Top Secret wkracza do CH Focus
Mieszkańcy Bydgoszczy właśnie zyskali dostęp do najnowszych trendów modowych dzięki otwarciu nowego salonu Top Secret. Lokal od dziś wzbogacił ofertę CH Focus, zapewniając klientom szeroki wybór stylowych, wysokiej jakości ubrań w przystępnych cenach. To kolejny debiut w Focusie, który jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność tego miejsca na mapie zakupowej Bydgoszczy.
Nowy salon Top Secret o powierzchni blisko 127 m² zapewnia klientkom komfortowe warunki zakupów, przestronne wnętrze oraz starannie zaprojektowaną ekspozycję, która ułatwia wybór idealnych stylizacji. Otwarcie salonu w bydgoskim Focusie to ważny krok w rozwoju marki, która zyskała uznanie w Polsce dzięki swojej wyjątkowej ofercie skierowanej do osób szukających ubrań na każdą okazję – od casualowych propozycji, po bardziej eleganckie kreacje.
– Wybranie naszego centrum to dla nas zaszczyt i jednocześnie dowód na to, że CH Focus jest atrakcyjnym miejscem dla znanych brandów. Marka Top Secret oferuje modę, która łączy w sobie elegancję, wygodę i przystępność, co doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów i jestem przekonany, że spotka się z entuzjastycznym przyjęciem naszych klientów – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Top Secret to marka, która od lat stawia na różnorodność i dostępność, co czyni ją idealnym wyborem dla osób ceniących sobie styl, ale jednocześnie zwracających uwagę na budżet. Jej kolekcje są odzwierciedleniem aktualnych trendów, ale zawsze z myślą o tym, by zachować ponadczasowy charakter. Klienci znajdą tu szeroki wybór ubrań na każdą porę roku i różne okazje – od luźnych swetrów i sukienek, przez eleganckie bluzki, aż po modne dodatki, które podkreślą indywidualny styl kupującego.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.