W Żabce zapłacisz Kuponami Sodexo
Żabka wspólnie z partnerem – firmą Pluxee (dawniej Sodexo Benefits & Rewards Services Polska) – udostępniła nową bezgotówkową metodę płatności. We wszystkich 10 000 sklepach sieci Żabka klienci mogą już płacić za zakupy Kuponami Sodexo – Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi i Profilaktycznymi.
To już kolejna metoda płatności bezgotówkowych udostępniona klientom dzięki współpracy Żabki z Pluxee Polska. Od marca br. taką możliwość mają już posiadacze Kart Sodexo – Lunch Pass, Premiowych, Podarunkowych i Profilaktycznych.
– Od 25 lat Żabka spełnia obietnicę bliskości i wygody, oferując produkty i usługi dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów, koncentrując się na rozwiązaniach Quick Meal i Food to Go. Współpraca z firmą Pluxee Polska to ważny krok w rozwoju oferowanego przez nas pakietu „Wygodnych usług”. Wierzymy, że dzięki niej klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy w sklepach naszej sieci – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.
W sklepach Żabka na klientów czeka bogata oferta pożywnych i gotowych dań, które idealnie sprawdzają się na lunch czy przekąskę o każdej porze dnia. Są wśród nich na przykład pełnowartościowe produkty, które sieć oferuje w ramach programu „Porcja DobreGO!”. Żabka to nie tylko odżywcze rozwiązania żywieniowe, ale też troska o środowisko i działania mające realny wpływ na rozwój gospodarki. Realizując Strategię Odpowiedzialności, Żabka demonstruje swoje zaangażowanie w tworzenie bardziej zrównoważonego stylu życia dla każdego i na co dzień, przy jednoczesnej minimalizacji wpływu na środowisko w całym łańcuchu wartości.
Możliwość zrealizowania Kart i Kuponów Sodexo w sklepach Żabka to ważna informacja zarówno dla osób nagrodzonych w programach wsparcia sprzedaży (konkursach, loteriach, programach lojalnościowych), jak i dla pracowników docenionych przez pracodawcę dodatkowymi środkami w formie benefitu.
– Po 25 latach obecności na polskim rynku Sodexo Benefits and Rewards Services Polska zmieniło się w Pluxee Polska. Nowoczesną, radosną, markę, która stawia na innowacje i nowoczesne technologie. Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać im rozwiązania w pełni elastyczne, które mogą być realizowane wszędzie tam, gdzie tego potrzebują. Dlatego wyjątkowo cieszy nas, że od teraz karty i kupony zarówno pod marką Sodexo, jak i nową marką Pluxee będą przyjmowane także we wszystkich placówkach Żabki w całej Polsce – mówi Michał Dylewski, Dyrektor ds. Partnerstw, Pluxee Polska.
Zmiana marki z Sodexo na Pluxee oznacza, że przez jakiś czas na rynku będą dostępne zarówno karty i kupony oznaczone marką Sodexo, jak i Pluxee. Oba formaty będą ważne i można nimi będzie swobodnie płacić we wszystkich punktach akceptujących.
Kupony Sodexo są papierową, bezgotówkową formą płatności. Aby je zrealizować, należy udać się do dowolnego sklepu Żabka na terenie całego kraju, wziąć z półki interesujący nas produkt lub produkty i podejść z nimi do kasy. Przed finalizacją paragonu, należy poinformować sprzedawcę o wybranej metodzie płatności i przekazać kasjerowi Kupon Sodexo. Kupony są jednorazowe. Kasjer z Kuponu nie wydaje reszty, natomiast w przypadku realizacji zakupu towarów za kwotę wyższą niż wartość Kuponu należy dopłacić różnicę innym Kuponem Sodexo, gotówką lub kartą płatniczą.
Dla klienta płatność Kartami Sodexo oraz Kartami Pluxee nie różni się niczym pod względem obsługi od płatności innymi kartami płatniczymi. Wystarczy poinformować kasjera o metodzie płatności i zbliżyć lub włożyć kartę do terminala płatniczego, po czym wpisać właściwy PIN.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.