Komunikaty PR

Świętuj Międzynarodowy Dzień Kawy z Costa Coffee!

2021-09-27  |  12:04
Biuro prasowe

Popularny, aromatyczny napój, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie poranka - już 29 września obchodzi swoje święto. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, sieć kawiarni Costa Coffee zaplanowała dla wszystkich kawoszy posiadających aplikację Costa Coffee Club cały tydzień wyśmienitych niespodzianek. To niepowtarzalna okazja, aby celebrować ten dzień w towarzystwie bogactwa smaków i aromatów kryjących się w filiżance Twojej ulubionej kawy.

 

Więcej niż tylko kawa…

 

W Polsce 3/4 Polaków pija kawę codzienne. Ten napój pozwala się nam obudzić, zrelaksować oraz daje nam mnóstwo przyjemności smakowych. Ziarna kawy, aby znaleźć się w naszych filiżankach, przechodzą długą drogę, a każdy z etapów wpływa na końcowy smak kawy, który zachwyca nas każdego dnia. Międzynarodowy Dzień Kawy to doskonała okazja, aby odkryć pełną paletę smaków i aromatów kaw dostępnych w kawiarniach Costa Coffee. Miłośnikom propozycji deserowych, serce skradną jesienne nowości dostępne w menu kawiarni. Jedną z nich jest Pumpkin Latte, czyli kawa o jesiennych, dyniowych nutach, która zachwyci swoją lekką słodyczą oraz pięknym wzorkiem dyni z posypki czekoladowej. Zupełna nowość w menu, czyli Mapplenut Latte łączy w sobie nuty orzechów, syropu klonowego oraz moc przypraw. Ta jesienna mieszanka pełna słodkości podawana jest z lekką, kremową bitą śmietaną oraz kolorową posypką. Wśród znanych i lubianych propozycji, które doskonale wpisują się we wrześniowy klimat, znajduje się łagodna kawa Turtle Chai o otulającym smaku wanilii oraz miodu z nutą zielonej herbaty oraz Tiger Chai - przygotowywana na bazie starannie wyselekcjonowanych, aromatycznych przypraw takich jak kardamon, cynamon oraz czarna herbata.

 

Dzień Kawy pełen niespodzianek!

 

W związku z obchodami Międzynarodowego Dnia Kawy, Costa Coffee przygotowała wyśmienite promocje dla użytkowników aplikacji marki! Wystarczy odwiedzić kawiarnię w dniach 27 września – 3 października i skorzystać z oferty na kawę paczkowaną. Za każde zeskanowanie kodu w aplikacji Costa Coffee Club oraz zakup dowolnej kawy w paczce 200 gram otrzymamy kupon zniżkowy 30% na dowolną kawę w kawiarni. Natomiast za zakup kawy paczkowanej w wersji 500 gram, cena kolejnej ulubionej kawy zmniejszy się o połowę! Zniżkę można wykorzystać w ciągu dwóch tygodni, podczas kolejnej wizyty w Costa Coffee, zamawiając dowolna kawę u baristów. Kupony można wykorzystać tylko do 17 października!

 

Świętuj przez cały tydzień Międzynarodowy Dzień Kawy w kawiarniach Costa Coffee i rozsmakuj się w swoich ulubionych produktach!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.