Top Secret wkracza do CH Focus
Mieszkańcy Bydgoszczy właśnie zyskali dostęp do najnowszych trendów modowych dzięki otwarciu nowego salonu Top Secret. Lokal od dziś wzbogacił ofertę CH Focus, zapewniając klientom szeroki wybór stylowych, wysokiej jakości ubrań w przystępnych cenach. To kolejny debiut w Focusie, który jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność tego miejsca na mapie zakupowej Bydgoszczy.
Nowy salon Top Secret o powierzchni blisko 127 m² zapewnia klientkom komfortowe warunki zakupów, przestronne wnętrze oraz starannie zaprojektowaną ekspozycję, która ułatwia wybór idealnych stylizacji. Otwarcie salonu w bydgoskim Focusie to ważny krok w rozwoju marki, która zyskała uznanie w Polsce dzięki swojej wyjątkowej ofercie skierowanej do osób szukających ubrań na każdą okazję – od casualowych propozycji, po bardziej eleganckie kreacje.
– Wybranie naszego centrum to dla nas zaszczyt i jednocześnie dowód na to, że CH Focus jest atrakcyjnym miejscem dla znanych brandów. Marka Top Secret oferuje modę, która łączy w sobie elegancję, wygodę i przystępność, co doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów i jestem przekonany, że spotka się z entuzjastycznym przyjęciem naszych klientów – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Top Secret to marka, która od lat stawia na różnorodność i dostępność, co czyni ją idealnym wyborem dla osób ceniących sobie styl, ale jednocześnie zwracających uwagę na budżet. Jej kolekcje są odzwierciedleniem aktualnych trendów, ale zawsze z myślą o tym, by zachować ponadczasowy charakter. Klienci znajdą tu szeroki wybór ubrań na każdą porę roku i różne okazje – od luźnych swetrów i sukienek, przez eleganckie bluzki, aż po modne dodatki, które podkreślą indywidualny styl kupującego.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.