Komunikaty PR

Startują wielkanocne zbiórki żywności w sklepach Lidl Polska

2024-03-06  |  15:00
Biuro prasowe

Lidl Polska po raz kolejny angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób potrzebujących. Sieć chce sprawić, aby każdy z nas spędził nadchodzące Święta Wielkiej Nocy wraz z bliskimi, bez trosk przy pełnym stole. W tym celu w sklepach Lidl Polska zostaną przeprowadzone dwie zbiórki żywności – z Caritas oraz z Federacją Polskich Banków Żywności. Zbiórki odbędą się w wybranych sklepach w całej Polsce. Pierwsza z nich rusza już w piątek, 8 marca.


Jak co roku przez Świętami Wielkiej Nocy Lidl Polska angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Wysokie koszty utrzymania sprawiają, że wielu osób nie stać na świąteczne zakupy. Możemy im pomóc, dokładając produkty spożywcze do specjalnych koszy, które w dniach 8-9 oraz 15-16 marca będą znajdowały się w wybranych sklepach Lidl Polska. Zebrana żywność trafi do najbardziej potrzebujących osób.


Od początku naszej działalności w Polsce współpracujemy z organizacjami działającymi na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Co roku wraz z Bankami Żywności oraz Caritas organizujemy zbiórki artykułów spożywczych. Dziękujemy naszym klientom oraz pracownikom za dotychczasowe zaangażowanie w niesienie pomocy. Razem możemy sprawić, by nadchodzące święta były dla wszystkich okresem pełnym radości, spokoju i nadziei – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Jak możemy pomóc?


W specjalnie oznaczonych koszach, które znajdą się w wybranych sklepach Lidl Polska za linią kas, należy umieszczać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: mąka, makaron, cukier, olej, konserwy, przetwory, bakalie oraz słodycze. W dniach 8-9 marca (piątek i sobota) sieć będzie zbierać dary, które zostaną przekazane Caritas Polska i  Caritas diecezjalnym. Natomiast 15-16 marca (piątek i sobota) odbędzie się zbiórka na rzecz na rzecz lokalnych Banków Żywności.


„Mały procent, wielka pomoc”
Zbiórki żywności to nie jedyne działanie charytatywne, w które angażuje się Lidl Polska – w ramach tegorocznej kampanii „Mały procent, wielka pomoc”, sieć po raz 12. zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W tym roku, tak jak w latach ubiegłych, kampanią zostało objętych trzynaście organizacji pożytku publicznego. Należą do nich m.in.: Fundacja WOŚP, Caritas Polska, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie. Część swojego podatku w ramach „Mały procent, wielka pomoc” można przekazać do 30 kwietnia br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.