuj DobreGO!” i cieszyć się zbilansowanymi daniami na każdą okazję. W każdej odsłonie akcji znajdą się trzy produkty marek własnych, które zaskoczą nie tylko dobrym składem oznaczonym notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score, ale także atrakcyjną ceną! Oferta trwa od 5 lipca do 29 sierpnia br.

Dzięki akcji „Spróbuj DobreGO!” nie trzeba się już zastanawiać co jeść, aby było dobre i smaczne – wystarczy odwiedzić Żabkę. W każdej kolejnej odsłonie, klienci sieci będą mogli spróbować trzech dań i przekąsek marek własnych w promocyjnej cenie. Zostały one dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia oraz preferencje żywieniowe, a ponadto charakteryzowały się jakościowym składem – w zgodzie z założeniami programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.

W pierwszej odsłonie klienci mogą spróbować klasycznej sałatki Cezar marki Dobra Karma, idealnie doprawionego fileta z kurczaka wraz z warzywnym puree od Szamamm oraz kanapki trójkąt Tomcio Paluch z kremową pastą jajeczną na pieczywie proteinowym. Ceny produktów zostały obniżone o ponad 25%, dlatego jest to idealny moment, aby spróbować pysznych propozycji od Żabki! Warto też zainstalować aplikację mobilną Żappka, aby móc cieszyć się niższymi cenami na poszczególne produkty.

Dobrze i smacznie przez całe lato

W kolejnych odsłonach, rozłożonych na miesiące letnie, pojawią się takie pyszności, jak m.in. sałatka z kurczakiem i makaronem Dobra Karma, kanapka trójkąt Tomcio Paluch z polędwicą drobiową czy zielony napój Foodini o smaku kiwi, jabłek, szpinaku oraz nasion chia. W tym zabieganym świecie, trudno znaleźć moment na przygotowanie posiłku, dlatego Żabka przychodzi do konsumentów z gotowym rozwiązaniem, chcąc uwolnić ich czas i uprościć życie.

Akcji towarzyszy szeroko zakrojona kampania komunikacyjna 360 stopni. Obejmuje m.in.: nośniki OOH, BTL, digital oraz szereg niestandardowych działań, takich jak np. budowanie pozytywnego przekazu w przestrzeni miejskiej (DOOH), spektakularne ekrany digitalowe m.in. przy dworcach kolejowych w Poznaniu, Katowicach czy warszawskim hotelu Mariott. Użytkownicy mediów społecznościowych mogą wypatrywać konkursów i „łańcuszka DobreGO”. Specjalny spot TV pojawi się 19.07, ale to jeszcze nie wszystko, czego można się spodziewać do końca trwania akcji!

Oferta „Spróbuj DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce.

Więcej o akcji: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.