Komunikaty PR

Startuje Westfield Good Festival w Westfield Mokotów

2024-04-16  |  10:10
Biuro prasowe

Po pierwsze: moda
   
Na dzień przed rozpoczęciem Westfield Good Festival, w środę 17 kwietnia, odbędzie się spotkanie dla wszystkich miłośników mody, a w szczególności tych, którzy interesują się jej zrównoważonym obliczem. Podczas konferencji „Moda przyszłości, przyszłość mody” organizowanej przez Vogue Polska przyjrzymy się najnowszym trendom i innowacjom w modzie, a także rosnącej roli technologii AI, nowych materiałów i wirtualnej rzeczywistości w kształtowaniu przyszłości branży. Spotkanie poprowadzi Zuzanna Krzątała, której gośćmi będą: Jowita Michalska, Katarzyna Zawadzka, Katarzyna Zajączkowska i Barbara Oramus. Po konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w sesji networkingowej. Uwaga – wydarzenie jest dostępne wyłącznie dla członków Westfield Club. Jak się na nie zapisać? Sprawdź na stronie festiwalu w Westfield Mokotów.

To nie koniec atrakcji spod znaku dobrego stylu w eko-wydaniu – podczas festiwalu swoje szafy otworzą influencerzy. I to dosłownie, bo „Influencer Swap Market” będzie niepowtarzalną okazją, aby zdobyć prawdziwe perełki prosto od najpopularniejszych internetowych twórców. Cały dochód ze sprzedaży ubrań zasili konto Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego. Który z popularnych influencerów wpuści nas do swojej szafy? Aby się tego dowiedzieć, śledź uważnie social media Westfield Mokotów! Influencer Swap Market działać będzie od 18 do 20 kwietnia, w godzinach 12.00 – 20.00.

Buty to ten element garderoby, który, ze względu na złożoność materiałów, bardzo trudno jest poddać recyclingowi. Najlepiej zatem aby służyły nam one jak najdłużej. Jak o nie zadbać? O tym, podczas czwartkowych warsztatów, powiedzą ekspertki z woshwosh, które podzielą się praktycznymi poradami co zrobić, aby maksymalnie wydłużyć życie naszej ulubionej pary butów. Dodatkowo, na stanowisko woshwosh będzie można przynieść buty do czyszczenia lub naprawy i otrzymać 20% zniżki na te usługi.

Poza warsztatami woshwosh przeprowadzi również zbiórkę obuwia, które, po selekcji i odświeżeniu, odda osobom potrzebującym. Przynieś buty, których nie chcesz już nosić do punktu zbiórki na poziomie +1 centrum, obok salonu Zary.

Pięknym uzupełnieniem modowych stylizacji, które nadaje im wyjątkowego charakteru, jest zapach. Ceniona polska marka Mo61 już 18 kwietnia zapraszana warsztaty, w trakcie każdy uczestnik będzie mógł zgłębić tajniki tworzenia własnej, niepowtarzalnej kompozycji zapachowej.

W ramach tegorocznego Fashion Revolution Week, powstała wyjątkowa instalacja - Paragon Wpływu Mody, będąca rezultatem współpracy Fashion Revolution Polska z marką Elementy i Snapwear. Podczas Westfield Good Festival, w piątek 19 kwietnia, członkinie organizacji Fashion Revolution Polska wskażą zmiany jakie zaszły w ciągu ostatnich dziesięciu lat działania organizacji, sposoby na to, jak każdy z nas może włączyć się w tę transformację oraz trendy kształtujące przyszłość mody. Po rozmowie chętni będą mogli odwiedzić butik Elementy w Westfield Mokotów i zobaczyć instalację obrazującą wpływ mody na środowisko.

Po drugie: dom i kuchnia

W strefie warsztatowej będzie można spotkać niekwestionowaną mistrzynię domowej organizacji i pogromczynię chaosu, dla której zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko są kwestiami kluczowymi, czyli firmę IKEA. Podczas warsztatów z ekspertami, w sobotę 20 kwietnia, zarówno najmłodsi, jak i trochę starsi odwiedzający będą mogli m.in. spróbować swoich sił w projektowaniu mebli. IKEA zaprosi także uczestników festiwalu do udziału grywalizacji, w ramach której będzie można dowiedzieć się jak prawidłowo segregować odpady i porządkować szuflady.

Najważniejszym pomieszczeniem w domu jest kuchnia, a ta specjalnie zaaranżowana na poziomie +2 będzie przez dwa dni – 18 i 19 kwietnia, w rękach marki RTV Euro AGD, która zaprezentuje wielkie możliwości małego sprzętu AGD, m.in. serwujące zdrowe koktajle i pyszną herbatę.

W sobotę 20 kwietnia strefę kulinarną przejmą popularni tiktokerzy - @haaipapi i @geczu, którzy o godzinie 13:00 zmierzą się podczas kulinarnej bitwy, pod dowództwem Piotra Charazińskiego (@charazinsky). Nasi goście będą walczyć o tytuł mistrza niemarnowania żywności. Uczestnicy wydarzenia będą mieć wpływ na przebieg bitwy i wybór zwycięzcy, a po ogłoszeniu wyników będą mogli spotkać się z ulubionymi twórcami podczas meet&greet.

Po trzecie: edukacja

Nie ma zmian bez świadomości ekologicznej i nie ma świadomości bez wiedzy. Dlatego w piątek, 19 kwietnia, strefę warsztatową przejmie WWF. Eksperci postarają się odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące tematu wody i jej znaczenia dla środowiska. Edukację ekologiczną najlepiej zaczynać już od najmłodszych lat, więc w strefie WWF znajdzie się dużo atrakcji dla dzieci – quiz przyrodniczy, gry planszowe czy tajemnicze stemple łap. Starsi miłośnicy przyrody będą mogli wziąć udział w warsztacie ze zdrowego i przyjaznego planecie żywienia.

Po czwarte: Zielony Mokotów 

Westfield Good Festival to świetna okazja, aby przyłączyć się do akcji zazieleniania naszej najbliższej okolicy. Westfield Mokotów wraz z Urzędem Dzielnicy, w ramach akcji „Zielony Mokotów” rozda pierwszym 200 uczestnikom wydarzenia sadzonki lawendy i skimii. Niech przez cały rok przypominają ich nowym właścicielom o tym, że największa zmiana zaczyna się od małych kroków! 

Westfield Good Festival w Westfield Mokotów objęte jest patronatem Burmistrza Dzielnicy Mokotów – Rafała Miastowskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.