Komunikaty PR

W Łodzi zadebiutuje nowy park handlowy

2024-04-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Znana jest data otwarcia parku handlowego przy ul. Kolumny 6/36 w Łodzi. Pierwsi klienci zrobią tu zakupy już w najbliższy czwartek, 11 kwietnia, zapowiada Greenman Poland. Tym samym zakończy się trwająca od lata 2023 roku rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna.

W jej efekcie, tuż przy istniejącym od lat i niedawno zmodernizowanym obiekcie, powstał wolnostojący park handlowy otoczony setką nowych miejsc parkingowych. Pod jego dachem odwiedzający znajdą 4 wielkopowierzchniowe sklepy. Cała inwestycja jest w 100 proc. wynajęta.

Swoje lokale otworzą tu tak znane marki jak: Sinsay, KiK, Maxi Zoo oraz Action. W ofercie Sinsay pojawią się m.in. ubrania i akcesoria dla całej rodziny oraz linie wyposażenia wnętrz. Asortyment sklepu dla zwierząt Maxi Zoo wypełnią natomiast m.in. karmy, przysmaki, zabawki czy akcesoria dla pupili. Na miejscu będzie można też uzyskać poradę i pomoc w doborze produktów.

Całość dopełni propozycja dwóch gigantów segmentu non-food. Action to obecnie najszybciej rozwijająca się w Europie sieć dyskontów niespożywczych. Z kolei KiK znany jest z szerokiej oferty, obejmującej m.in. odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego czy dekoracje.

– Nowy park handlowy otrzymał już pozwolenie na użytkowanie, a to oznacza, że zaczynamy odliczać godziny do otwarcia. Przed sklepami pozostały tylko ostatnie prace związane z towarowaniem. Sam obiekt jest natomiast w pełni ukończony i gotowy do debiutu – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

Dzięki tej rozbudowie, a także zrealizowanej w 2022 roku modernizacji, istniejące od ponad dwóch dekad centrum handlowe przekształcone zostało w nowoczesny kompleks convenience, w którym kupujący znajdą dwa obiekty handlowe i łącznie blisko 50 sklepów, których oferta wzajemnie się dopełnia.

– W rezultacie prowadzonych prac powstało miejsce, które jeszcze bardziej odpowiada na potrzeby lokalnej społeczności oraz sprzyja codziennym, komfortowym i rodzinnym zakupom, a co najważniejsze – wpisuje się w obecnie panujące w Polsce trendy zakupowe – mówi Karolina Nitowska.

– Już od czwartku przy ul. Kolumny mieszkańcy Łodzi i okolic będą mogli poza codziennymi zakupami, skorzystać z oferty nowych marek, na które czekali w tej lokalizacji – dodaje.

Nowy park handlowy zostanie otwarty o godz. 9.00. Poprzedzi je przecięcie wstęgi z udziałem inwestora oraz zaproszonych gości.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.