Top Secret wkracza do CH Focus
Mieszkańcy Bydgoszczy właśnie zyskali dostęp do najnowszych trendów modowych dzięki otwarciu nowego salonu Top Secret. Lokal od dziś wzbogacił ofertę CH Focus, zapewniając klientom szeroki wybór stylowych, wysokiej jakości ubrań w przystępnych cenach. To kolejny debiut w Focusie, który jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność tego miejsca na mapie zakupowej Bydgoszczy.
Nowy salon Top Secret o powierzchni blisko 127 m² zapewnia klientkom komfortowe warunki zakupów, przestronne wnętrze oraz starannie zaprojektowaną ekspozycję, która ułatwia wybór idealnych stylizacji. Otwarcie salonu w bydgoskim Focusie to ważny krok w rozwoju marki, która zyskała uznanie w Polsce dzięki swojej wyjątkowej ofercie skierowanej do osób szukających ubrań na każdą okazję – od casualowych propozycji, po bardziej eleganckie kreacje.
– Wybranie naszego centrum to dla nas zaszczyt i jednocześnie dowód na to, że CH Focus jest atrakcyjnym miejscem dla znanych brandów. Marka Top Secret oferuje modę, która łączy w sobie elegancję, wygodę i przystępność, co doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów i jestem przekonany, że spotka się z entuzjastycznym przyjęciem naszych klientów – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Top Secret to marka, która od lat stawia na różnorodność i dostępność, co czyni ją idealnym wyborem dla osób ceniących sobie styl, ale jednocześnie zwracających uwagę na budżet. Jej kolekcje są odzwierciedleniem aktualnych trendów, ale zawsze z myślą o tym, by zachować ponadczasowy charakter. Klienci znajdą tu szeroki wybór ubrań na każdą porę roku i różne okazje – od luźnych swetrów i sukienek, przez eleganckie bluzki, aż po modne dodatki, które podkreślą indywidualny styl kupującego.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
IdoSell Apps – aplikacje do rozwoju sklepu internetowego w jednym miejscu
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
G City triumfuje na PRCH Retail Awards 2024 z czterema nagrodami!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Bezpieczeństwo żywnościowe 10 mld ludzi wymaga zmian w rolnictwie. Za tym pójdą też zmiany w diecie
Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego na świecie wymaga znaczących zmian w systemie rolniczym – ocenia think tank Żywność dla Przyszłości. Tym bardziej że niedługo liczba ludności globalnie się zwiększy do 10 mld. Zdaniem ekspertów warunkiem jest odejście od rolnictwa przemysłowego na model rolnictwa regeneratywnego, opartego na równowadze przyrodniczej. To obejmuje także znaczące ograniczenie konsumpcji mięsa na rzecz żywności roślinnej.
Ochrona środowiska
Branża wiatrakowa niecierpliwie wyczekuje liberalizacji przepisów. Zmiany w prawie mocno przyspieszą inwestycje
W trakcie procedowania jest obecnie rządowy projekt tzw. ustawy odległościowej, który ostatecznie zrywa z zasadą 10H/700m i wyznacza minimalną odległość wiatraków od zabudowań na 500 m. Kolejna liberalizacja przepisów ma zapewnić impuls dla sektora, przyspieszyć transformację energetyczną i przynieść korzyści lokalnym społecznościom. Branża liczy także na usprawnienie i skrócenie procedur planistycznych i środowiskowych, które dziś są barierą znacznie wydłużającą czas inwestycji w elektrownie wiatrowe na lądzie.
Transport
Część linii lotniczych unika wypłacania odszkodowań za opóźnione lub niezrealizowane loty. Może im grozić zajęcie samolotu przez windykatora
Mimo jasno sprecyzowanych przepisów linie lotnicze niechętnie wypłacają odszkodowania za opóźnione lub odwołane loty, często powołując się na zdarzenia nadzwyczajne lub problemy z przepustowością ruchu lotniczego. Wielu konsumentów odstępuje od dalszego postępowania, bo obawiają się żmudnych formalności. Zdaniem eksperta z kancelarii DelayFix, specjalizującej się w egzekwowaniu należnych odszkodowań, warto się ubiegać o należne rekompensaty. Ostatecznym – i skutecznym – środkiem po wyczerpaniu drogi polubownej i sądowej jest zajęcie samolotu przez windykatora.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.