Światowe marki, wyjątkowe ceny
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Nowy sklep zajmuje powierzchnię 2 500 mkw. i znajduje się na poziomie +1. Klienci mogą znaleźć w nim modną odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci, obuwie, zabawki, akcesoria
i skórzaną galanterię, perfumy, a także szeroki wybór dekoracji i dodatków do domu. Wszystkie produkty pochodzą od producentów znanych, światowych marek i są dostępne w atrakcyjnych cenach.
W HalfPrice codziennie pojawiają się nowości, które ze względu na swoją unikalność szybko znikają ze sklepowych półek.
- Zaprosiliśmy HalfPrice do naszego centrum, ponieważ koncepty off-price zyskują coraz większą popularność. Dzieje się tak za sprawą wyselekcjonowanej oferty produktów premium od znanych brandów, które są w takich sklepach dostępne w okazyjnych cenach. Jedną
z najbardziej rozpoznawalnych marek działających w tym formacie jest właśnie HalfPrice. Taki koncept doskonale wpisuje się w naszą strategię budowania tenant miksu dopasowanego do oczekiwań naszych klientów – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
HalfPrice należy do Grupy CCC, a model działania sieci opiera się na koncepcji sprzedażowej off price. Oferowany asortyment wyróżnia się nie tylko atrakcyjną ceną, ale też wysoką jakością.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.