Szaleństwo w Żappce! Ponad milion postaci Żabu!
Pod koniec marca br. sieć Żabka zakończyła testy gry Żabu i udostępniła ją wszystkim użytkownikom aplikacji mobilnej Żappka. W ciągu trzech miesięcy hodowli i opieki nad własnym Żabu podjęło się ponad milion użytkowników aplikacji, a prawie 13 tysięcy z nich ukończyło grę. To jedyna taka na europejskim rynku retail gra. Największą popularnością cieszy się wśród osób w wieku od 20 do 24 lat. Najpopularniejszy asset do gry, na jaki dotychczas gracze wymieniali swoje żappsy, to bilety na koncert The Żabing Stones. Od 27 lipca br. w grze Żabu dostępne są nowe funkcjonalności oraz można w jej ramach zdobyć jeszcze więcej atrakcyjnych nagród.
– Cały czas pracujemy nad rozwojem i doskonaleniem gry Żabu, aby maksymalnie dopasować ją do oczekiwań odbiorców. Dostrzegamy duży potencjał w zakresie prezentowania w grze rozwijanych przez nas we współpracy z partnerami produktów i usług, a także w zakresie integrowania świata Żabu z najnowszymi technologiami. Chcemy jak najlepiej personalizować przekaz i uatrakcyjnić tym samym korzystanie z modułu. Żabu w nowej, odświeżonej odsłonie będzie jeszcze bardziej interaktywne, co oznacza, że będzie reagować – dosłownie – na działania gracza – mówi Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.
Wśród nowych funkcjonalności udostępnionych w grze znalazły się m.in.: przywracanie Żabu do życia za żappsy, magiczne eliksiry, które umożliwią skok na wyższy poziom gry lub podniesienie parametrów życiowych Żabu, nowe minigry, w ramach których użytkownicy mają możliwość rywalizacji z innymi graczami oraz uzyskania darmowych produktów. W Żabu na początku sierpnia pojawią się również misje, czyli znane i lubiane z aplikacji Żappka wyzwania, ale w odsłonie Żabu.
Przeprowadzono także redesign minigier oraz wprowadzono możliwość rywalizacji między użytkownikami. Została wprowadzona tablica wyników, pozwalająca na bieżąco śledzić stan rywalizacji, a trzech najlepszych graczy co tydzień otrzyma kupon na darmowy produkt. Gracze mogą liczyć także na nowe nagrody w trakcie całej gry, takie jak zniżki żappsowe, vouchery na zniżki do partnerów czy zniżki do wykorzystania w sklepach autonomicznych Żabka Nano.
W grze promowane będą także zdrowe nawyki żywieniowe – wśród produktów do wygrania w „Łap porcję DobreGO!” pojawią się dobrze znane z oferty sieci Żabka produkty, takie jak płynne owocowe przekąski Foodini, shoty s! czy sałatki Dobra Karma.
Jedyna na europejskim rynku retail gra dostępna w aplikacji
Żabu to wykonana w animacji 3D wirtualna żaba, która reaguje na zachowania klienta: rozwija się i zdobywa kolejne poziomy, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie żappsom. Użytkownicy mają możliwość personalizowania swojej postaci Żabu poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów. Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. Po osiągnięciu wybranych poziomów, na graczy czekają skrzynki z nagrodami – darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy.
Za koncepcję kreatywną oraz kompleksowe stworzenie modułu Żabu dla systemów iOS/Android (wraz z back-end’em opartym o rozwiązanie MS Azure) odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Partnerami technologicznymi projektu są również: Future Mind, Synerise i Netguru. Obsługę w social mediach zapewnia agencja Cukier.
Użytkownicy Żappki wybrali Żabu
Opracowanie gry poprzedziły badania wśród użytkowników aplikacji Żappka – najwyżej ocenianym przez nich pomysłem było właśnie wdrożenie gry (aż 85% wskazań). Badania miały także na celu wyselekcjonowanie funkcjonalności, które są najbardziej atrakcyjne dla klientów sieci – respondenci bardzo wysoko ocenili grywalizację. W trakcie testów pytano również o optymalny wygląd gry oraz jej nazwę. Aż 80% użytkowników z grupy docelowej wybrało Żabu.
Żappka wśród najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce
Aplikacja Żappka została wprowadzona na rynek cztery lata temu. Obecnie jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – została pobrana już ponad 11 mln razy, a aktywnie korzysta z niej ponad 6 mln użytkowników. To pierwszy na rynku ekosystem łączący w sobie mechanizm programu lojalnościowego oraz działań wpływających na aktywność i zaangażowanie klienta. Pozwala na gromadzenie punktów (żappsów) i wymiany ich na produkty dostępne w sklepach. Za pomocą aplikacji można również uzyskać dostęp do wygodnych usług i unikalnych rozwiązań, takich jak „Kawonament”, czyli abonament na kawę, czy wspomnianej wciągającej zabawy grywalizacyjnej Żabu.
Aplikację można bezpłatnie pobrać ze sklepów mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.
Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/aplikacja-zappka

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.