TIM wygrywa e-Commerce Polska awards 2023 w kategorii „Best in e-commerce B2B”

Michał Kostrowicki
TIM SA
ul. Jaworska 13
53-612 Wrocław
prasa|tim.pl| |prasa|tim.pl
726 004 981
www.timsa.pl
Centrum Usług – innowacyjne wdrożenie centrum elektrotechniki TIM.pl – zdobyło jedną z najbardziej prestiżowych nagród polskiego sektora e-commerce w 11. edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Uznanie jurorów, które zaowocowało statuetką w kategorii „Best in e-commerce B2B” wśród podmiotów średnich i dużych, zyskało Centrum Usług TIM.pl (https://www.tim.pl/centrum-uslug/). Konkurencja była bardzo mocna – wraz z TIM-em nominowani w tej kategorii byli również: Allegro, ATLAS & Unity Group oraz Klimas. Nagrodę podczas uroczystej gali w Krakowie odebrali reprezentanci TIM-u: dyrektorka marketingu Barbara Matkowska-Włosek i menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Michał Kostrowicki.
W Centrum Usług TIM.pl zebrano funkcje i usługi najbardziej istotne dla klientów z sektora B2B. W wyniku optymalizacji udoskonalono aż 33 usługi w siedmiu kategoriach. W efekcie Centrum Usług TIM.pl nie stało się wyłącznie miejscem agregacji usługa, lecz platformą ułatwiającą codzienną pracę klientom biznesowym TIM-u.
e-Commerce Polska awards to jeden z najważniejszych konkursów polskiej branży e-commerce. Jego laureatami są największe i najbardziej innowacyjne brandy działające w Polsce. Tegoroczna edycja jest dziewiątą z jedenastu, w której TIM znalazł się w gronie nominowanych do nagrody. Nagroda dla Centrum Usług TIM.pl jest już piątą statuetką e-Commerce Polska awards, która trafiła do TIM-u w ciągu 11 edycji konkursu. Poprzednie zwycięstwa miały miejsce w 2015 (w dwóch kategoriach), 2020 i 2022 roku. W tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards TIM zdobył także nominację w kategorii „Best in CSR” za strategię ESG na lata 2023-2026 dla Grupy TIM.
- Po raz drugi wygraliśmy w kategorii „Best in e-commerce B2B”, co potwierdza naszą pozycję lidera tego segmentu polskiego rynku handlu online – zauważa Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – To wielka satysfakcja, ale i wyzwanie, by nie zwalniać tempa i wyznaczać trendy, uważnie wsłuchując się w oczekiwania i potrzeby klientów – dodaje.
Pełna lista laureatów e-Commerce Polska awards 2023 na https://ecpawards.pl/laureaci/.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.