Komunikaty PR

W Żabce zapłacisz Kuponami Sodexo

2023-11-15  |  10:00
Biuro prasowe

Żabka wspólnie z partnerem – firmą Pluxee (dawniej Sodexo Benefits & Rewards Services Polska) – udostępniła nową bezgotówkową metodę płatności. We wszystkich 10 000 sklepach sieci Żabka klienci mogą już płacić za zakupy Kuponami Sodexo – Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi i Profilaktycznymi.

To już kolejna metoda płatności bezgotówkowych udostępniona klientom dzięki współpracy Żabki z Pluxee Polska. Od marca br. taką możliwość mają już posiadacze Kart Sodexo – Lunch Pass, Premiowych, Podarunkowych i Profilaktycznych.

Od 25 lat Żabka spełnia obietnicę bliskości i wygody, oferując produkty i usługi dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów, koncentrując się na rozwiązaniach Quick Meal i Food to Go. Współpraca z firmą Pluxee Polska to ważny krok w rozwoju oferowanego przez nas pakietu „Wygodnych usług”. Wierzymy, że dzięki niej klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy w sklepach naszej sieci – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.

W sklepach Żabka na klientów czeka bogata oferta pożywnych i gotowych dań, które idealnie sprawdzają się na lunch czy przekąskę o każdej porze dnia. Są wśród nich na przykład pełnowartościowe produkty, które sieć oferuje w ramach programu „Porcja DobreGO!”. Żabka to nie tylko odżywcze rozwiązania żywieniowe, ale też troska o środowisko i działania mające realny wpływ na rozwój gospodarki. Realizując Strategię Odpowiedzialności, Żabka demonstruje swoje zaangażowanie w tworzenie bardziej zrównoważonego stylu życia dla każdego i na co dzień, przy jednoczesnej minimalizacji wpływu na środowisko w całym łańcuchu wartości.

Możliwość zrealizowania Kart i Kuponów Sodexo w sklepach Żabka to ważna informacja zarówno dla osób nagrodzonych w programach wsparcia sprzedaży (konkursach, loteriach, programach lojalnościowych), jak i dla pracowników docenionych przez pracodawcę dodatkowymi środkami w formie benefitu.

 – Po 25 latach obecności na polskim rynku Sodexo Benefits and Rewards Services Polska zmieniło się w Pluxee Polska. Nowoczesną, radosną, markę, która stawia na innowacje i nowoczesne technologie. Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać im rozwiązania w pełni elastyczne, które mogą być realizowane wszędzie tam, gdzie tego potrzebują. Dlatego wyjątkowo cieszy nas, że od teraz karty i kupony zarówno pod marką Sodexo, jak i nową marką Pluxee będą przyjmowane także we wszystkich placówkach Żabki w całej Polsce – mówi Michał Dylewski, Dyrektor ds. Partnerstw, Pluxee Polska.

Zmiana marki z Sodexo na Pluxee oznacza, że przez jakiś czas na rynku będą dostępne zarówno karty i kupony oznaczone marką Sodexo, jak i Pluxee. Oba formaty będą ważne i można nimi będzie swobodnie płacić we wszystkich punktach akceptujących.

Kupony Sodexo są papierową, bezgotówkową formą płatności. Aby je zrealizować, należy udać się do dowolnego sklepu Żabka na terenie całego kraju, wziąć z półki interesujący nas produkt lub produkty i podejść z nimi do kasy. Przed finalizacją paragonu, należy poinformować sprzedawcę o wybranej metodzie płatności i przekazać kasjerowi Kupon Sodexo. Kupony są jednorazowe. Kasjer z Kuponu nie wydaje reszty, natomiast w przypadku realizacji zakupu towarów za kwotę wyższą niż wartość Kuponu należy dopłacić różnicę innym Kuponem Sodexo, gotówką lub kartą płatniczą.

Dla klienta płatność Kartami Sodexo oraz Kartami Pluxee nie różni się niczym pod względem obsługi od płatności innymi kartami płatniczymi. Wystarczy poinformować kasjera o metodzie płatności i zbliżyć lub włożyć kartę do terminala płatniczego, po czym wpisać właściwy PIN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.