Komunikaty PR

W Żabce zapłacisz Kuponami Sodexo

2023-11-15  |  10:00
Biuro prasowe

Żabka wspólnie z partnerem – firmą Pluxee (dawniej Sodexo Benefits & Rewards Services Polska) – udostępniła nową bezgotówkową metodę płatności. We wszystkich 10 000 sklepach sieci Żabka klienci mogą już płacić za zakupy Kuponami Sodexo – Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi i Profilaktycznymi.

To już kolejna metoda płatności bezgotówkowych udostępniona klientom dzięki współpracy Żabki z Pluxee Polska. Od marca br. taką możliwość mają już posiadacze Kart Sodexo – Lunch Pass, Premiowych, Podarunkowych i Profilaktycznych.

Od 25 lat Żabka spełnia obietnicę bliskości i wygody, oferując produkty i usługi dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów, koncentrując się na rozwiązaniach Quick Meal i Food to Go. Współpraca z firmą Pluxee Polska to ważny krok w rozwoju oferowanego przez nas pakietu „Wygodnych usług”. Wierzymy, że dzięki niej klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy w sklepach naszej sieci – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.

W sklepach Żabka na klientów czeka bogata oferta pożywnych i gotowych dań, które idealnie sprawdzają się na lunch czy przekąskę o każdej porze dnia. Są wśród nich na przykład pełnowartościowe produkty, które sieć oferuje w ramach programu „Porcja DobreGO!”. Żabka to nie tylko odżywcze rozwiązania żywieniowe, ale też troska o środowisko i działania mające realny wpływ na rozwój gospodarki. Realizując Strategię Odpowiedzialności, Żabka demonstruje swoje zaangażowanie w tworzenie bardziej zrównoważonego stylu życia dla każdego i na co dzień, przy jednoczesnej minimalizacji wpływu na środowisko w całym łańcuchu wartości.

Możliwość zrealizowania Kart i Kuponów Sodexo w sklepach Żabka to ważna informacja zarówno dla osób nagrodzonych w programach wsparcia sprzedaży (konkursach, loteriach, programach lojalnościowych), jak i dla pracowników docenionych przez pracodawcę dodatkowymi środkami w formie benefitu.

 – Po 25 latach obecności na polskim rynku Sodexo Benefits and Rewards Services Polska zmieniło się w Pluxee Polska. Nowoczesną, radosną, markę, która stawia na innowacje i nowoczesne technologie. Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać im rozwiązania w pełni elastyczne, które mogą być realizowane wszędzie tam, gdzie tego potrzebują. Dlatego wyjątkowo cieszy nas, że od teraz karty i kupony zarówno pod marką Sodexo, jak i nową marką Pluxee będą przyjmowane także we wszystkich placówkach Żabki w całej Polsce – mówi Michał Dylewski, Dyrektor ds. Partnerstw, Pluxee Polska.

Zmiana marki z Sodexo na Pluxee oznacza, że przez jakiś czas na rynku będą dostępne zarówno karty i kupony oznaczone marką Sodexo, jak i Pluxee. Oba formaty będą ważne i można nimi będzie swobodnie płacić we wszystkich punktach akceptujących.

Kupony Sodexo są papierową, bezgotówkową formą płatności. Aby je zrealizować, należy udać się do dowolnego sklepu Żabka na terenie całego kraju, wziąć z półki interesujący nas produkt lub produkty i podejść z nimi do kasy. Przed finalizacją paragonu, należy poinformować sprzedawcę o wybranej metodzie płatności i przekazać kasjerowi Kupon Sodexo. Kupony są jednorazowe. Kasjer z Kuponu nie wydaje reszty, natomiast w przypadku realizacji zakupu towarów za kwotę wyższą niż wartość Kuponu należy dopłacić różnicę innym Kuponem Sodexo, gotówką lub kartą płatniczą.

Dla klienta płatność Kartami Sodexo oraz Kartami Pluxee nie różni się niczym pod względem obsługi od płatności innymi kartami płatniczymi. Wystarczy poinformować kasjera o metodzie płatności i zbliżyć lub włożyć kartę do terminala płatniczego, po czym wpisać właściwy PIN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.