Komunikaty PR

Świętuj Międzynarodowy Dzień Kawy z Costa Coffee!

2021-09-27  |  12:04
Biuro prasowe

Popularny, aromatyczny napój, bez którego wielu z nas nie wyobraża sobie poranka - już 29 września obchodzi swoje święto. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, sieć kawiarni Costa Coffee zaplanowała dla wszystkich kawoszy posiadających aplikację Costa Coffee Club cały tydzień wyśmienitych niespodzianek. To niepowtarzalna okazja, aby celebrować ten dzień w towarzystwie bogactwa smaków i aromatów kryjących się w filiżance Twojej ulubionej kawy.

 

Więcej niż tylko kawa…

 

W Polsce 3/4 Polaków pija kawę codzienne. Ten napój pozwala się nam obudzić, zrelaksować oraz daje nam mnóstwo przyjemności smakowych. Ziarna kawy, aby znaleźć się w naszych filiżankach, przechodzą długą drogę, a każdy z etapów wpływa na końcowy smak kawy, który zachwyca nas każdego dnia. Międzynarodowy Dzień Kawy to doskonała okazja, aby odkryć pełną paletę smaków i aromatów kaw dostępnych w kawiarniach Costa Coffee. Miłośnikom propozycji deserowych, serce skradną jesienne nowości dostępne w menu kawiarni. Jedną z nich jest Pumpkin Latte, czyli kawa o jesiennych, dyniowych nutach, która zachwyci swoją lekką słodyczą oraz pięknym wzorkiem dyni z posypki czekoladowej. Zupełna nowość w menu, czyli Mapplenut Latte łączy w sobie nuty orzechów, syropu klonowego oraz moc przypraw. Ta jesienna mieszanka pełna słodkości podawana jest z lekką, kremową bitą śmietaną oraz kolorową posypką. Wśród znanych i lubianych propozycji, które doskonale wpisują się we wrześniowy klimat, znajduje się łagodna kawa Turtle Chai o otulającym smaku wanilii oraz miodu z nutą zielonej herbaty oraz Tiger Chai - przygotowywana na bazie starannie wyselekcjonowanych, aromatycznych przypraw takich jak kardamon, cynamon oraz czarna herbata.

 

Dzień Kawy pełen niespodzianek!

 

W związku z obchodami Międzynarodowego Dnia Kawy, Costa Coffee przygotowała wyśmienite promocje dla użytkowników aplikacji marki! Wystarczy odwiedzić kawiarnię w dniach 27 września – 3 października i skorzystać z oferty na kawę paczkowaną. Za każde zeskanowanie kodu w aplikacji Costa Coffee Club oraz zakup dowolnej kawy w paczce 200 gram otrzymamy kupon zniżkowy 30% na dowolną kawę w kawiarni. Natomiast za zakup kawy paczkowanej w wersji 500 gram, cena kolejnej ulubionej kawy zmniejszy się o połowę! Zniżkę można wykorzystać w ciągu dwóch tygodni, podczas kolejnej wizyty w Costa Coffee, zamawiając dowolna kawę u baristów. Kupony można wykorzystać tylko do 17 października!

 

Świętuj przez cały tydzień Międzynarodowy Dzień Kawy w kawiarniach Costa Coffee i rozsmakuj się w swoich ulubionych produktach!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości Biuro prasowe
2024-04-24 | 13:00

Żabka edukuje z przedsiębiorczości. Rusza portal Studium Przedsiębiorczości

Dla wielu osób barierę w realizacji marzenia o własnej działalności gospodarczej stanowi niewystarczająca wiedza czy brak oczekiwanych w biznesie kompetencji. Żabka dzieli się swoim
Handel Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 11:05

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą
Handel Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!
2024-04-24 | 11:00

Otwarcie pierwszego sklepu Lidl Polska w Andrespolu!

Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 25

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.