„Twoja Żabka” wśród 10 najlepszych intranetów na świecie
„Twoja Żabka”, czyli wykorzystywane przez Grupę Żabka nowoczesne narzędzie łączące funkcje intranetu, wewnętrznej bazy wiedzy, instrumentów analitycznych oraz pracowniczych mediów społecznościowych, została wyróżniona jako jedno z 10 najlepszych wdrożeń intranetowych na świecie. Jej użyteczność i wyjątkowy design zostały docenione w raporcie „Intranet Design Annual 2023”, opublikowanym przez niezależną międzynarodową agencję Nielsen Norman Group (NN/g).
Dostępna w chmurze wielokanałowa platforma doświadczeń pracownika pozwoliła Grupie Żabka zwiększyć zaangażowanie pracowników i usprawnić przepływ informacji wewnątrz organizacji. Dzięki „Twojej Żabce” wszystkie najważniejsze informacje o firmie są zgromadzone w jednym miejscu, a dostęp do nich można uzyskać jednym kliknięciem. Wdrożenie innowacyjnej platformy komunikacji wewnętrznej zrealizowane zostało przez firmę Workai, producenta i dostawcę narzędzia.
– Żabka stawia na wygodę i uwalnianie czasu nie tylko w stosunku do naszych klientów, ale także wewnątrz organizacji. Naszym pracownikom, współpracownikom, a docelowo także franczyzobiorcom chcieliśmy zapewnić jak najbardziej nowoczesne i intuicyjne narzędzie komunikacji spośród dostępnych na rynku. Liczyła się dla nas łatwość jego obsługi i zgodność z naszymi dotychczasowymi systemami. Oprócz elastyczności narzędzia i możliwości jego dostosowywania do naszych zmieniających się wciąż potrzeb, ważna była dla nas również jego strona estetyczna, a więc możliwe do zastosowania rozwiązania graficzne, podobnie jak dostępność rozwiązań ułatwiających pracę administratorom i twórcom treści. Pracownicy bardzo polubili „Twoją Żabkę” i szybko zaakceptowali ją jako główną platformę komunikacji w firmie. W tegorocznym badaniu komunikacji wewnętrznej ocenili ją najwyżej spośród wszystkich kanałów narzędzi komunikacji pod względem przydatności. Wysoka ocena korzystających na co dzień z „Twojej Żabki” pracowników jest dla nas niezwykle istotna, a nagroda „Intranet Design Annual 2023” stanowi potwierdzenie, że narzędzie to zdobyło również uznanie branżowych ekspertów. Jesteśmy niezwykle dumni z tej nagrody! – mówi Wojtek Mrugalski, menedżer ds. komunikacji wewnętrznej w Grupie Żabka.
Uwolniony czas pracowników
Wprowadzenie intranetu „Twoja Żabka” całkowicie odmieniło sposób komunikacji w Grupie Żabka. Znacząco ograniczyło wymianę korespondencji mailowej, która dominowała przed erą intranetu, co okazało się bardzo istotne w obliczu niezwykle dynamicznego rozwoju organizacji oraz wielu realizowanych projektów. Na bieżąco wspiera też stałą interakcję pomiędzy pracownikami i współpracownikami – dzięki możliwości komentowania pojawiających się w intranecie informacji, a także wprowadzonego w ramach cyfrowego miejsca pracy portalu społecznościowego – quoroom. Można w nim stworzyć własną społeczność (lub dołączyć do istniejącej) i wymieniać się doświadczeniami zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej.
Mocne strony „Twojej Żabki”
O wyborze narzędzia zadecydowała głównie jego elastyczność, czyli możliwość dostosowywania go do zmieniających się potrzeb Grupy Żabka. Ważny był także aspekt użyteczności – dobrego doświadczenia zarówno po stronie odbiorcy, jak i nadawcy komunikacji. Łatwość i intuicyjność obsługi to ogromne atuty „Twojej Żabki” – korzystanie z niej nie wymaga technicznej wiedzy ani długiego procesu wdrażania. Nowoczesny intranet połączył w jeden organizm istniejące wcześniej systemy i stał się prawdziwym informacyjnym hubem.
Pracownicy doceniają „Twoją Żabkę”
Pracownicy są bardzo aktywni na platformie „Twoja Żabka” – lajkują, komentują, zgłaszają liczne pomysły. W wewnętrznym badaniu aż 97% respondentów oceniło, że „Twoja Żabka” zawiera aktualne i przydatne informacje, a 93% przyznało, że pojawienie się intranetu pozytywnie wpłynęło na efektywność komunikacji wewnętrznej firmy. Korzystanie na bieżąco z platformy deklaruje 90% pracowników.
Transformacja cyfrowa organizacji cały czas trwa
Grupa Żabka wspiera swoich pracowników, korzystając z dostępnych na rynku nowoczesnych rozwiązań technologicznych, a także tworząc własne innowacyjne narzędzia. W przeprowadzonym w tym roku badaniu komunikacji wewnętrznej pracownicy i współpracownicy firmy zwrócili uwagę na potrzebę otrzymywania powiadomień i najważniejszych informacji na telefon oraz udoskonalenia systemu rezerwacji sal w Centrali. Już wkrótce zyskają taką możliwość dzięki wprowadzanej w tym roku aplikacji mobilnej, która przejmie funkcjonalności dotychczasowej aplikacji, realizując przy okazji postulat ograniczania liczby kanałów.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.