Komunikaty PR

Westfield Mokotów zaprasza do świata inspirowanego filmem Disneya „Życzenie”

2023-12-04  |  14:00
Biuro prasowe

Westfield Mokotów zmienia się wraz ze swoim otoczeniem i otwiera na nowe grupy klientów. Do 10 grudnia centrum zaprasza do wyjątkowej strefy inspirowanej animowanym filmem Disneya „Życzenie”. Najmłodsi goście mogą liczyć na wiele atrakcji i powiązanych z nimi konkursów, a także obejrzeć wspomnianą najnowszą produkcję Disneya podczas specjalnego pokazu filmu w kinie.

Westfield Mokotów zawsze bardzo szybko reaguje na zachodzące zmiany, zarówno na rynku jak i w oczekiwaniach swoich klientów. Obecnie otoczenie centrum handlowego ewoluuje z dzielnicy typowo biurowej w popularne miejsce zamieszkania dla osób młodych i rodzin z dziećmi.

W Westfield Mokotów zawsze zależało nam na tym, aby poza szeroką ofertą handlowo-usługową, proponować naszym klientom również wyjątkową rozrywkę i ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu. Wraz ze zmianą naszego sąsiedztwa chcemy też otwierać się szerzej na nowe grupy klientów i stawać się inspirującym miejscem spotkań dla całych rodzin. Dlatego w tym wyjątkowym, przedświątecznym czasie, kiedy spełniają się życzenia duże i małe, postanowiliśmy zaprosić dzieci wraz z opiekunami do inspirowanego filmem Disneya „Życzenie” świata magii -  mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.

Magiczne królestwo Rosas

Wydarzenie odbywa się w dniach 1-10 grudnia. To fantastyczna okazja, by nie tylko poczuć przedświąteczną atmosferę, ale też poznać bohaterów najnowszego filmu Disneya „Życzenie”.  Odkryjcie wspólnie z  nami magiczne królestwo Rosas, w strefie inspirowanej filmem w Westfield Mokotów. Takie strefy powstaną jednocześnie w wielu centrach handlowych Westfield w całej Europie.

W programie wydarzenia w Westfield Mokotów znalazły się między innymi przestrzenie do kolorowania postaci z filmu czy układania klocków inspirowanych miejscami, w których dzieje się akcja filmu, specjalne pomieszczenie z lustrami i gwiazdami ledowymi, zaaranżowane na gwieździstą noc spełniających się życzeń, a także konkursy z nagrodami. Pierwsze grudniowe wieczory, w piątek i sobotę, odwiedzającym strefę rodzinom umiliła Ula Rossowska – aktorka, użyczająca głosu mówionego filmowej postaci Ashy, która czytała dzieciom opowieść Disneya „Życzenie”. Kolejne wieczorne czytanie zaplanowane jest już w kolejny weekend 8 i 9 grudnia od 18:30.

Specjalny pokaz filmu „Życzenie” i konkurs dla uczestników

Ponadto w czwartek 7 grudnia w Cinema City w Westfield Mokotów odbędzie się specjalny pokaz filmu „Życzenie”. Każdy, kto chce odkryć niesamowity świat Ashy, Gwiazdki, Valentino i króla Magnifico, może wygrać zaproszenie na seans. Szczegóły w strefie inspirowanej filmem Disneya „Życzenie” zlokalizowanej w centrum oraz w konkursie organizowanym za pośrednictwem kanałów społecznościowych.

Na ten specjalny seans Westfield Mokotów również zaprosiło kilkadziesiąt dzieci, wraz z opiekunami,
z warszawskich placówek opiekuńczo-wychowawczych. Jest to kolejne działanie centrum na rzecz dzieci
i młodzieży z pieczy zastępczej.

Strefa inspirowana filmem Disneya „Życzenie” otwarta jest codziennie, do 10 grudnia, w godzinach 12-20, także w niedziele niehandlowe. Ta wyjątkowa przestrzeń znajduje  się na poziomie 0 Westfield Mokotów, obok salonu LEGO. Wstęp i wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Action ogłasza wyniki finansowe za Q3 2024r. Biuro prasowe
2024-11-14 | 15:46

Action ogłasza wyniki finansowe za Q3 2024r.

Sprzedaż netto Action w dziewięciu pierwszych miesiącach 2024 wzrosła do 9,6 mld euro (+20,9%) i o 9,8% w sprzedaży porównywalnej Sprzedaż netto Action za pierwsze dziewięć
Handel Nuvalu doradza Elzap Polska w ekspansji i renegocjacji umowy najmu w Kokotowie
2024-11-14 | 12:04

Nuvalu doradza Elzap Polska w ekspansji i renegocjacji umowy najmu w Kokotowie

Firma doradcza Nuvalu z sukcesem przeprowadziła proces renegocjacji oraz ekspansji powierzchni magazynowej dla Elzap Polska sp. z o.o., lidera w wyposażaniu przedsiębiorstw w meble biurowe.
Handel Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka
2024-11-14 | 11:00

Już ponad 790 osób w wieku powyżej 55 lat z sukcesem prowadzi sklepy Żabka

Rynek franczyzy rozwija się w Polsce dynamicznie, a jednym z jego kluczowych graczy jest sieć Żabka, oferująca przedsiębiorcom w każdym wieku stabilne możliwości rozwoju zawodowego. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Sieci handlowe oferują coraz więcej ryb ze zrównoważonych połowów. Lidl i Kaufland wśród liderów

W Polsce 11 sieci handlowych prowadzi sprzedaż ryb i owoców morza ze zrównoważonych połowów w swoich markach własnych​. Produkty z certyfikatem MSC znajdują się na półkach sklepowych w ponad 20 tys. lokalizacjach w kraju – zarówno w dużych marketach, jak i małych sklepach. Organizacja MSC opublikowała właśnie ranking sieci zaangażowanych w promocję zrównoważonych połowów. Na jego czele znalazły się Lidl, Kaufland, ALDI i Biedronka. Przedstawiciele MSC zwracają uwagę, że wciąż jest duży potencjał wzrostu.

Infrastruktura

Dane satelitarne wspomagają leśników. Pomagają przeciwdziałać pożarom oraz kradzieżom drewna

Na niskiej orbicie okołoziemskiej jest 10 tysięcy sztucznych satelitów i ciągle ich przybywa. W każdej sekundzie przesyłają na ziemię wiele cennych danych, które są wykorzystywane w różnych dziedzinach – meteorologii, telekomunikacji, transporcie, zarządzeniu kryzysowym czy badaniach naukowych. Są one także cennym narzędziem w rękach leśników. Dane pochodzące z orbity są wykorzystywane m.in. w ochronie przeciwpożarowej lasów, ale też pomagają w identyfikowaniu obszarów narażonych na działanie złodziei drewna.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.