Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz umożliwić spółce bezproblemową ekspansję.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosił partnerstwo z Super-Pharm. Współpraca obejmuje procesowanie płatności w aplikacji, na stronie internetowej firmy, a także pomoc spółce w ekspansji zagranicznej. Dotychczas Adyen wsparł już Super-Pharm w wejściu na rynek włoski.
Dzięki współpracy klienci korzystający z aplikacji Super-Pharm zyskali dostęp do nowych metod płatności, w tym Apple Pay i Google Pay. Zoptymalizowano proces finalizacji zakupów – teraz płatności BLIKIEM oraz kartami płatniczymi odbywają się natywnie. Dzięki temu proces jest bezproblemowy, co pozytywnie wpływa na konwersję. Dodatkowo integracja informacji z różnych kanałów sprzedaży w jednym miejscu umożliwia firmie lepsze wykorzystanie danych, a w efekcie najbardziej precyzyjne dostosowanie oferty do potrzeb klientów.
– Klienci coraz częściej cenią sobie wygodę obsługi i elastyczność na równi z jakością produktów. W Super-Pharm zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klienta jest priorytetem, dlatego inwestowanie w technologie oferujące odpowiednie rozwiązania stało się naturalnym i niezbędnym krokiem. Ważne jest, aby zwracać uwagę na szczegóły: dostępność ulubionych metod płatności oraz bezproblemowa ścieżka zakupowa znacząco wpływają na zadowolenie klientów. Te zmiany przynoszą konkretne korzyści. Od początku współpracy liczba pozytywnie zakończonych transakcji wzrosła o kilka punktów procentowych – podkreśla Michał Przybysz, Dyrektor e-commerce Super-Pharm.
Możliwość wyboru preferowanej metody płatności oraz jej prostota są istotnymi aspektami procesu zakupowego. Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 55 proc. klientów zrezygnuje z zakupu przy kasie lub porzuci koszyk w sklepie internetowym, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w preferowany przez siebie sposób.
– Współpracujemy z Super-Pharm, aby dostarczać klientom drogerii najwyższej jakości doświadczenia zakupowe. Technologia, choć niewidoczna dla użytkownika, odgrywa kluczową rolę w podniesieniu komfortu zakupów, co w dzisiejszym konkurencyjnym rynku jest nieodzownym elementem sukcesu. Dzięki naszej platformie, Super-Pharm może nie tylko oferować szeroki wachlarz metod płatności, ale również łatwo integrować dane z różnych kanałów sprzedaży. To umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty w sposób, w którym naprawdę widać różnicę. Cieszymy się, że możemy wspierać Super-Pharm w drodze do dalszej ekspansji i podnoszenia standardów w branży kosmetycznej – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Notino, Żabka, Uber, H&M i Microsoft. Współpraca z Super-Pharm, opisana w niniejszym komunikacie prasowym, podkreśla ciągły rozwój Adyen z istniejącymi i nowymi klientami na przestrzeni lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie Adyen.com.
O Super-Pharm
Super-Pharm to unikatowy koncept łączący drogerię, perfumerię, aptekę oraz salony optyczne. Nowoczesna platforma e-commerce oraz aplikacja mobilna zapewniają klientom najwyższą jakość doświadczeń zakupowych, także w kanale online. Sieć stawia na ekspansję sklepu internetowego na rynki zagraniczne i oferuje także swój szeroki asortyment we Włoszech.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.