„Uczta na wynos z sanah” w Żabce
Żabka uwielbia zaskakiwać swoich klientów, to znak rozpoznawczy sieci. Tym razem przygotowała coś, co jeszcze się w historii sieci nie zdarzyło. To wyjątkowa linia trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowana we współpracy z tą jedną z najbardziej popularnych artystek w ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”. Autorskie focaccini, kanapkę oraz sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią łączy niezwykła nuta smakowa róży. Oferta dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka od 25 października br.
To pierwsza tego typu współpraca nawiązana przez Żabkę. W jej ramach sanah – angażując się we wszystkie etapy powstawania – stworzyła własną linię produktów. Artystka wybrała nie tylko ich typy, ale też akceptowała składniki oraz smak, by kompozycje były bliskie jej własnym preferencjom. Uczestniczyła również w procesie projektowania opakowań, przygotowaniu scenariusza spotu i planowaniu kampanii. W efekcie produkty stworzone przy współpracy z artystką dostarczają autentycznych doznań smakowych zgodnych z estetyką i filozofią sanah. Będą dostępne w sklepach Żabka w ramach oferty limitowanej, od 25.10 do 21.11 br. lub do wyczerpania zapasów.
– Cieszymy się, że pierwszą tego typu współpracę nawiązaliśmy właśnie z sanah, topową polską artystką. W Żabce lubimy zaskakiwać klientów nowościami, w tym często nieszablonowymi połączeniami smakowymi – z pozoru zwykła kanapka z szynką staje się niezwykła, np. przez wykorzystanie tak nieoczywistego składnika, jakim jest róża. Dlatego akcja „Uczta na wynos z sanah” idealnie wpisuje się w naszą filozofię. Rozszerzając naszą ofertę szybkich przekąsek o propozycje skomponowane przez sanah specjalnie dla naszych klientów, uwalniamy ich czas, aby mogli robić to, co lubią i np. iść na koncert. Mamy coś dla fanów Żabki i fanów sanah – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.
Różana nutka w każdym z dostępnych produktów
Oferowane w ramach „Uczty na wynos z sanah” focaccini, z mozzarellą, szynką, ananasem, sosem majonezowo-pomidorowym i płatkami róży, jest inspirowane pizzą hawajską, której wielką fanką jest piosenkarka. Płatki róży są obecne również w sałatce Dobra Karma, z kuskusem perłowym, cukinią, serem, papryką i pesto szpinakowo-miętowym. Nutki róży nie zabrakło także w kanapce Tomcio Paluch, stworzonej na chlebie proteinowym, z szynką z indyka, serkiem śmietankowym i zielonym ogórkiem – tym razem w postaci różanego ketchupu. Opakowania produktów posiadają charakterystyczny – także różany – design. Brzoskwiniowo-różowe etykiety zdobione są kwiatami i płatkami róż oraz specjalnym logotypem akcji „Uczta na wynos z sanah”.
– Kocham uczty, jak dobrze wiecie! Pewnego dnia pomyślałam, a gdyby tak skomponować własne produkty… z dodatkiem róży? A może wyczujecie też nutkę mojej ukochanej pizzy hawajskiej? Szalony pomysł, ale udało się! Zapraszam do ucztowania, kochani! – mówi sanah.
Kampania akcji „Uczta na wynos z sanah”
Nazwa akcji „Uczta na wynos z sanah” nawiązuje do uczty muzycznej[1], którą zaserwowała swoim fanom piosenkarka podczas trasy koncertowej, a także do ucztowania z daniami Żabki zawsze wtedy, kiedy klient zgłodnieje będąc w biegu. „Na wynos” to z kolei DNA marki Żabka i oferty QMS, kojarzące się również z największym hitem artystki: „Ale jazz” („Kawka na wynos dzisiaj towarzyszy mi…”).
W komunikacji akcji sanah pokazuje różne artystyczne wcielenia – to nawiązanie do jej trasy koncertowej „Uczta nad Ucztami”, która podsumowuje jej dotychczasową twórczość. Historia przedstawiona w spocie telewizyjnym to wejście do magicznego świata sanah i poznanie jej wszystkich wcieleń artystycznych, które razem – w zaczarowanej scenerii – przygotowują Ucztę dla klientów.
Oprócz spotu TV, działań outdoorowych oraz działań w social mediach Żabki, kampania obejmie również działania m.in. w aplikacji mobilnej Żappka, gdzie będzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Dodatkowo w dniach 25-28 października br. mieszkańcy Warszawy mają okazję, aby na żywo „zanurzyć się” w magicznym świecie sanah. W Żabce przy Al. Jerozolimskich 81 w Warszawie mogą nie tylko premierowo spróbować produktów z „Uczty na wynos z sanah”, ale również zrobić sobie zdjęcie na tle ozdobionej kwiatami witryny, wyglądającej identycznie jak w scenerii spotu kampanii. Zgodnie z polityką środowiskową Żabki i jej Strategią Odpowiedzialności, użyte do dekoracji rośliny, w większości sztuczne, dostaną drugie życie – zostaną ponownie wykorzystane przez pracownię florystyczną współpracującą z siecią przy tej akcji.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe, focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki, donuty po pączki. W prawie 2500 wybranych sklepach dostępne są także chrupiące przekąski #PROSTOzPIECA: frytki, zapiekanki, nuggetsy z kurczaka czy churrosy. Nie brakuje także kawy oraz innych ciepłych napojów.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
[1] Album sanah „Uczta”, Magic Records, 2022.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.