„Uczta na wynos z sanah” w Żabce
Żabka uwielbia zaskakiwać swoich klientów, to znak rozpoznawczy sieci. Tym razem przygotowała coś, co jeszcze się w historii sieci nie zdarzyło. To wyjątkowa linia trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowana we współpracy z tą jedną z najbardziej popularnych artystek w ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”. Autorskie focaccini, kanapkę oraz sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią łączy niezwykła nuta smakowa róży. Oferta dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 25 października br.
To pierwsza tego typu współpraca nawiązana przez Żabkę. W jej ramach sanah – angażując się we wszystkie etapy powstawania – stworzyła własną linię produktów. Artystka wybrała nie tylko ich typy, ale też akceptowała składniki oraz smak, by kompozycje były bliskie jej własnym preferencjom. Uczestniczyła również w procesie projektowania opakowań, przygotowaniu scenariusza spotu i planowaniu kampanii. W efekcie produkty stworzone przy współpracy z artystką dostarczają autentycznych doznań smakowych zgodnych z estetyką i filozofią sanah. Będą dostępne w sklepach Żabka w ramach oferty limitowanej, od 25.10 do 21.11 br. lub do wyczerpania zapasów.
– Cieszymy się, że pierwszą tego typu współpracę nawiązaliśmy właśnie z sanah, topową polską artystką. W Żabce lubimy zaskakiwać klientów nowościami, w tym często nieszablonowymi połączeniami smakowymi – z pozoru zwykła kanapka z szynką staje się niezwykła, np. przez wykorzystanie tak nieoczywistego składnika, jakim jest róża. Dlatego akcja „Uczta na wynos z sanah” idealnie wpisuje się w naszą filozofię. Rozszerzając naszą ofertę szybkich przekąsek o propozycje skomponowane przez sanah specjalnie dla naszych klientów, uwalniamy ich czas, aby mogli robić to, co lubią i np. iść na koncert. Mamy coś dla fanów Żabki i fanów sanah – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
Różana nutka w każdym z dostępnych produktów
Oferowane w ramach „Uczty na wynos z sanah” focaccini, z mozzarellą, szynką, ananasem, sosem majonezowo-pomidorowym i płatkami róży, jest inspirowane pizzą hawajską, której wielką fanką jest piosenkarka. Płatki róży są obecne również w sałatce Dobra Karma, z kuskusem perłowym, cukinią, serem, papryką i pesto szpinakowo-miętowym. Nutki róży nie zabrakło także w kanapce Tomcio Paluch, stworzonej na chlebie proteinowym, z szynką z indyka, serkiem śmietankowym i zielonym ogórkiem – tym razem w postaci różanego ketchupu. Opakowania produktów posiadają charakterystyczny – także różany – design. Brzoskwiniowo-różowe etykiety zdobione są kwiatami i płatkami róż oraz specjalnym logotypem akcji „Uczta na wynos z sanah”.
– Kocham uczty, jak dobrze wiecie! Pewnego dnia pomyślałam, a gdyby tak skomponować własne produkty… z dodatkiem róży? A może wyczujecie też nutkę mojej ukochanej pizzy hawajskiej? Szalony pomysł, ale udało się! Zapraszam do ucztowania, kochani! – mówi sanah.
Kampania akcji „Uczta na wynos z sanah”
Nazwa akcji „Uczta na wynos z sanah” nawiązuje do uczty muzycznej[1], którą zaserwowała swoim fanom piosenkarka podczas trasy koncertowej, a także do ucztowania z daniami Żabki zawsze wtedy, kiedy klient zgłodnieje będąc w biegu. „Na wynos” to z kolei DNA marki Żabka i oferty QMS, kojarzące się również z największym hitem artystki: „Ale jazz” („Kawka na wynos dzisiaj towarzyszy mi…”).
W komunikacji akcji sanah pokazuje różne artystyczne wcielenia – to nawiązanie do jej trasy koncertowej „Uczta nad Ucztami”, która podsumowuje jej dotychczasową twórczość. Historia przedstawiona w spocie telewizyjnym to wejście do magicznego świata sanah i poznanie jej wszystkich wcieleń artystycznych, które razem – w zaczarowanej scenerii – przygotowują Ucztę dla klientów.
Oprócz spotu TV, działań outdoorowych oraz działań w social mediach Żabki, kampania obejmie również działania m.in. w aplikacji mobilnej Żappka, gdzie będzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Dodatkowo w dniach 25-28 października br. mieszkańcy Warszawy mają okazję, aby na żywo „zanurzyć się” w magicznym świecie sanah. W Żabce przy Al. Jerozolimskich 81 w Warszawie mogą nie tylko premierowo spróbować produktów z „Uczty na wynos z sanah”, ale również zrobić sobie zdjęcie na tle ozdobionej kwiatami witryny, wyglądającej identycznie jak w scenerii spotu kampanii. Zgodnie z polityką środowiskową Żabki i jej Strategią Odpowiedzialności, użyte do dekoracji rośliny, w większości sztuczne, dostaną drugie życie – zostaną ponownie wykorzystane przez pracownię florystyczną współpracującą z siecią przy tej akcji.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe, focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki, donuty po pączki. W prawie 2500 wybranych sklepach dostępne są także chrupiące przekąski #PROSTOzPIECA: frytki, zapiekanki, nuggetsy z kurczaka czy churrosy. Nie brakuje także kawy oraz innych ciepłych napojów.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
[1] Album sanah „Uczta”, Magic Records, 2022.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.