„Tak dużo, tak tanio!” Pepco rusza z promocją wiosennej oferty „Super Hitów”
Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Pepco rozpoczyna w lutym promocję swojej stałej oferty produktów dostępnych w wyjątkowo niskich cenach. To odpowiedź sieci na utrzymującą się inflację, uderzającą w portfele klientów. W ramach kampanii promocyjnej przygotowane zostały m.in. telewizyjne spoty reklamowe, działania digitalowe oraz specjalny branding umieszczany na witrynach, w strefie przykasowej czy w sklepowych alejkach. Promocje obejmą akcesoria domowe jak kubki, świeczki i pojemniki na żywność oraz odzież dla dzieci i dorosłych.
Kampania promująca wiosenną ofertę „Super Hitów” od Pepco, to odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy w dobie utrzymującej się na wysokim poziomie inflacji poszukują tanich, a równocześnie jakościowo dobrych produktów, niezbędnych w codziennym życiu. W kampanii, która wystartowała na początku lutego firma przypomina o swojej rynkowej przewadze i prezentuje pierwsze, przykładowe hity cenowe Są to m.in. kubki, świeczki czy pojemniki na żywność za 6 zł. W marcu Pepco zaprezentuje m.in. koszulki dla młodszych dzieci za 8 zł. W promocyjnych cenach dostępne będą również między innymi dziecięce body, legginsy, spodnie, czy bielizna dla dzieci i dorosłych.
„Gdy na rynku ceny rosną, my je zamrażamy, a dla niektórych produktów nawet obniżamy. Regularnie przyglądamy się sytuacji rynkowej i odpowiadamy na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz poszukują produktów w niskich cenach, i równocześnie dobrej jakości. Rozumiemy, jak w obecnych czasach ważna jest stabilność cenowa i finansowa, dlatego rozpoczynamy promocję naszej wiosennej oferty „Super Hitów”, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że właśnie w Pepco zawsze znajdą odzież i produkty do domu w naprawdę niskich cenach – powiedziała Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Promocyjna oferta Pepco to efekt nie tylko analizy potrzeb klientów, ale też danych i wyników sprzedażowych z 2023 roku. Pepco w swojej najnowszej promocji skupia się na artykułach, które w minionych dwunastu miesiącach cieszyły się szczególną popularnością. Wśród nich są m. koszulki na licencjach dla dzieci i niemowląt, których sieć w 2023 roku sprzedała ponad 10 milionów czy bielizna, jak skarpetki – stopki dla kobiet, również sprzedane w ubiegłym roku w liczbie ponad 10 milionów sztuk.
„W naszych działaniach komunikacyjnych zawsze skupiamy się na tym, by dotrzeć do klientów z informacją o dostępnej ofercie. Po raz pierwszy jednak nie pokazujemy nowej kolekcji czy limitowanej, sezonowej oferty, ale chwalimy się przede wszystkim tym co można u nas kupić cały czas i to w wyjątkowych, najniższych cenach. O „Super Hitach” Pepco będziemy opowiadać jeszcze przez kilka następnych tygodni, a klienci w ramach tej oferty będą mogli kupić zarówno produkty regularnie dostępne w naszych sklepach, jak i tzw. Linie in-out wprowadzane na krótko. Natomiast to co będzie je łączyć to ekstremalnie niskie ceny – powiedziała Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco.
Oferta Pepco cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów, którzy średnio miesięcznie we wszystkich europejskich sklepach sieci dokonują ponad 30 milionów transakcji, wybierając spośród około 530 kategorii produktowych. Blisko siedem na dziesięć wizyt w sklepie Pepco kończy się dokonaniem zakupów.
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 21 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 31 tysięcy pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.
Kontakt dla mediów:
e-mail: pepco@alertmedia.pl
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.