Komunikaty PR

Świętuj Międzynarodowy Dzień Kawy z Costa Coffee!

2021-09-27  |  12:04
Biuro prasowe

Popularny, aromatyczny napój, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie poranka - już 29 września obchodzi swoje święto. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, sieć kawiarni Costa Coffee zaplanowała dla wszystkich kawoszy posiadających aplikację Costa Coffee Club cały tydzień wyśmienitych niespodzianek. To niepowtarzalna okazja, aby celebrować ten dzień w towarzystwie bogactwa smaków i aromatów kryjących się w filiżance Twojej ulubionej kawy.

 

Więcej niż tylko kawa…

 

W Polsce 3/4 Polaków pija kawę codzienne. Ten napój pozwala się nam obudzić, zrelaksować oraz daje nam mnóstwo przyjemności smakowych. Ziarna kawy, aby znaleźć się w naszych filiżankach, przechodzą długą drogę, a każdy z etapów wpływa na końcowy smak kawy, który zachwyca nas każdego dnia. Międzynarodowy Dzień Kawy to doskonała okazja, aby odkryć pełną paletę smaków i aromatów kaw dostępnych w kawiarniach Costa Coffee. Miłośnikom propozycji deserowych, serce skradną jesienne nowości dostępne w menu kawiarni. Jedną z nich jest Pumpkin Latte, czyli kawa o jesiennych, dyniowych nutach, która zachwyci swoją lekką słodyczą oraz pięknym wzorkiem dyni z posypki czekoladowej. Zupełna nowość w menu, czyli Mapplenut Latte łączy w sobie nuty orzechów, syropu klonowego oraz moc przypraw. Ta jesienna mieszanka pełna słodkości podawana jest z lekką, kremową bitą śmietaną oraz kolorową posypką. Wśród znanych i lubianych propozycji, które doskonale wpisują się we wrześniowy klimat, znajduje się łagodna kawa Turtle Chai o otulającym smaku wanilii oraz miodu z nutą zielonej herbaty oraz Tiger Chai - przygotowywana na bazie starannie wyselekcjonowanych, aromatycznych przypraw takich jak kardamon, cynamon oraz czarna herbata.

 

Dzień Kawy pełen niespodzianek!

 

W związku z obchodami Międzynarodowego Dnia Kawy, Costa Coffee przygotowała wyśmienite promocje dla użytkowników aplikacji marki! Wystarczy odwiedzić kawiarnię w dniach 27 września – 3 października i skorzystać z oferty na kawę paczkowaną. Za każde zeskanowanie kodu w aplikacji Costa Coffee Club oraz zakup dowolnej kawy w paczce 200 gram otrzymamy kupon zniżkowy 30% na dowolną kawę w kawiarni. Natomiast za zakup kawy paczkowanej w wersji 500 gram, cena kolejnej ulubionej kawy zmniejszy się o połowę! Zniżkę można wykorzystać w ciągu dwóch tygodni, podczas kolejnej wizyty w Costa Coffee, zamawiając dowolna kawę u baristów. Kupony można wykorzystać tylko do 17 października!

 

Świętuj przez cały tydzień Międzynarodowy Dzień Kawy w kawiarniach Costa Coffee i rozsmakuj się w swoich ulubionych produktach!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.