Komunikaty PR

TIM wygrywa e-Commerce Polska awards 2023 w kategorii „Best in e-commerce B2B”

2023-09-28  |  06:17
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Centrum Usług – innowacyjne wdrożenie centrum elektrotechniki TIM.pl – zdobyło jedną z najbardziej prestiżowych nagród polskiego sektora e-commerce w 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Uznanie jurorów, które zaowocowało statuetką w kategorii „Best in e-commerce B2B” wśród podmiotów średnich i dużych, zyskało Centrum Usług TIM.pl (https://www.tim.pl/centrum-uslug/). Konkurencja była bardzo mocna – wraz z TIM-em nominowani w tej kategorii byli również: Allegro, ATLAS & Unity Group oraz Klimas. Nagrodę podczas uroczystej gali w Krakowie odebrali reprezentanci TIM-u: dyrektorka marketingu Barbara Matkowska-Włosek i menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Michał Kostrowicki.

W Centrum Usług TIM.pl zebrano funkcje i usługi najbardziej istotne dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u.

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Nagroda dla Centrum Usług TIM.pl jest już piątą statuetką e-Commerce Polska awards, która trafiła do TIM-u w ciągu 11 edycji konkursu. Poprzednie zwycięstwa miały miejsce w 2015 (w dwóch kategoriach), 2020 i 2022 roku. W tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards TIM zdobył także nominację w kategorii „Best in CSR” za strategię ESG na lata 2023-2026 dla Grupy TIM.

- Po raz drugi wygraliśmy w kategorii „Best in e-commerce B2B”, co potwierdza naszą pozycję lidera tego segmentu polskiego rynku handlu online – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To wielka satysfakcja, ale i wyzwanie, by nie zwalniać tempa i wyznaczać trendy, uważnie wsłuchując się w oczekiwania i potrzeby klientów – dodaje.

Pełna lista laureatów e-Commerce Polska awards 2023 na https://ecpawards.pl/laureaci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.