Komunikaty PR

W Łodzi zadebiutuje nowy park handlowy

2024-04-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znana jest data otwarcia parku handlowego przy ul. Kolumny 6/36 w Łodzi. Pierwsi klienci zrobią tu zakupy już w najbliższy czwartek, 11 kwietnia, zapowiada Greenman Poland. Tym samym zakończy się trwająca od lata 2023 roku rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna.

W jej efekcie, tuż przy istniejącym od lat i niedawno zmodernizowanym obiekcie, powstał wolnostojący park handlowy otoczony setką nowych miejsc parkingowych. Pod jego dachem odwiedzający znajdą 4 wielkopowierzchniowe sklepy. Cała inwestycja jest w 100 proc. wynajęta.

Swoje lokale otworzą tu tak znane marki jak: Sinsay, KiK, Maxi Zoo oraz Action. W ofercie Sinsay pojawią się m.in. ubrania i akcesoria dla całej rodziny oraz linie wyposażenia wnętrz. Asortyment sklepu dla zwierząt Maxi Zoo wypełnią natomiast m.in. karmy, przysmaki, zabawki czy akcesoria dla pupili. Na miejscu będzie można też uzyskać poradę i pomoc w doborze produktów.

Całość dopełni propozycja dwóch gigantów segmentu non-food. Action to obecnie najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów niespożywczych. Z kolei KiK znany jest z szerokiej oferty, obejmującej m.in. odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego czy dekoracje.

– Nowy park handlowy otrzymał już pozwolenie na użytkowanie, a to oznacza, że zaczynamy odliczać godziny do otwarcia. Przed sklepami pozostały tylko ostatnie prace związane z towarowaniem. Sam obiekt jest natomiast w pełni ukończony i gotowy do debiutu – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

Dzięki tej rozbudowie, a także zrealizowanej w 2022 roku modernizacji, istniejące od ponad dwóch dekad centrum handlowe przekształcone zostało w nowoczesny kompleks convenience, w którym kupujący znajdą dwa obiekty handlowe i łącznie blisko 50 sklepów, których oferta wzajemnie się dopełnia.

– W rezultacie prowadzonych prac powstało miejsce, które jeszcze bardziej odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności oraz sprzyja codziennym, komfortowym i rodzinnym zakupom, a co najważniejsze – wpisuje się w obecnie panujące w Polsce trendy zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Już od czwartku przy ul. Kolumny mieszkańcy Łodzi i okolic będą mogli poza codziennymi zakupami, skorzystać z oferty nowych marek, na które czekali w tej lokalizacji – dodaje.

Nowy park handlowy zostanie otwarty o godz. 9.00. Poprzedzi je przecięcie wstęgi z udziałem inwestora oraz zaproszonych gości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.