Komunikaty PR

Usiądź wygodnie w Żabce, zjedz frytki i wypij kawę lub shake'a!

2024-04-11  |  10:05
Biuro prasowe

W poznańskim centrum handlowym Avenida Żabka otworzyła nową, wyjątkową placówkę ze specjalną strefą gastronomiczną, w której można wygodnie usiąść i zjeść ciepły posiłek. Punkt został wyposażony m.in. w nowoczesne urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki i blaty, przy których można swobodnie zjeść ciepły posiłek i napić się kawy czy shake’a, słuchając muzyki. Klienci znajdą tu poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café, a także cztery rodzaje frytek z różnymi dodatkami.

Priorytetem Żabki jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i uwalniać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida łączymy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, w tym nowych dań na bazie frytek, kawy czy shake’a, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, w komfortowych warunkach, np. w przerwie między zakupami. W obsłudze klientów pracowników wspomogą nowoczesne urządzenia – mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Trzy wydzielone strefy

Sklep znajduje się na parterze centrum handlowego, a powierzchnia sali sprzedaży wynosi 102 mkw. Punkt tworzy spójną kompozycję pod względem nawigacyjnym, która prowadzi konsumenta przez różne etapy zakupów. W placówce są wydzielone trzy strefy, różniące się także kolorystyką: sklepowa, gastronomiczna i konsumpcyjna.

Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Strefę konsumpcyjną dobrze widać już od wejścia. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę. Strefa ta jest dodatkowo oświetlona. Z kolei wzdłuż witryny sklepowej znajdują się wysokie stoliki, a dla wygody klientów robiących zakupy z małymi dziećmi przygotowano dziecięce foteliki. Spożywaniu posiłków towarzyszy muzyka. Wnętrze sklepu zostało wzbogacone m.in.: intrygującą fototapetą, realistycznym „deszczem frytek” czy trzema dużymi ekranami, na których prezentowana jest oferta produktowa.

Szersza oferta gastronomiczna

Klienci mogą spróbować nowości, czyli dań na bazie frytek, takich jak: frytki z dojrzewającym salami i dodatkami, frytki z kiełbasą pieczoną i dodatkami, frytki z salsą meksykańską, jalapeño i dodatkami oraz frytki z kebabem z kurczaka i dodatkami. Do ich dyspozycji jest także cały asortyment szybkich przekąsek na ciepło, znanych z Żabka Café, w tym również przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, przygotowywane w piecu hybrydowym: nuggetsy, stripsy i popsy z kurczaka, chrupboxy (czyli zestawy frytek z dodatkiem mięsnym), zapiekanki, burgery oraz churrosy.

W punkcie gastronomicznym Żabki można zamówić również gorącą, świeżo mieloną kawę – z opcją dodania do niej mleka krowiego, w tym także bez laktozy czy napoju owsianego. Na uwagę zasługują też ciepłe wypieki, zarówno słodkie, jak i wytrawne, np. croissanty. Miłośników słodkości na zimno ucieszy zaś możliwość zakupu shake’ów, sprzedawanych w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym.

Nowoczesne urządzenia dla wygody klienta i obsługi

Strefa gastronomiczna jest wyposażona w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki czemu obsługa klientów przebiega jeszcze szybciej i sprawniej. Mogą one służyć jako moduły chłodnicze lub mroźnicze, w zależności od potrzeby. Natomiast większą wydajność pomaga osiągnąć nowa witryna grzewcza. Dzięki niej burgery i inne produkty z oferty #PROSTOzPIECA pozostają ciepłe nawet przez kilkadziesiąt minut, co pozwala pracownikom na szybszą obsługę klientów.

Sklep jest czynny w standardowych godzinach, czyli 6:00-23:00.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.