W aplikacji Żappka możesz odebrać 3 miesiące Spotify Premium za darmo
Żabka kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego. Do grona partnerów zewnętrznych, których unikatowe oferty dostępne są dla użytkowników aplikacji Żappka w specjalnej sekcji „Wszystko za żappsy”, dołączyło Spotify. Od teraz klienci sieci mogą wymieniać zebrane w aplikacji żappsy, czyli punkty lojalnościowe, na 3-miesięczne bezpłatne członkostwo Spotify Premium dla nowych użytkowników. W ten sposób mogą szybko i wygodnie uzyskać dostęp do cyfrowej platformy i korzystać z niej w duchu convenience.
Aby uzyskać kod na Spotify Premium, należy założyć konto lub zalogować się w aplikacji Żappka. Następnie wymienić posiadane żappsy na kod od Spotify dostępny w sekcji „Wszystko za żappsy”. Darmowy kod można zdobyć także w grze Żabu, w której dostępny jest jako jedna z nagród.
Zdobyty kupon należy aktywować, dołączając do Spotify Premium na stronie internetowej https://www.spotify.com/pl/ppt/zabka/. Następnie otrzymany w aplikacji Żappka kod należy wprowadzić w polu „Zweryfikuj swój kod”. Od tego momentu można już cieszyć się 3 miesiącami Spotify Premium za darmo[1]!
Oferta Spotify Premium z Żabką obowiązuje do 22.12.2025 r. i dotyczy tylko nowych użytkowników planu Premium Individual. Po zakończeniu okresu próbnego opłata wyniesie 23,99 zł/miesiąc. Rezygnacja z usługi jest możliwa w dowolnym momencie.
Co jeszcze łączy Żabkę i Spotify?
Sieć Żabka, podobnie jak Spotify, dołączyła do trendu Wrapped, udostępniając użytkownikom aplikacji Żappka podsumowanie ich zakupowego roku. Mogli się oni z niego dowiedzieć się, w którym sklepie Żabka najczęściej robili zakupy, ile razy w ciągu roku odwiedzili sklepy sieci oraz ile żappsów zdobyli w 2023 r. Sieć w podsumowaniu poinformowała także, że w minionym roku najchętniej odbieranym za żappsy produktem był hot dog.
„Wszystko za żappsy” – jak to działa?
„Wszystko za żappsy” to specjalna sekcja w nieustannie rozbudowywanej aplikacji Żappka, zawierająca unikatowe oferty od partnerów zewnętrznych. Została uruchomiona pod koniec kwietnia 2023 r. Oferty we „Wszystko za żappsy” są prezentowane w aplikacji Żappka w analogiczny sposób jak dotychczasowe kupony umożliwiające wymianę żappsów na produkty z oferty Żabki. Benefity od partnerów będą się wyświetlać bezpośrednio po kliknięciu w kupon. Po jego aktywacji, użytkownikowi aplikacji wyświetli się kupon z nagrodą, czyli z kodem promocyjnym oraz informacjami o sposobie odbioru benefitu u partnera.
Żappka i jej „zielona waluta”
Punkty lojalnościowe, czyli tzw. żappsy, klient otrzymuje za zakupy w sklepach Żabka z aplikacją mobilną Żappka. Do tej pory Żappkę pobrało już ponad 13 mln użytkowników, a aktywnie korzysta z niej ponad 7 mln osób.
Informacja o tym, ile klient aktualnie ma na swoim koncie żappsów i na jakie produkty może je wymienić, widoczna jest w aplikacji w sekcji „Kupony”. Kupony można aktywować, gdy liczba zebranych żappsów odpowiada ich wartości. Produkty za żappsy można odbierać także w sklepach autonomicznych, korzystając ze specjalnych kuponów przeznaczonych dla Żabki Nano (znaleźć można je w strefie „Nano” w aplikacji Żappka). Są widoczne u góry aplikacji i oznaczone „N” przy kuponie.
Aby mieć wpływ na to, co jeszcze powinno znaleźć się we „Wszystko za żappsy” należy odwiedzić serwer Discord Żabki i wejść na kanał #co-za-żappsy. Serwer sieci ma ponad 17 tysięcy użytkowników i dostępne jest tam wiele aktywacji, w których można zdobyć dodatkowe żappsy do wykorzystania także w sekcji benefitów.
Więcej o aplikacji: https://www.zabka.pl/aplikacja-zappka
[1] Warunki oferty Premium - Spotify

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.