Komunikaty PR

The North Face debiutuje w Galerii Jurajskiej

2024-09-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę. W największym centrum handlowym w Częstochowie zadebiutował właśnie najnowszy w Polsce salon marki The North Face. Najemca, który po raz pierwszy pojawia się w Częstochowie, zajął lokal o powierzchni 145 m kw.

– Za sprawą otwarcia The North Face wzmacniamy po raz kolejny naszą ofertę modową, ale także uzupełniamy segment sportowy, tworząc nową, atrakcyjną destynację zakupową zarówno dla osób poszukujących odzieży outdoorowej, jak i ceniących sobie modę w nowoczesnym, sportowym wydaniu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Debiut ten idealnie wpisuje się także w naszą strategię rozwoju tenant-mixu. To już kolejna marka w naszym portfolio, którą klienci na lokalnym rynku znajdą wyłącznie w Jurajskiej. Tym samym jeszcze bardziej podkreślamy unikalność naszej oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, oraz umacniamy pozycję galerii jako najciekawszego kierunku zakupów w północnej części woj. śląskiego – dodaje.

The North Face to amerykańska marka znana m.in. z odzieży i obuwia outdoorowego oraz wysokiej jakości produktów stworzonych z myślą o aktywnościach na świeżym powietrzu. Marka jest popularna zarówno wśród alpinistów, podróżników, turystów górskich, narciarzy, jak i osób ceniących sobie modę miejską oraz doskonale zaprojektowany sportowy luz.

Tworząc swoje kolekcje, The North Face współpracuje z artystami i projektantami, dzięki czemu ma dziś status jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek outdoorowych na świecie. W nowym salonie brandu w Jurajskiej kupujący znajdą m.in. topowe kurtki NUPTSE, lifestylową odzież i obuwie oraz plecaki, torby i wyposażenie, a także akcesoria, w tym chociażby czapki czy rękawice.

– Pozycja lidera, chłonny rynek konsumencki, a także rozwój Jurajskiej w ostatnich latach sprawiają, że najmem w obiekcie interesują się najwięksi gracze, postrzegający nasze centrum jako atrakcyjną biznesową lokalizację oraz partnera, z którym warto zadebiutować na rynku lokalnym. Otwarcie The North Face jest tego najlepszym przykładem – mówi Anna Borecka i dodaje: – Marka po raz pierwszy pojawia się w północnej części województwa śląskiego. Co więcej, jej debiut to odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów, którzy oczekują, że w Jurajskiej dostępne będą najpopularniejsze i najchętniej dziś wybierane w Polsce marki krajowe i zagraniczne.

The North Face otwiera sezon debiutów w Galerii Jurajskiej. Oprócz tej marki niebawem pojawi się tam także salon Rituals Cosmetics. Jednocześnie, pod koniec sierpnia, Sephora po remoncie uruchomiła tu salon w swoim najnowszym koncepcie. Trwają także prace remodelingowe w sklepach New Yorker i Intersport.

– Oferta Galerii Jurajskiej zmienia się i modernizuje jednocześnie. Z jednej strony, w strategii leasingowej stawiamy na obecność nowych marek, które wpisują się w aktualne trendy zakupowe. Z drugiej, zachęcamy najemców do modernizacji. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat taką inwestycję zrealizowało już 14 marek, czego owocem było m.in. wprowadzenie najnowszych konceptów – mówi Anna Borecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy... Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o
Handel Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku
2024-11-29 | 13:40

Dr Oetker, DOZ i Befaszczot wdrożą kody 2D na polskim rynku

Trzy znaczące firmy – Dr Oetker, DOZ oraz Befaszczot – podpisały listy intencyjne, zobowiązując się do wdrożenia kodów 2D od GS1 na produktach ze swojej oferty. Ten krok
Handel Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami
2024-11-29 | 09:00

Czy prezenty dotrą na czas? Bożonarodzeniowe wyzwania przed kurierami

• Szacuje się, że w tym roku kurierzy dostarczą ok. 1,2 mld przesyłek, z tego blisko 500 milionów od października do końca grudnia.  • Firmy kurierskie w Polsce są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.