Święta w dobrej cenie z E.Leclerc

E.Leclerc rozpoczął przygotowania do nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Od 12 do 23 grudnia br. we wszystkich sklepach dostępny jest specjalny katalog „Święta w dobrej cenie”. Firma chce ułatwić polskim konsumentom przygotowanie wyjątkowych i smacznych potraw świątecznych, zachowując jednocześnie przystępne ceny. Koszyk zakupowy najważniejszych produktów może wynieść nawet poniżej 170 zł.
Już za kilkanaście dni w polskich domach rozpocznie się wspólny czas przygotowań do świąt. W tym wyjątkowym okresie, E.Leclerc umożliwił klientom bogate zakupy świąteczne w atrakcyjnych cenach. Produkty, które można znaleźć w promocjach to m.in. schab wieprzowy, pierogi z kapustą i grzybami, mandarynki oraz szeroki wachlarz asortymentu do kuchni i prezentów pod choinkę. Oferta dostępna do 23 grudnia br., zapewnia najważniejsze artykuły potrzebne w rodzinnym domu, a na takie zakupy wystarczy zabrać ze sobą jedynie banknot 200-złotowy.
Najważniejsze oferty katalogu "Święta w dobrej cenie" obejmują:
- Barszcz Czerwony - już od 4,79 zł. Tradycyjny, aromatyczny barszcz czerwony, idealny na rozgrzewający początek świąt.
- Pierogi z kapustą i grzybami - cena za 1 kg to tylko 11,99 zł Pierogi, pełne smaku i tradycji, dostępne w korzystnej cenie, aby urozmaicić świąteczne menu.
- Filet Śledziowy - cena za 1 kg to jedynie 13,99 zł. Smaczny i zdrowy filet śledziowy, idealny na wigilijny stół, dostępny w promocyjnej cenie dla posiadaczy karty bonus.
Nowa oferta E.Leclerc to także specjalne ceny dla posiadaczy karty lojalnościowej Bonus. Osoby korzystające z aplikacji zniżkowej za produkty objęte przedświąteczną promocją zapłacą jeszcze mniej. Przy zakupach za minimum 149 zł - kilogram mandarynek będzie kosztował 2,99 zł, 250 gram margaryny dostępne za 1,99 zł, a 700 ml majonezu dekoracyjnego w cenie 11,99 zł.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.