Tanio… taniej… Lidl! Prezes Lidl Polska po raz pierwszy w podcaście
Lidl Polska zabiera głos w sprawie niskich cen! Prezes Lidl Polska, Włodzimierz Wlaźlak, w najnowszym podcaście „Dobry temat” opowiada o tym, co wpływa na kształtowanie cen przez sieci handlowe i jak łączyć niskie ceny ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Podcast prowadzi Karol Okrasa.
W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi podcast Lidl Polska Dobry temat, z którego można dowiedzieć się więcej o działaniu sieci.
Najnowszy podcast to wyjątkowa okazja, by po raz pierwszy posłuchać Prezesa Lidl Polska Włodzimierza Wlaźlaka. W rozmowie z Karolem Okrasą opowiedział między innymi o gwarancji atrakcyjnych, niskich cen oraz współpracy z polskimi producentami żywności.
Jeżeli wiemy, że w koszyku kilkunastu artykułów ceny w konkurencyjnej sieci potrafią się różnić o 17 złotych, (…) to jest to naprawdę ogromne wydarzenie i zastanawiam się, co klient może w takiej sytuacji czuć, co może myśleć, (…) robiąc zakupy przy po prostu nierównych cenach, przy cenach różnych w zależności nawet od osiedla! To jest dla nas nie do pomyślenia. Obrona z mojej strony jest bardzo prosta: w Lidlu zawsze (…) traktujemy wszystkich klientów tak samo – to jest nasze zobowiązanie wobec wszystkich klientów w Polsce i tak będziemy również działać. Lidl to obietnica uczciwości i uczciwe działanie – mówił w podcaście Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska.
Warto podkreślić, że w podcaście Prezes Lidl Polska po raz pierwszy ujawnił wyniki dotyczące eksportu dóbr rolno-spożywczych – dzięki wsparciu sieci Lidl Polska w 2023 roku aż 301 polskich dostawców eksportowało produkty o wartości 6,45 mld zł! Lidl Polska po raz kolejny jest największym eksporterem dóbr rolno-spożywczych w kraju.
Ważnym tematem w rozmowie była także społeczna odpowiedzialność biznesu i działania sieci na rzecz zrównoważonego rozwoju. Od 2023 r. Lidl realizuje wyjątkowy projekt edukacyjny YOU, w którym udział bierze 300 tys. pracowników ze wszystkich spółek narodowych sieci. Prezes Lidl Polska uchylił także rąbka tajemnicy i podzielił się swoimi pasjami oraz wskazał ulubione produkty z oferty Lidl Polska.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.