Komunikaty PR

„Twoja Żabka” wśród 10 najlepszych intranetów na świecie

2023-07-24  |  16:00
Biuro prasowe

„Twoja Żabka”, czyli wykorzystywane przez Grupę Żabka nowoczesne narzędzie łączące funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, instrumentów analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych, została wyróżniona jako jedno z 10 najlepszych wdrożeń intranetowych na świecie. Jej użyteczność i wyjątkowy design zostały docenione w raporcie „Intranet Design Annual 2023”, opublikowanym przez niezależną międzynarodową agencję Nielsen Norman Group (NN/g).

Dostępna w chmurze wielokanałowa platforma doświadczeń pracownika pozwoliła Grupie Żabka zwiększyć zaangażowanie pracowników i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji. Dzięki „Twojej Żabce” wszystkie najważniejsze informacje o firmie są zgromadzone w jednym miejscu, a dostęp do nich można uzyskać jednym kliknięciem. Wdrożenie innowacyjnej platformy komunikacji wewnętrznej zrealizowane zostało przez firmę Workai, producenta i dostawcę narzędzia.

Żabka stawia na wygodę i uwalnianie czasu nie tylko w stosunku do naszych klientów, ale także wewnątrz organizacji. Naszym pracownikom, współpracownikom, a docelowo także franczyzobiorcom chcieliśmy zapewnić jak najbardziej nowoczesne i intuicyjne narzędzie komunikacji spośród dostępnych na rynku. Liczyła się dla nas łatwość jego obsługi i zgodność z naszymi dotychczasowymi systemami. Oprócz elastyczności narzędzia i możliwości jego dostosowywania do naszych zmieniających się wciąż potrzeb, ważna była dla nas również jego strona estetyczna, a więc możliwe do zastosowania rozwiązania graficzne, podobnie jak dostępność rozwiązań ułatwiających pracę administratorom i twórcom treści. Pracownicy bardzo polubili „Twoją Żabkę” i szybko zaakceptowali ją jako główną platformę komunikacji w firmie. W tegorocznym badaniu komunikacji wewnętrznej ocenili ją najwyżej spośród wszystkich kanałów narzędzi komunikacji pod względem przydatności. Wysoka ocena korzystających na co dzień z „Twojej Żabki” pracowników jest dla nas niezwykle istotna, a nagroda „Intranet Design Annual 2023” stanowi potwierdzenie, że narzędzie to zdobyło również uznanie branżowych ekspertów. Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody! – mówi Wojtek Mrugalski, menedżer ds. komunikacji wewnętrznej w Grupie Żabka.

Uwolniony czas pracowników

Wprowadzenie intranetu „Twoja Żabka” całkowicie odmieniło sposób komunikacji w Grupie Żabka. Znacząco ograniczyło wymianę korespondencji mailowej, która dominowała przed erą intranetu, co okazało się bardzo istotne w obliczu niezwykle dynamicznego rozwoju organizacji oraz wielu realizowanych projektów. Na bieżąco wspiera też stałą interakcję pomiędzy pracownikami i współpracownikami – dzięki możliwości komentowania pojawiających się w intranecie informacji, a także wprowadzonego w ramach cyfrowego miejsca pracy portalu społecznościowego – quoroom. Można w nim stworzyć własną społeczność (lub dołączyć do istniejącej) i wymieniać się doświadczeniami zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej.

Mocne strony „Twojej Żabki”

O wyborze narzędzia zadecydowała głównie jego elastyczność, czyli możliwość dostosowywania go do zmieniających się potrzeb Grupy Żabka. Ważny był także aspekt użyteczności – dobrego doświadczenia zarówno po stronie odbiorcy, jak i nadawcy komunikacji. Łatwość i intuicyjność obsługi to ogromne atuty „Twojej Żabki” – korzystanie z niej nie wymaga technicznej wiedzy ani długiego procesu wdrażania. Nowoczesny intranet połączył w jeden organizm istniejące wcześniej systemy i stał się prawdziwym informacyjnym hubem.

Pracownicy doceniają „Twoją Żabkę”

Pracownicy są bardzo aktywni na platformie „Twoja Żabka” – lajkują, komentują, zgłaszają liczne pomysły. W wewnętrznym badaniu aż 97% respondentów oceniło, że „Twoja Żabka” zawiera aktualne i przydatne informacje, a 93% przyznało, że pojawienie się intranetu pozytywnie wpłynęło na efektywność komunikacji wewnętrznej firmy. Korzystanie na bieżąco z platformy deklaruje 90% pracowników.

Transformacja cyfrowa organizacji cały czas trwa

Grupa Żabka wspiera swoich pracowników, korzystając z dostępnych na rynku nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a także tworząc własne innowacyjne narzędzia. W przeprowadzonym w tym roku badaniu komunikacji wewnętrznej pracownicy i współpracownicy firmy zwrócili uwagę na potrzebę otrzymywania powiadomień i najważniejszych informacji na telefon oraz udoskonalenia systemu rezerwacji sal w Centrali. Już wkrótce zyskają taką możliwość dzięki wprowadzanej w tym roku aplikacji mobilnej, która przejmie funkcjonalności dotychczasowej aplikacji, realizując przy okazji postulat ograniczania liczby kanałów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.