Komunikaty PR

Westfield Mokotów zaprasza do świata inspirowanego filmem Disneya „Życzenie”

2023-12-04  |  14:00
Biuro prasowe

Westfield Mokotów zmienia się wraz ze swoim otoczeniem i otwiera na nowe grupy klientów. Do 10 grudnia centrum zaprasza do wyjątkowej strefy inspirowanej animowanym filmem Disneya „Życzenie”. Najmłodsi goście mogą liczyć na wiele atrakcji i powiązanych z nimi konkursów, a także obejrzeć wspomnianą najnowszą produkcję Disneya podczas specjalnego pokazu filmu w kinie.

Westfield Mokotów zawsze bardzo szybko reaguje na zachodzące zmiany, zarówno na rynku jak i w oczekiwaniach swoich klientów. Obecnie otoczenie centrum handlowego ewoluuje z dzielnicy typowo biurowej w popularne miejsce zamieszkania dla osób młodych i rodzin z dziećmi.

W Westfield Mokotów zawsze zależało nam na tym, aby poza szeroką ofertą handlowo-usługową, proponować naszym klientom również wyjątkową rozrywkę i ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu. Wraz ze zmianą naszego sąsiedztwa chcemy też otwierać się szerzej na nowe grupy klientów i stawać się inspirującym miejscem spotkań dla całych rodzin. Dlatego w tym wyjątkowym, przedświątecznym czasie, kiedy spełniają się życzenia duże i małe, postanowiliśmy zaprosić dzieci wraz z opiekunami do inspirowanego filmem Disneya „Życzenie” świata magii -  mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów.

Magiczne królestwo Rosas

Wydarzenie odbywa się w dniach 1-10 grudnia. To fantastyczna okazja, by nie tylko poczuć przedświąteczną atmosferę, ale też poznać bohaterów najnowszego filmu Disneya „Życzenie”.  Odkryjcie wspólnie z  nami magiczne królestwo Rosas, w strefie inspirowanej filmem w Westfield Mokotów. Takie strefy powstaną jednocześnie w wielu centrach handlowych Westfield w całej Europie.

W programie wydarzenia w Westfield Mokotów znalazły się między innymi przestrzenie do kolorowania postaci z filmu czy układania klocków inspirowanych miejscami, w których dzieje się akcja filmu, specjalne pomieszczenie z lustrami i gwiazdami ledowymi, zaaranżowane na gwieździstą noc spełniających się życzeń, a także konkursy z nagrodami. Pierwsze grudniowe wieczory, w piątek i sobotę, odwiedzającym strefę rodzinom umiliła Ula Rossowska – aktorka, użyczająca głosu mówionego filmowej postaci Ashy, która czytała dzieciom opowieść Disneya „Życzenie”. Kolejne wieczorne czytanie zaplanowane jest już w kolejny weekend 8 i 9 grudnia od 18:30.

Specjalny pokaz filmu „Życzenie” i konkurs dla uczestników

Ponadto w czwartek 7 grudnia w Cinema City w Westfield Mokotów odbędzie się specjalny pokaz filmu „Życzenie”. Każdy, kto chce odkryć niesamowity świat Ashy, Gwiazdki, Valentino i króla Magnifico, może wygrać zaproszenie na seans. Szczegóły w strefie inspirowanej filmem Disneya „Życzenie” zlokalizowanej w centrum oraz w konkursie organizowanym za pośrednictwem kanałów społecznościowych.

Na ten specjalny seans Westfield Mokotów również zaprosiło kilkadziesiąt dzieci, wraz z opiekunami,
z warszawskich placówek opiekuńczo-wychowawczych. Jest to kolejne działanie centrum na rzecz dzieci
i młodzieży z pieczy zastępczej.

Strefa inspirowana filmem Disneya „Życzenie” otwarta jest codziennie, do 10 grudnia, w godzinach 12-20, także w niedziele niehandlowe. Ta wyjątkowa przestrzeń znajduje  się na poziomie 0 Westfield Mokotów, obok salonu LEGO. Wstęp i wszystkie atrakcje są bezpłatne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.