Święta w dobrej cenie z E.Leclerc

E.Leclerc rozpoczął przygotowania do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Od 12 do 23 grudnia br. we wszystkich sklepach dostępny jest specjalny katalog „Święta w dobrej cenie”. Firma chce ułatwić polskim konsumentom przygotowanie wyjątkowych i smacznych potraw świątecznych, zachowując jednocześnie przystępne ceny. Koszyk zakupowy najważniejszych produktów może wynieść nawet poniżej 170 zł.
Już za kilkanaście dni w polskich domach rozpocznie się wspólny czas przygotowań do świąt. W tym wyjątkowym okresie, E.Leclerc umożliwił klientom bogate zakupy świąteczne w atrakcyjnych cenach. Produkty, które można znaleźć w promocjach to m.in. schab wieprzowy, pierogi z kapustą i grzybami, mandarynki oraz szeroki wachlarz asortymentu do kuchni i prezentów pod choinkę. Oferta dostępna do 23 grudnia br., zapewnia najważniejsze artykuły potrzebne w rodzinnym domu, a na takie zakupy wystarczy zabrać ze sobą jedynie banknot 200-złotowy.
Najważniejsze oferty katalogu "Święta w dobrej cenie" obejmują:
- Barszcz Czerwony - już od 4,79 zł. Tradycyjny, aromatyczny barszcz czerwony, idealny na rozgrzewający początek świąt.
- Pierogi z kapustą i grzybami - cena za 1 kg to tylko 11,99 zł Pierogi, pełne smaku i tradycji, dostępne w korzystnej cenie, aby urozmaicić świąteczne menu.
- Filet Śledziowy - cena za 1 kg to jedynie 13,99 zł. Smaczny i zdrowy filet śledziowy, idealny na wigilijny stół, dostępny w promocyjnej cenie dla posiadaczy karty bonus.
Nowa oferta E.Leclerc to także specjalne ceny dla posiadaczy karty lojalnościowej Bonus. Osoby korzystające z aplikacji zniżkowej za produkty objęte przedświąteczną promocją zapłacą jeszcze mniej. Przy zakupach za minimum 149 zł - kilogram mandarynek będzie kosztował 2,99 zł, 250 gram margaryny dostępne za 1,99 zł, a 700 ml majonezu dekoracyjnego w cenie 11,99 zł.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.