Startują wielkanocne zbiórki żywności w sklepach Lidl Polska
Lidl Polska po raz kolejny angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób potrzebujących. Sieć chce sprawić, aby każdy z nas spędził nadchodzące Święta Wielkiej Nocy wraz z bliskimi, bez trosk przy pełnym stole. W tym celu w sklepach Lidl Polska zostaną przeprowadzone dwie zbiórki żywności – z Caritas oraz z Federacją Polskich Banków Żywności. Zbiórki odbędą się w wybranych sklepach w całej Polsce. Pierwsza z nich rusza już w piątek, 8 marca.
Jak co roku przez Świętami Wielkiej Nocy Lidl Polska angażuje się w działania pomocowe skierowane do osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Wysokie koszty utrzymania sprawiają, że wielu osób nie stać na świąteczne zakupy. Możemy im pomóc, dokładając produkty spożywcze do specjalnych koszy, które w dniach 8-9 oraz 15-16 marca będą znajdowały się w wybranych sklepach Lidl Polska. Zebrana żywność trafi do najbardziej potrzebujących osób.
Od początku naszej działalności w Polsce współpracujemy z organizacjami działającymi na rzecz osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej. Co roku wraz z Bankami Żywności oraz Caritas organizujemy zbiórki artykułów spożywczych. Dziękujemy naszym klientom oraz pracownikom za dotychczasowe zaangażowanie w niesienie pomocy. Razem możemy sprawić, by nadchodzące święta były dla wszystkich okresem pełnym radości, spokoju i nadziei – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Jak możemy pomóc?
W specjalnie oznaczonych koszach, które znajdą się w wybranych sklepach Lidl Polska za linią kas, należy umieszczać artykuły spożywcze z długim terminem przydatności do spożycia, takie jak: mąka, makaron, cukier, olej, konserwy, przetwory, bakalie oraz słodycze. W dniach 8-9 marca (piątek i sobota) sieć będzie zbierać dary, które zostaną przekazane Caritas Polska i Caritas diecezjalnym. Natomiast 15-16 marca (piątek i sobota) odbędzie się zbiórka na rzecz na rzecz lokalnych Banków Żywności.
„Mały procent, wielka pomoc”
Zbiórki żywności to nie jedyne działanie charytatywne, w które angażuje się Lidl Polska – w ramach tegorocznej kampanii „Mały procent, wielka pomoc”, sieć po raz 12. zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W tym roku, tak jak w latach ubiegłych, kampanią zostało objętych trzynaście organizacji pożytku publicznego. Należą do nich m.in.: Fundacja WOŚP, Caritas Polska, Banki Żywności, Fundacja JiM czy Fundacja Mam Marzenie. Część swojego podatku w ramach „Mały procent, wielka pomoc” można przekazać do 30 kwietnia br.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.