Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
Biuro prasowe Tarczyński
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
tarczynski|alertmedia.pl| |tarczynski|alertmedia.pl
506051987
https://tarczynski.pl/
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla wszystkich, którzy prowadzą aktywny i zdrowy tryb życia oraz poszukują pysznych przekąsek o wysokiej zawartości białka.
Badania pokazują, że aż 69% konsumentów uważa produkty proteinowe za doskonałe źródło energii, a 61% jest zdania, że dzięki spożywanemu białku ma więcej sił. 42% ankietowanych z kolei uważa, że to właśnie białko jest najważniejszym składnikiem prawidłowo zbilansowanej diety. Marka Tarczyński wychodzi naprzeciw trendom oferując Kabanosy z kurczaka, które w 80 g produktu zawierają aż 32 g naturalnego białka. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów w kabanosach obniżona została zawartość tłuszczu, tak by osoby dbające o linię, bez obaw mogły sięgnąć po nową przekąskę.
- Zrozumienie roli białka w diecie jest kluczowe dla utrzymania kondycji mięśniowej. Produkty z linii Tarczyński Protein, rekomendowane przez czołowy klub futbolu amerykańskiego w Europie, Panthers Wrocław, stanowią idealne rozwiązanie dla każdego, kto chce o siebie zadbać. Białko nie tylko przyczynia się do wzrostu masy mięśniowej, ale też pomaga w utrzymaniu zdrowych kości, co jest nieocenione zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów aktywnego trybu życia – wyjaśnia Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.
Inspiracja do lepszego życia
Tarczyński od lat inspiruje do podejmowania mądrych decyzji żywieniowych, mających realny wpływ na poprawę jakości życia. Wprowadzenie kabanosów Tarczyński Protein na rynek stanowi kolejny etap tej misji, polegającej na dostarczaniu przekąsek, które są nie tylko wygodne i łatwe w spożyciu, ale także wspomagają funkcjonowanie organizmu na co dzień.
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.