Komunikaty PR

Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już w Żabce!

2024-10-28  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania Halloween ( 0.67 MB )

Z okazji Halloween Żabka przygotowała bogatą ofertę produktów poświęconych tematyce popularnego w wielu zakątkach świata święta. W tym roku, oprócz znanego już hot doga Doguli, klienci sieci spróbować mogą takich ciepłych przekąsek jak Halloween Boo!rger i Halloween Bagietucha. W asortymencie nie zabrakło też pełnowartościowych posiłków z programu „Porcja DobreGO!” takich jak Halloween Makabresse Bolognese i Halloween Vampierogi.

Nowe smaki i powrót Doguli

Ciekawi nowych smaków klienci Żabki mogą już spróbować m.in. limitowanej wersji 100% wołowego burgera. W skład Halloween Boo!rgera, oprócz solidnej porcji mięsa, wchodzi ser mimolette, piklowana czerwona kapusta i papryczki jalapeño. Wszystkie składniki znajdują się w pomarańczowej bułce z czarnym sezamem i okraszone są sosem majonezowo-pieprzowym. To propozycja dla prawdziwych łowców, nie tylko duchów.

O podgrzanie burgera można poprosić w sklepie lub zrobić to samodzielnie – w domu. Halloween Boo!rgera można kupić w promocyjnej cenie 8,50 zł przy zakupie dwóch sztuk (cena standardowa 9,99 zł/1 szt.).

W sklepach Żabka dostępna jest także okazjonalna bagietka marki Tomcio Paluch, z niską zawartością cukru. Halloween Bagietucha to pomarańczowa bagietka z czarnym sezamem, wypełniona pikantnym kurczakiem – red hot strips i serem mimolette. Całość kompozycji smakowej uzupełnia sos majonezowo-musztardowy o wędzonym posmaku. Halloween Bagietucha dostępna jest w promocyjnej cenie 12,99 zł wraz z aplikacją Żappka (cena standardowa 13,99 zł) i poleca się na śniadanie lub lunch.

Nie mogło zabraknąć także Doguli. Znany już klientom sieci halloweenowy hot dog to unikalne połączenie czarnej bułki, czarnej kiełbaski oraz specjalnego sosu halloween dynia. Klienci mogą również skomponować własną wersję tej przekąski. Kompozycja własna może składać się z czarnej bułki, dowolnie wybranej kiełbaski lub parówki oraz dowolnego sosu. Podczas Halloween Dogula będzie do kupienia w promocyjnej cenie 4,50 zł wraz z aplikacją Żappka (cena standardowa 6,99 zł).

Pełnowartościowe posiłki na Halloween

Halloweenowe menu zostało uzupełnione także o pełnowartościowe posiłki oznaczone zieloną etykietą programu „Porcja DobreGO!”. Na sklepowych półkach pojawiły się bowiem limitowane serie dwóch produktów – Halloween Makabresse Bolognese i Halloween Vampierogi marki Szamamm.

Pierwszy z nich to czarny makaron z sosem do bolognese – będący jednym z najpopularniejszych produktów marki Szamamm. Makaron Halloween Makabresse Bolognese można nabyć w promocyjnej cenie 11,50 zł przy zakupie dwóch sztuk (cena standardowa 13,50 zł/1 szt.).

Z kolei Halloween Vampierogi to pierogi z czarnego ciasta, wypełnione drobiowym farszem i okraszone złocistą cebulką – do kupienia w cenie 9,99 zł.

Smak halloweenowych potraw uzupełnić może Foodini Pumpkin Spice, czyli warzywno-owocowa płynna przekąska z dodatkiem witamin poprawiających odporność, przyprawiona imbirem i cynamonem. Gotowe danie bez dodatku cukru jest lekkostrawne i niskoenergetyczne, dzięki czemu poczujemy się zdrowo najedzeni.

Wszystkie halloweenowe produkty dostępne są w sklepach Żabka do 5 listopada br. lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły oferty dostępne pod adresem: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.