Świeże smaki wiosny i atrakcyjne ceny w delio
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Wraz z nadejściem pierwszego dnia wiosny delio przygotowało dla swoich klientów szeroką gamę sezonowych smaków. Do supermarketu online zawitały właśnie nowalijki, dzięki którym wiosna zawita nie tylko w kalendarzu, ale także na talerzach konsumentów. To idealna okazja, by cieszyć się zdrowymi i pysznymi posiłkami.
Wiosna to czas, gdy natura budzi się do życia, dostarczając nam bogactwa w postaci świeżych warzyw prosto z polskich pól. Już teraz w delio klienci znajdą szeroki wybór sezonowych warzyw, takich jak chrupiące marchewki oraz sałaty, zielone szparagi, soczyste pomidory i wiele, wiele innych. To prawdziwa pełnia smaków i witamin, wspierająca zdrowie w tym okresie.
Przedstawiciele supermarketu online zapewniają, że na entuzjastów świeżych warzyw i owoców wraz z nadejściem sezonu czekają atrakcyjne oferty cenowe, a asortyment będzie stopniowo poszerzany o nowe produkty.
Dzięki sezonowym dostawom, możliwe jest zaoferowanie świeżych warzyw w najbardziej konkurencyjnych cenach. Nie tracąc czasu na szukanie idealnych warzyw w sklepach stacjonarnych, konsumenci mogą cieszyć się smacznymi i zdrowymi posiłkami na ich bazie. Natomiast czas spędzony w sklepie klienci będą mogli zamienić na przykład na aktywność na świeżym powietrzu, która obok zdrowej diety pozytywnie wpływa na nasze lepsze samopoczucie – mówi Krzysztof Grądziel Head of Categories Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za delio.
Sezonowy wzrost zainteresowania świeżymi warzywami i owocami wiosną to doskonały czas, aby rozważyć poprawę swojego sposobu żywienia. Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia powinno się spożywać minimum 400 g owoców i warzyw dziennie w co najmniej pięciu porcjach. Jak podaje portal wczorajnatalerzu.pl, który prezentuje dane zebrane przez Kantar Public i agencję INSPIRE, zaledwie co piąty Polak spożywa odpowiednią ilość warzyw i owoców.
Asortyment delio obejmuje nie tylko bogactwo kolorów i smaków świeżych, wiosennych produktów, ale także szeroki wybór artykułów do codziennego użytku, które odpowiadają na różne potrzeby zakupowe klientów. W delio znajdziemy 14 kategorii zakupowych, w których znajdziemy produkty od znanych producentów, a także mniej oczywiste pozycje, jak np. konserwy rzemieślnicze Ed Red. Tym samym delio swoją ofertą przypomina klasyczny supermarket.
Bez względu na to, czy planujesz odświeżyć swoją dietę, czy też zadbać o czystość i porządek w domu, w naszym asortymencie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszyć się wiosną w pełni – dodaje Grądziel.
delio – zakupy z głową i dostawą na dziś
delio jest dostępne w Polsce od marca 2022 roku. W tym czasie supermarket online najpierw otworzył się dla mieszkańców Warszawy, a następnie Krakowa. Wyróżnikiem usługi jest dostawa na dziś, promocje dla nowych i stałych użytkowników, szeroki wybór produktów oraz intuicyjny proces składania zamówienia.
Ponadto dzięki modelowi dostaw na rano delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce. Usługa działa na podobnej zasadzie co cateringi dietetyczne, dzięki czemu zakupione przez nas produkty będą czekać na nas od samego rana. Wystarczy złożyć zamówienie do godziny 12 w południe, a już tej samej nocy, między północą a 8 rano zakupy zostaną dostarczone prosto pod drzwi.
Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl oraz poprzez aplikację mobilną delio dostępną na App Store oraz Google Play.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.