Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz umożliwić spółce bezproblemową ekspansję.
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosił partnerstwo z Super-Pharm. Współpraca obejmuje procesowanie płatności w aplikacji, na stronie internetowej firmy, a także pomoc spółce w ekspansji zagranicznej. Dotychczas Adyen wsparł już Super-Pharm w wejściu na rynek włoski.
Dzięki współpracy klienci korzystający z aplikacji Super-Pharm zyskali dostęp do nowych metod płatności, w tym Apple Pay i Google Pay. Zoptymalizowano proces finalizacji zakupów – teraz płatności BLIKIEM oraz kartami płatniczymi odbywają się natywnie. Dzięki temu proces jest bezproblemowy, co pozytywnie wpływa na konwersję. Dodatkowo integracja informacji z różnych kanałów sprzedaży w jednym miejscu umożliwia firmie lepsze wykorzystanie danych, a w efekcie najbardziej precyzyjne dostosowanie oferty do potrzeb klientów.
– Klienci coraz częściej cenią sobie wygodę obsługi i elastyczność na równi z jakością produktów. W Super-Pharm zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klienta jest priorytetem, dlatego inwestowanie w technologie oferujące odpowiednie rozwiązania stało się naturalnym i niezbędnym krokiem. Ważne jest, aby zwracać uwagę na szczegóły: dostępność ulubionych metod płatności oraz bezproblemowa ścieżka zakupowa znacząco wpływają na zadowolenie klientów. Te zmiany przynoszą konkretne korzyści. Od początku współpracy liczba pozytywnie zakończonych transakcji wzrosła o kilka punktów procentowych – podkreśla Michał Przybysz, Dyrektor e-commerce Super-Pharm.
Możliwość wyboru preferowanej metody płatności oraz jej prostota są istotnymi aspektami procesu zakupowego. Z badania Adyen Retail Report 2024 wynika, że 55 proc. klientów zrezygnuje z zakupu przy kasie lub porzuci koszyk w sklepie internetowym, jeśli nie będą mogli zapłacić za produkt lub usługę w preferowany przez siebie sposób.
– Współpracujemy z Super-Pharm, aby dostarczać klientom drogerii najwyższej jakości doświadczenia zakupowe. Technologia, choć niewidoczna dla użytkownika, odgrywa kluczową rolę w podniesieniu komfortu zakupów, co w dzisiejszym konkurencyjnym rynku jest nieodzownym elementem sukcesu. Dzięki naszej platformie, Super-Pharm może nie tylko oferować szeroki wachlarz metod płatności, ale również łatwo integrować dane z różnych kanałów sprzedaży. To umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie oferty w sposób, w którym naprawdę widać różnicę. Cieszymy się, że możemy wspierać Super-Pharm w drodze do dalszej ekspansji i podnoszenia standardów w branży kosmetycznej – dodaje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
O Adyen
Adyen to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów. Dzięki kompleksowym usługom płatniczym, analityce opartej na danych oraz produktom finansowym oferowanym w ramach jednego globalnego rozwiązania, Adyen pomaga firmom szybciej osiągać założone cele. Posiadając biura na całym świecie, Adyen współpracuje z takimi firmami jak Notino, Żabka, Uber, H&M i Microsoft. Współpraca z Super-Pharm, opisana w niniejszym komunikacie prasowym, podkreśla ciągły rozwój Adyen z istniejącymi i nowymi klientami na przestrzeni lat. Więcej informacji można znaleźć na stronie Adyen.com.
O Super-Pharm
Super-Pharm to unikatowy koncept łączący drogerię, perfumerię, aptekę oraz salony optyczne. Nowoczesna platforma e-commerce oraz aplikacja mobilna zapewniają klientom najwyższą jakość doświadczeń zakupowych, także w kanale online. Sieć stawia na ekspansję sklepu internetowego na rynki zagraniczne i oferuje także swój szeroki asortyment we Włoszech.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.