Komunikaty PR

TIM wygrywa e-Commerce Polska awards 2023 w kategorii „Best in e-commerce B2B”

2023-09-28  |  06:17
Biuro prasowe
Kontakt

Michał Kostrowicki
TIM SA

ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Centrum Usług – innowacyjne wdrożenie centrum elektrotechniki TIM.pl – zdobyło jedną z najbardziej prestiżowych nagród polskiego sektora e-commerce w 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Uznanie jurorów, które zaowocowało statuetką w kategorii „Best in e-commerce B2B” wśród podmiotów średnich i dużych, zyskało Centrum Usług TIM.pl (https://www.tim.pl/centrum-uslug/). Konkurencja była bardzo mocna – wraz z TIM-em nominowani w tej kategorii byli również: Allegro, ATLAS & Unity Group oraz Klimas. Nagrodę podczas uroczystej gali w Krakowie odebrali reprezentanci TIM-u: dyrektorka marketingu Barbara Matkowska-Włosek i menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Michał Kostrowicki.

W Centrum Usług TIM.pl zebrano funkcje i usługi najbardziej istotne dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u.

e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Nagroda dla Centrum Usług TIM.pl jest już piątą statuetką e-Commerce Polska awards, która trafiła do TIM-u w ciągu 11 edycji konkursu. Poprzednie zwycięstwa miały miejsce w 2015 (w dwóch kategoriach), 2020 i 2022 roku. W tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards TIM zdobył także nominację w kategorii „Best in CSR” za strategię ESG na lata 2023-2026 dla Grupy TIM.

- Po raz drugi wygraliśmy w kategorii „Best in e-commerce B2B”, co potwierdza naszą pozycję lidera tego segmentu polskiego rynku handlu online – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To wielka satysfakcja, ale i wyzwanie, by nie zwalniać tempa i wyznaczać trendy, uważnie wsłuchując się w oczekiwania i potrzeby klientów – dodaje.

Pełna lista laureatów e-Commerce Polska awards 2023 na https://ecpawards.pl/laureaci/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TIM SA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.