Święta w dobrej cenie z E.Leclerc

E.Leclerc rozpoczął przygotowania do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Od 12 do 23 grudnia br. we wszystkich sklepach dostępny jest specjalny katalog „Święta w dobrej cenie”. Firma chce ułatwić polskim konsumentom przygotowanie wyjątkowych i smacznych potraw świątecznych, zachowując jednocześnie przystępne ceny. Koszyk zakupowy najważniejszych produktów może wynieść nawet poniżej 170 zł.
Już za kilkanaście dni w polskich domach rozpocznie się wspólny czas przygotowań do świąt. W tym wyjątkowym okresie, E.Leclerc umożliwił klientom bogate zakupy świąteczne w atrakcyjnych cenach. Produkty, które można znaleźć w promocjach to m.in. schab wieprzowy, pierogi z kapustą i grzybami, mandarynki oraz szeroki wachlarz asortymentu do kuchni i prezentów pod choinkę. Oferta dostępna do 23 grudnia br., zapewnia najważniejsze artykuły potrzebne w rodzinnym domu, a na takie zakupy wystarczy zabrać ze sobą jedynie banknot 200-złotowy.
Najważniejsze oferty katalogu "Święta w dobrej cenie" obejmują:
- Barszcz Czerwony - już od 4,79 zł. Tradycyjny, aromatyczny barszcz czerwony, idealny na rozgrzewający początek świąt.
- Pierogi z kapustą i grzybami - cena za 1 kg to tylko 11,99 zł Pierogi, pełne smaku i tradycji, dostępne w korzystnej cenie, aby urozmaicić świąteczne menu.
- Filet Śledziowy - cena za 1 kg to jedynie 13,99 zł. Smaczny i zdrowy filet śledziowy, idealny na wigilijny stół, dostępny w promocyjnej cenie dla posiadaczy karty bonus.
Nowa oferta E.Leclerc to także specjalne ceny dla posiadaczy karty lojalnościowej Bonus. Osoby korzystające z aplikacji zniżkowej za produkty objęte przedświąteczną promocją zapłacą jeszcze mniej. Przy zakupach za minimum 149 zł - kilogram mandarynek będzie kosztował 2,99 zł, 250 gram margaryny dostępne za 1,99 zł, a 700 ml majonezu dekoracyjnego w cenie 11,99 zł.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.