Komunikaty PR

Startuje Westfield Good Festival w Westfield Mokotów

2024-04-16  |  10:10
Biuro prasowe

Po pierwsze: moda
   
Na dzień przed rozpoczęciem Westfield Good Festival, w środę 17 kwietnia, odbędzie się spotkanie dla wszystkich miłośników mody, a w szczególności tych, którzy interesują się jej zrównoważonym obliczem. Podczas konferencji „Moda przyszłości, przyszłość mody” organizowanej przez Vogue Polska przyjrzymy się najnowszym trendom i innowacjom w modzie, a także rosnącej roli technologii AI, nowych materiałów i wirtualnej rzeczywistości w kształtowaniu przyszłości branży. Spotkanie poprowadzi Zuzanna Krzątała, której gośćmi będą: Jowita Michalska, Katarzyna Zawadzka, Katarzyna Zajączkowska i Barbara Oramus. Po konferencji uczestnicy będą mogli wziąć udział w sesji networkingowej. Uwaga – wydarzenie jest dostępne wyłącznie dla członków Westfield Club. Jak się na nie zapisać? Sprawdź na stronie festiwalu w Westfield Mokotów.

To nie koniec atrakcji spod znaku dobrego stylu w eko-wydaniu – podczas festiwalu swoje szafy otworzą influencerzy. I to dosłownie, bo „Influencer Swap Market” będzie niepowtarzalną okazją, aby zdobyć prawdziwe perełki prosto od najpopularniejszych internetowych twórców. Cały dochód ze sprzedaży ubrań zasili konto Mokotowskiego Centrum Zdrowia Psychicznego. Który z popularnych influencerów wpuści nas do swojej szafy? Aby się tego dowiedzieć, śledź uważnie social media Westfield Mokotów! Influencer Swap Market działać będzie od 18 do 20 kwietnia, w godzinach 12.00 – 20.00.

Buty to ten element garderoby, który, ze względu na złożoność materiałów, bardzo trudno jest poddać recyclingowi. Najlepiej zatem aby służyły nam one jak najdłużej. Jak o nie zadbać? O tym, podczas czwartkowych warsztatów, powiedzą ekspertki z woshwosh, które podzielą się praktycznymi poradami co zrobić, aby maksymalnie wydłużyć życie naszej ulubionej pary butów. Dodatkowo, na stanowisko woshwosh będzie można przynieść buty do czyszczenia lub naprawy i otrzymać 20% zniżki na te usługi.

Poza warsztatami woshwosh przeprowadzi również zbiórkę obuwia, które, po selekcji i odświeżeniu, odda osobom potrzebującym. Przynieś buty, których nie chcesz już nosić do punktu zbiórki na poziomie +1 centrum, obok salonu Zary.

Pięknym uzupełnieniem modowych stylizacji, które nadaje im wyjątkowego charakteru, jest zapach. Ceniona polska marka Mo61 już 18 kwietnia zapraszana warsztaty, w trakcie każdy uczestnik będzie mógł zgłębić tajniki tworzenia własnej, niepowtarzalnej kompozycji zapachowej.

W ramach tegorocznego Fashion Revolution Week, powstała wyjątkowa instalacja - Paragon Wpływu Mody, będąca rezultatem współpracy Fashion Revolution Polska z marką Elementy i Snapwear. Podczas Westfield Good Festival, w piątek 19 kwietnia, członkinie organizacji Fashion Revolution Polska wskażą zmiany jakie zaszły w ciągu ostatnich dziesięciu lat działania organizacji, sposoby na to, jak każdy z nas może włączyć się w tę transformację oraz trendy kształtujące przyszłość mody. Po rozmowie chętni będą mogli odwiedzić butik Elementy w Westfield Mokotów i zobaczyć instalację obrazującą wpływ mody na środowisko.

Po drugie: dom i kuchnia

W strefie warsztatowej będzie można spotkać niekwestionowaną mistrzynię domowej organizacji i pogromczynię chaosu, dla której zrównoważony rozwój i dbałość o środowisko są kwestiami kluczowymi, czyli firmę IKEA. Podczas warsztatów z ekspertami, w sobotę 20 kwietnia, zarówno najmłodsi, jak i trochę starsi odwiedzający będą mogli m.in. spróbować swoich sił w projektowaniu mebli. IKEA zaprosi także uczestników festiwalu do udziału grywalizacji, w ramach której będzie można dowiedzieć się jak prawidłowo segregować odpady i porządkować szuflady.

Najważniejszym pomieszczeniem w domu jest kuchnia, a ta specjalnie zaaranżowana na poziomie +2 będzie przez dwa dni – 18 i 19 kwietnia, w rękach marki RTV Euro AGD, która zaprezentuje wielkie możliwości małego sprzętu AGD, m.in. serwujące zdrowe koktajle i pyszną herbatę.

W sobotę 20 kwietnia strefę kulinarną przejmą popularni tiktokerzy - @haaipapi i @geczu, którzy o godzinie 13:00 zmierzą się podczas kulinarnej bitwy, pod dowództwem Piotra Charazińskiego (@charazinsky). Nasi goście będą walczyć o tytuł mistrza niemarnowania żywności. Uczestnicy wydarzenia będą mieć wpływ na przebieg bitwy i wybór zwycięzcy, a po ogłoszeniu wyników będą mogli spotkać się z ulubionymi twórcami podczas meet&greet.

Po trzecie: edukacja

Nie ma zmian bez świadomości ekologicznej i nie ma świadomości bez wiedzy. Dlatego w piątek, 19 kwietnia, strefę warsztatową przejmie WWF. Eksperci postarają się odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące tematu wody i jej znaczenia dla środowiska. Edukację ekologiczną najlepiej zaczynać już od najmłodszych lat, więc w strefie WWF znajdzie się dużo atrakcji dla dzieci – quiz przyrodniczy, gry planszowe czy tajemnicze stemple łap. Starsi miłośnicy przyrody będą mogli wziąć udział w warsztacie ze zdrowego i przyjaznego planecie żywienia.

Po czwarte: Zielony Mokotów 

Westfield Good Festival to świetna okazja, aby przyłączyć się do akcji zazieleniania naszej najbliższej okolicy. Westfield Mokotów wraz z Urzędem Dzielnicy, w ramach akcji „Zielony Mokotów” rozda pierwszym 200 uczestnikom wydarzenia sadzonki lawendy i skimii. Niech przez cały rok przypominają ich nowym właścicielom o tym, że największa zmiana zaczyna się od małych kroków! 

Westfield Good Festival w Westfield Mokotów objęte jest patronatem Burmistrza Dzielnicy Mokotów – Rafała Miastowskiego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:45

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz
Handel Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
2024-09-30 | 10:00

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.