Trzy nowe propozycje marki Wycisk i kolejne oryginalne napoje w ofercie Żabki
Dla wszystkich, którzy poszukują orzeźwienia w upalne dni, Żabka przygotowała drugą odsłonę akcji „Spragnieni premier?”, która potrwa od 3 do 30 sierpnia br. Nie zabraknie w niej nowych odsłon znanych i lubianych napojów. W kolejnych tygodniach akcji w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci debiutować będą nowe smaki: napojów niegazowanych Hemp Tea, energetyków Monster i Tiger, napojów witaminowych i izotonicznych OSHEE, gazowanych napojów Tymbark w puszce oraz Coca Cola Lime Zero Cukru. A od 17 sierpnia br. w promocyjnych cenach dostępne będą najnowsze propozycje marki Wycisk: dwie nowe lemoniady – malina-agawa-bazylia i matcha tea oraz sok mango-marakuja.
Daj sobie Wycisk! Soczyste orzeźwienie w nowych odsłonach
Rodzina produktów marki własnej Wycisk powiększyła się o trzy nowe pozycje: sok o smaku pomarańczy, mango i marakui 250 ml oraz lemoniady – o smaku maliny, cytryny, agawy i bazylii oraz o smaku herbaty matcha, cytryny i agawy 400 ml. W ramach akcji „Spragnieni premier?” od 17 sierpnia br. nowe produkty Wycisk dostępne będą w promocyjnych cenach przy zakupie 2 sztuk – sok za 5 zł/szt., a lemoniady za 5,50 zł/szt.
Wycisk to wyciskane, orzeźwiające i niepasteryzowane soki i lemoniady, które charakteryzuje prosty skład bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników. Dzięki innowacyjnej technologii HPP zachowują smak prawdziwych owoców. Zastępująca pasteryzację technologia bardzo wysokiego ciśnienia w niskiej temperaturze gwarantuje, że naturalne składniki zachowują swoje wartości odżywcze i smak na dłużej. Napoje Wycisk dostępne są w poręcznej butelce, która w 100 % pochodzi z recyclingu.
W sprzedaży w sklepach Żabka znaleźć można obecnie 10 produktów marki Wycisk – soki w butelkach o pojemności 250 ml i 750 ml oraz lemoniady w butelkach o pojemności 400 ml. Soki i lemoniady skutecznie gaszą pragnienie, cechuje je naturalny skład oraz ciekawe smaki. Największą popularnością wśród klientów cieszą się lemoniada cytrynowa i lemoniada granat-malina o pojemności 400 ml. Najwięcej produktów sprzedaje się w miesiącach letnich.
Rynkowe nowości tylko w Żabce
Druga odsłona akcji „Spragnieni premier?” będzie także obfitować w nowe napoje produkowane na wyłączność dla sieci Żabka.
Solidną dawkę nowości zapewnią napoje niegazowane Hemp Tea 250 ml w dwóch wariantach – mango i malina. Orzeźwiający zastrzyk mocy gwarantują także trzy nowe propozycje marki Tiger – Wild East o smaku truskawki, kiwi i pomelo, Wild West o smaku mandarynki, pomarańczy i yuzu oraz Dragon Fruit o smaku owoców tropikalnych; Wild West oraz Wild East w puszce 0,5 l, natomiast Dragon Fruit w klasycznej 0,25 l. Jako alternatywa dla kawy czy mocnej herbaty doskonale sprawdzi się także Monster Reserve Watermelon 500 ml o intensywnym, ale przyjemnym smaku słodkiego arbuza.
W akcji nie zabraknie też napojów witaminowych OSHEE z limitowanej serii TATTOO 555 ml w dwóch odsłonach – lychee lemon i pomarańcza panamska. Zapewniają one prawidłowe funkcjonowanie i nawodnienie organizmu, a przy tym są niskokaloryczne, nie zawierają konserwantów i sztucznych aromatów. Z kolei dwa nowe izotoniki OSHEE – borówkowy i malinowy – pomogą zmniejszyć uczucie zmęczenia i znużenia.
Klienci szukających nowości, na półkach sklepów Żabka znajdą także gazowane napoje Tymbark w puszce 330 ml, w dwóch limitowanych smakach – apetyczna truskawka i soczyste kiwi, oraz Coca-Colę Lime Zero Cukru 0,85 l o subtelnym, lekko kwaskowatym smaku limonki, po raz pierwszy w wersji bez cukru.
Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade
Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.