Świeże smaki wiosny i atrakcyjne ceny w delio
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Wraz z nadejściem pierwszego dnia wiosny delio przygotowało dla swoich klientów szeroką gamę sezonowych smaków. Do supermarketu online zawitały właśnie nowalijki, dzięki którym wiosna zawita nie tylko w kalendarzu, ale także na talerzach konsumentów. To idealna okazja, by cieszyć się zdrowymi i pysznymi posiłkami.
Wiosna to czas, gdy natura budzi się do życia, dostarczając nam bogactwa w postaci świeżych warzyw prosto z polskich pól. Już teraz w delio klienci znajdą szeroki wybór sezonowych warzyw, takich jak chrupiące marchewki oraz sałaty, zielone szparagi, soczyste pomidory i wiele, wiele innych. To prawdziwa pełnia smaków i witamin, wspierająca zdrowie w tym okresie.
Przedstawiciele supermarketu online zapewniają, że na entuzjastów świeżych warzyw i owoców wraz z nadejściem sezonu czekają atrakcyjne oferty cenowe, a asortyment będzie stopniowo poszerzany o nowe produkty.
Dzięki sezonowym dostawom, możliwe jest zaoferowanie świeżych warzyw w najbardziej konkurencyjnych cenach. Nie tracąc czasu na szukanie idealnych warzyw w sklepach stacjonarnych, konsumenci mogą cieszyć się smacznymi i zdrowymi posiłkami na ich bazie. Natomiast czas spędzony w sklepie klienci będą mogli zamienić na przykład na aktywność na świeżym powietrzu, która obok zdrowej diety pozytywnie wpływa na nasze lepsze samopoczucie – mówi Krzysztof Grądziel Head of Categories Lite e-Commerce, startupie odpowiedzialnym za delio.
Sezonowy wzrost zainteresowania świeżymi warzywami i owocami wiosną to doskonały czas, aby rozważyć poprawę swojego sposobu żywienia. Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia powinno się spożywać minimum 400 g owoców i warzyw dziennie w co najmniej pięciu porcjach. Jak podaje portal wczorajnatalerzu.pl, który prezentuje dane zebrane przez Kantar Public i agencję INSPIRE, zaledwie co piąty Polak spożywa odpowiednią ilość warzyw i owoców.
Asortyment delio obejmuje nie tylko bogactwo kolorów i smaków świeżych, wiosennych produktów, ale także szeroki wybór artykułów do codziennego użytku, które odpowiadają na różne potrzeby zakupowe klientów. W delio znajdziemy 14 kategorii zakupowych, w których znajdziemy produkty od znanych producentów, a także mniej oczywiste pozycje, jak np. konserwy rzemieślnicze Ed Red. Tym samym delio swoją ofertą przypomina klasyczny supermarket.
Bez względu na to, czy planujesz odświeżyć swoją dietę, czy też zadbać o czystość i porządek w domu, w naszym asortymencie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby cieszyć się wiosną w pełni – dodaje Grądziel.
delio – zakupy z głową i dostawą na dziś
delio jest dostępne w Polsce od marca 2022 roku. W tym czasie supermarket online najpierw otworzył się dla mieszkańców Warszawy, a następnie Krakowa. Wyróżnikiem usługi jest dostawa na dziś, promocje dla nowych i stałych użytkowników, szeroki wybór produktów oraz intuicyjny proces składania zamówienia.
Ponadto dzięki modelowi dostaw na rano delio jest obecne również w wielu mniejszych i większych miejscowościach w całej Polsce. Usługa działa na podobnej zasadzie co cateringi dietetyczne, dzięki czemu zakupione przez nas produkty będą czekać na nas od samego rana. Wystarczy złożyć zamówienie do godziny 12 w południe, a już tej samej nocy, między północą a 8 rano zakupy zostaną dostarczone prosto pod drzwi.
Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl oraz poprzez aplikację mobilną delio dostępną na App Store oraz Google Play.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.