Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz umożliwić spółce bezproblemową ekspansję.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosił partnerstwo z Super-Pharm. Współpraca obejmuje procesowanie płatności w aplikacji, na stronie internetowej firmy, a także pomoc spółce w ekspansji zagranicznej. Dotychczas Adyen wsparł już Super-Pharm w wejściu na rynek włoski.
Dzięki współpracy klienci korzystający z aplikacji Super-Pharm zyskali dostęp do nowych metod płatności, w tym Apple Pay i Google Pay. Zoptymalizowano proces finalizacji zakupów – teraz płatności BLIKIEM oraz kartami płatniczymi odbywają się natywnie. Dzięki temu proces jest bezproblemowy, co pozytywnie wpływa na konwersję. Dodatkowo integracja informacji z różnych kanałów sprzedaży w jednym miejscu umożliwia firmie lepsze wykorzystanie danych, a w efekcie najbardziej precyzyjne dostosowanie oferty do potrzeb klientów.
– Klienci coraz częściej cenią sobie wygodę obsługi i elastyczność na równi z jakością produktów. W Super-Pharm zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klienta jest priorytetem, dlatego inwestowanie w technologie oferujące odpowiednie rozwiązania stało się naturalnym i niezbędnym krokiem. Ważne jest, aby zwracać uwagę na szczegóły: dostępność ulubionych metod płatności oraz bezproblemowa ścieżka zakupowa znacząco wpływają na zadowolenie klientów. Te zmiany przynoszą konkretne korzyści. Od początku współpracy liczba pozytywnie zakończonych transakcji wzrosła o kilka punktów procentowych – podkreśla Michał Przybysz, Dyrektor e-commerce Super-Pharm.
Możliwość wyboru preferowanej metody płatności oraz jej prostota są istotnymi aspektami procesu zakupowego. Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 55 proc. klientów zrezygnuje z zakupu przy kasie lub porzuci koszyk w sklepie internetowym, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w preferowany przez siebie sposób.
– Współpracujemy z Super-Pharm, aby dostarczać klientom drogerii najwyższej jakości doświadczenia zakupowe. Technologia, choć niewidoczna dla użytkownika, odgrywa kluczową rolę w podniesieniu komfortu zakupów, co w dzisiejszym konkurencyjnym rynku jest nieodzownym elementem sukcesu. Dzięki naszej platformie, Super-Pharm może nie tylko oferować szeroki wachlarz metod płatności, ale również łatwo integrować dane z różnych kanałów sprzedaży. To umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty w sposób, w którym naprawdę widać różnicę. Cieszymy się, że możemy wspierać Super-Pharm w drodze do dalszej ekspansji i podnoszenia standardów w branży kosmetycznej – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Notino, Żabka, Uber, H&M i Microsoft. Współpraca z Super-Pharm, opisana w niniejszym komunikacie prasowym, podkreśla ciągły rozwój Adyen z istniejącymi i nowymi klientami na przestrzeni lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie Adyen.com.
O Super-Pharm
Super-Pharm to unikatowy koncept łączący drogerię, perfumerię, aptekę oraz salony optyczne. Nowoczesna platforma e-commerce oraz aplikacja mobilna zapewniają klientom najwyższą jakość doświadczeń zakupowych, także w kanale online. Sieć stawia na ekspansję sklepu internetowego na rynki zagraniczne i oferuje także swój szeroki asortyment we Włoszech.
Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Najbliższa niedziela handlowa za 3 mies. Wielu z branży nie doczeka Walentynek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki
Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.
Farmacja
Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki
Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.
Farmacja
Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE
Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.