Tanio… taniej… Lidl! Prezes Lidl Polska po raz pierwszy w podcaście
Lidl Polska zabiera głos w sprawie niskich cen! Prezes Lidl Polska, Włodzimierz Wlaźlak, w najnowszym podcaście „Dobry temat” opowiada o tym, co wpływa na kształtowanie cen przez sieci handlowe i jak łączyć niskie ceny ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Podcast prowadzi Karol Okrasa.
W erze dynamicznego rozwoju cyfrowego świata sukces wymaga nie tylko dostarczania wysokiej jakości produktów, lecz także tworzenia wartościowych relacji z klientami. Krokiem w tym kierunku jest poszukiwanie nowych kanałów komunikacji – jeden z nich stanowi podcast Lidl Polska Dobry temat, z którego można dowiedzieć się więcej o działaniu sieci.
Najnowszy podcast to wyjątkowa okazja, by po raz pierwszy posłuchać Prezesa Lidl Polska Włodzimierza Wlaźlaka. W rozmowie z Karolem Okrasą opowiedział między innymi o gwarancji atrakcyjnych, niskich cen oraz współpracy z polskimi producentami żywności.
Jeżeli wiemy, że w koszyku kilkunastu artykułów ceny w konkurencyjnej sieci potrafią się różnić o 17 złotych, (…) to jest to naprawdę ogromne wydarzenie i zastanawiam się, co klient może w takiej sytuacji czuć, co może myśleć, (…) robiąc zakupy przy po prostu nierównych cenach, przy cenach różnych w zależności nawet od osiedla! To jest dla nas nie do pomyślenia. Obrona z mojej strony jest bardzo prosta: w Lidlu zawsze (…) traktujemy wszystkich klientów tak samo – to jest nasze zobowiązanie wobec wszystkich klientów w Polsce i tak będziemy również działać. Lidl to obietnica uczciwości i uczciwe działanie – mówił w podcaście Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska.
Warto podkreślić, że w podcaście Prezes Lidl Polska po raz pierwszy ujawnił wyniki dotyczące eksportu dóbr rolno-spożywczych – dzięki wsparciu sieci Lidl Polska w 2023 roku aż 301 polskich dostawców eksportowało produkty o wartości 6,45 mld zł! Lidl Polska po raz kolejny jest największym eksporterem dóbr rolno-spożywczych w kraju.
Ważnym tematem w rozmowie była także społeczna odpowiedzialność biznesu i działania sieci na rzecz zrównoważonego rozwoju. Od 2023 r. Lidl realizuje wyjątkowy projekt edukacyjny YOU, w którym udział bierze 300 tys. pracowników ze wszystkich spółek narodowych sieci. Prezes Lidl Polska uchylił także rąbka tajemnicy i podzielił się swoimi pasjami oraz wskazał ulubione produkty z oferty Lidl Polska.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.