Komunikaty PR

„Tak dużo, tak tanio!” Pepco rusza z promocją wiosennej oferty „Super Hitów”

2024-02-07  |  14:38
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Pepco rozpoczyna w lutym promocję swojej stałej oferty produktów dostępnych w wyjątkowo niskich cenach. To odpowiedź sieci na utrzymującą się inflację, uderzającą w portfele klientów. W ramach kampanii promocyjnej przygotowane zostały m.in. telewizyjne spoty reklamowe, działania digitalowe oraz specjalny branding umieszczany na witrynach, w strefie przykasowej czy w sklepowych alejkach. Promocje obejmą akcesoria domowe jak kubki, świeczki i pojemniki na żywność oraz odzież dla dzieci i dorosłych.

Kampania promująca wiosenną ofertę „Super Hitów” od Pepco, to odpowiedź sieci na potrzeby klientów, którzy w dobie utrzymującej się na wysokim poziomie inflacji poszukują tanich, a równocześnie jakościowo dobrych produktów, niezbędnych w codziennym życiu. W kampanii, która wystartowała na początku lutego firma przypomina o swojej rynkowej przewadze i prezentuje pierwsze, przykładowe hity cenowe Są to m.in. kubki, świeczki czy pojemniki na żywność za 6 zł. W marcu Pepco zaprezentuje m.in.  koszulki dla młodszych dzieci za 8 zł. W promocyjnych cenach dostępne będą również między innymi dziecięce body, legginsy, spodnie, czy bielizna dla dzieci i dorosłych.

„Gdy na rynku ceny rosną, my je zamrażamy, a dla niektórych produktów nawet obniżamy. Regularnie przyglądamy się sytuacji rynkowej i odpowiadamy na potrzeby klientów, którzy szczególnie teraz poszukują produktów w niskich cenach, i równocześnie  dobrej jakości. Rozumiemy, jak w obecnych czasach ważna jest stabilność cenowa i finansowa, dlatego rozpoczynamy promocję naszej wiosennej oferty „Super Hitów”, aby jak najwięcej osób dowiedziało się, że właśnie w Pepco zawsze znajdą odzież i produkty do domu w naprawdę niskich cenach – powiedziała  Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Promocyjna oferta Pepco to efekt nie tylko analizy potrzeb klientów, ale też danych i wyników sprzedażowych z 2023 roku. Pepco w swojej najnowszej promocji skupia się na artykułach, które w minionych dwunastu miesiącach cieszyły się szczególną popularnością. Wśród nich są m. koszulki na licencjach dla dzieci i niemowląt, których sieć w 2023 roku sprzedała ponad 10 milionów czy bielizna, jak skarpetki – stopki dla kobiet, również sprzedane w ubiegłym roku w liczbie ponad 10 milionów sztuk. 

„W naszych działaniach komunikacyjnych zawsze skupiamy się na tym, by dotrzeć do klientów z informacją o dostępnej ofercie. Po raz pierwszy jednak nie pokazujemy nowej kolekcji czy limitowanej, sezonowej oferty, ale chwalimy się przede wszystkim tym co można u nas kupić cały czas i to w wyjątkowych, najniższych cenach. O „Super Hitach” Pepco będziemy opowiadać jeszcze przez kilka następnych tygodni, a klienci w ramach tej oferty będą mogli kupić zarówno produkty regularnie dostępne w naszych sklepach, jak i tzw. Linie in-out wprowadzane na krótko. Natomiast to co będzie je łączyć to ekstremalnie niskie ceny – powiedziała Agnieszka Olejniczak, Marketing Director Pepco.

Oferta Pepco cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów, którzy średnio miesięcznie we wszystkich europejskich sklepach sieci dokonują ponad 30 milionów transakcji, wybierając spośród około 530 kategorii produktowych. Blisko siedem na dziesięć wizyt w sklepie Pepco kończy się dokonaniem zakupów.


Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 21 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 31 tysięcy pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.


Kontakt dla mediów:

 

e-mail: pepco@alertmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.