Komunikaty PR

„Twoja Żabka” wśród 10 najlepszych intranetów na świecie

2023-07-24  |  16:00
Biuro prasowe

„Twoja Żabka”, czyli wykorzystywane przez Grupę Żabka nowoczesne narzędzie łączące funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, instrumentów analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych, została wyróżniona jako jedno z 10 najlepszych wdrożeń intranetowych na świecie. Jej użyteczność i wyjątkowy design zostały docenione w raporcie „Intranet Design Annual 2023”, opublikowanym przez niezależną międzynarodową agencję Nielsen Norman Group (NN/g).

Dostępna w chmurze wielokanałowa platforma doświadczeń pracownika pozwoliła Grupie Żabka zwiększyć zaangażowanie pracowników i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji. Dzięki „Twojej Żabce” wszystkie najważniejsze informacje o firmie są zgromadzone w jednym miejscu, a dostęp do nich można uzyskać jednym kliknięciem. Wdrożenie innowacyjnej platformy komunikacji wewnętrznej zrealizowane zostało przez firmę Workai, producenta i dostawcę narzędzia.

Żabka stawia na wygodę i uwalnianie czasu nie tylko w stosunku do naszych klientów, ale także wewnątrz organizacji. Naszym pracownikom, współpracownikom, a docelowo także franczyzobiorcom chcieliśmy zapewnić jak najbardziej nowoczesne i intuicyjne narzędzie komunikacji spośród dostępnych na rynku. Liczyła się dla nas łatwość jego obsługi i zgodność z naszymi dotychczasowymi systemami. Oprócz elastyczności narzędzia i możliwości jego dostosowywania do naszych zmieniających się wciąż potrzeb, ważna była dla nas również jego strona estetyczna, a więc możliwe do zastosowania rozwiązania graficzne, podobnie jak dostępność rozwiązań ułatwiających pracę administratorom i twórcom treści. Pracownicy bardzo polubili „Twoją Żabkę” i szybko zaakceptowali ją jako główną platformę komunikacji w firmie. W tegorocznym badaniu komunikacji wewnętrznej ocenili ją najwyżej spośród wszystkich kanałów narzędzi komunikacji pod względem przydatności. Wysoka ocena korzystających na co dzień z „Twojej Żabki” pracowników jest dla nas niezwykle istotna, a nagroda „Intranet Design Annual 2023” stanowi potwierdzenie, że narzędzie to zdobyło również uznanie branżowych ekspertów. Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody! – mówi Wojtek Mrugalski, menedżer ds. komunikacji wewnętrznej w Grupie Żabka.

Uwolniony czas pracowników

Wprowadzenie intranetu „Twoja Żabka” całkowicie odmieniło sposób komunikacji w Grupie Żabka. Znacząco ograniczyło wymianę korespondencji mailowej, która dominowała przed erą intranetu, co okazało się bardzo istotne w obliczu niezwykle dynamicznego rozwoju organizacji oraz wielu realizowanych projektów. Na bieżąco wspiera też stałą interakcję pomiędzy pracownikami i współpracownikami – dzięki możliwości komentowania pojawiających się w intranecie informacji, a także wprowadzonego w ramach cyfrowego miejsca pracy portalu społecznościowego – quoroom. Można w nim stworzyć własną społeczność (lub dołączyć do istniejącej) i wymieniać się doświadczeniami zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej.

Mocne strony „Twojej Żabki”

O wyborze narzędzia zadecydowała głównie jego elastyczność, czyli możliwość dostosowywania go do zmieniających się potrzeb Grupy Żabka. Ważny był także aspekt użyteczności – dobrego doświadczenia zarówno po stronie odbiorcy, jak i nadawcy komunikacji. Łatwość i intuicyjność obsługi to ogromne atuty „Twojej Żabki” – korzystanie z niej nie wymaga technicznej wiedzy ani długiego procesu wdrażania. Nowoczesny intranet połączył w jeden organizm istniejące wcześniej systemy i stał się prawdziwym informacyjnym hubem.

Pracownicy doceniają „Twoją Żabkę”

Pracownicy są bardzo aktywni na platformie „Twoja Żabka” – lajkują, komentują, zgłaszają liczne pomysły. W wewnętrznym badaniu aż 97% respondentów oceniło, że „Twoja Żabka” zawiera aktualne i przydatne informacje, a 93% przyznało, że pojawienie się intranetu pozytywnie wpłynęło na efektywność komunikacji wewnętrznej firmy. Korzystanie na bieżąco z platformy deklaruje 90% pracowników.

Transformacja cyfrowa organizacji cały czas trwa

Grupa Żabka wspiera swoich pracowników, korzystając z dostępnych na rynku nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a także tworząc własne innowacyjne narzędzia. W przeprowadzonym w tym roku badaniu komunikacji wewnętrznej pracownicy i współpracownicy firmy zwrócili uwagę na potrzebę otrzymywania powiadomień i najważniejszych informacji na telefon oraz udoskonalenia systemu rezerwacji sal w Centrali. Już wkrótce zyskają taką możliwość dzięki wprowadzanej w tym roku aplikacji mobilnej, która przejmie funkcjonalności dotychczasowej aplikacji, realizując przy okazji postulat ograniczania liczby kanałów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.