Komunikaty PR

The North Face debiutuje w Galerii Jurajskiej

2024-09-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę. W największym centrum handlowym w Częstochowie zadebiutował właśnie najnowszy w Polsce salon marki The North Face. Najemca, który po raz pierwszy pojawia się w Częstochowie, zajął lokal o powierzchni 145 m kw.

– Za sprawą otwarcia The North Face wzmacniamy po raz kolejny naszą ofertę modową, ale także uzupełniamy segment sportowy, tworząc nową, atrakcyjną destynację zakupową zarówno dla osób poszukujących odzieży outdoorowej, jak i ceniących sobie modę w nowoczesnym, sportowym wydaniu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Debiut ten idealnie wpisuje się także w naszą strategię rozwoju tenant-mixu. To już kolejna marka w naszym portfolio, którą klienci na lokalnym rynku znajdą wyłącznie w Jurajskiej. Tym samym jeszcze bardziej podkreślamy unikalność naszej oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, oraz umacniamy pozycję galerii jako najciekawszego kierunku zakupów w północnej części woj. śląskiego – dodaje.

The North Face to amerykańska marka znana m.in. z odzieży i obuwia outdoorowego oraz wysokiej jakości produktów stworzonych z myślą o aktywnościach na świeżym powietrzu. Marka jest popularna zarówno wśród alpinistów, podróżników, turystów górskich, narciarzy, jak i osób ceniących sobie modę miejską oraz doskonale zaprojektowany sportowy luz.

Tworząc swoje kolekcje, The North Face współpracuje z artystami i projektantami, dzięki czemu ma dziś status jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek outdoorowych na świecie. W nowym salonie brandu w Jurajskiej kupujący znajdą m.in. topowe kurtki NUPTSE, lifestylową odzież i obuwie oraz plecaki, torby i wyposażenie, a także akcesoria, w tym chociażby czapki czy rękawice.

– Pozycja lidera, chłonny rynek konsumencki, a także rozwój Jurajskiej w ostatnich latach sprawiają, że najmem w obiekcie interesują się najwięksi gracze, postrzegający nasze centrum jako atrakcyjną biznesową lokalizację oraz partnera, z którym warto zadebiutować na rynku lokalnym. Otwarcie The North Face jest tego najlepszym przykładem – mówi Anna Borecka i dodaje: – Marka po raz pierwszy pojawia się w północnej części województwa śląskiego. Co więcej, jej debiut to odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów, którzy oczekują, że w Jurajskiej dostępne będą najpopularniejsze i najchętniej dziś wybierane w Polsce marki krajowe i zagraniczne.

The North Face otwiera sezon debiutów w Galerii Jurajskiej. Oprócz tej marki niebawem pojawi się tam także salon Rituals Cosmetics. Jednocześnie, pod koniec sierpnia, Sephora po remoncie uruchomiła tu salon w swoim najnowszym koncepcie. Trwają także prace remodelingowe w sklepach New Yorker i Intersport.

– Oferta Galerii Jurajskiej zmienia się i modernizuje jednocześnie. Z jednej strony, w strategii leasingowej stawiamy na obecność nowych marek, które wpisują się w aktualne trendy zakupowe. Z drugiej, zachęcamy najemców do modernizacji. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat taką inwestycję zrealizowało już 14 marek, czego owocem było m.in. wprowadzenie najnowszych konceptów – mówi Anna Borecka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.