Komunikaty PR

W Łodzi zadebiutuje nowy park handlowy

2024-04-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znana jest data otwarcia parku handlowego przy ul. Kolumny 6/36 w Łodzi. Pierwsi klienci zrobią tu zakupy już w najbliższy czwartek, 11 kwietnia, zapowiada Greenman Poland. Tym samym zakończy się trwająca od lata 2023 roku rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna.

W jej efekcie, tuż przy istniejącym od lat i niedawno zmodernizowanym obiekcie, powstał wolnostojący park handlowy otoczony setką nowych miejsc parkingowych. Pod jego dachem odwiedzający znajdą 4 wielkopowierzchniowe sklepy. Cała inwestycja jest w 100 proc. wynajęta.

Swoje lokale otworzą tu tak znane marki jak: Sinsay, KiK, Maxi Zoo oraz Action. W ofercie Sinsay pojawią się m.in. ubrania i akcesoria dla całej rodziny oraz linie wyposażenia wnętrz. Asortyment sklepu dla zwierząt Maxi Zoo wypełnią natomiast m.in. karmy, przysmaki, zabawki czy akcesoria dla pupili. Na miejscu będzie można też uzyskać poradę i pomoc w doborze produktów.

Całość dopełni propozycja dwóch gigantów segmentu non-food. Action to obecnie najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów niespożywczych. Z kolei KiK znany jest z szerokiej oferty, obejmującej m.in. odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego czy dekoracje.

– Nowy park handlowy otrzymał już pozwolenie na użytkowanie, a to oznacza, że zaczynamy odliczać godziny do otwarcia. Przed sklepami pozostały tylko ostatnie prace związane z towarowaniem. Sam obiekt jest natomiast w pełni ukończony i gotowy do debiutu – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

Dzięki tej rozbudowie, a także zrealizowanej w 2022 roku modernizacji, istniejące od ponad dwóch dekad centrum handlowe przekształcone zostało w nowoczesny kompleks convenience, w którym kupujący znajdą dwa obiekty handlowe i łącznie blisko 50 sklepów, których oferta wzajemnie się dopełnia.

– W rezultacie prowadzonych prac powstało miejsce, które jeszcze bardziej odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności oraz sprzyja codziennym, komfortowym i rodzinnym zakupom, a co najważniejsze – wpisuje się w obecnie panujące w Polsce trendy zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Już od czwartku przy ul. Kolumny mieszkańcy Łodzi i okolic będą mogli poza codziennymi zakupami, skorzystać z oferty nowych marek, na które czekali w tej lokalizacji – dodaje.

Nowy park handlowy zostanie otwarty o godz. 9.00. Poprzedzi je przecięcie wstęgi z udziałem inwestora oraz zaproszonych gości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.