Komunikaty PR

Westfield Mokotów pełne nowości!

2022-12-13  |  16:00

Jesień obfitowała w debiuty i zmiany w Westfield Mokotów, a to wciąż nie koniec niespodzianek. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik polskiej marki odzieżowej True Colour by Ann Bogel, firmowy sklep Tefal oraz salony Levi’s, Lacoste, Olsen i YES w zupełnie nowych odsłonach. Dla miłośników pięknych zapachów uruchomiono też przedświąteczny pop-up store Diptyque.

Jesień w Westfield Mokotów to prawdziwy festiwal nowości. Gerry Weber, Jott czy Jo Malone to tylko niektóre z niedawno otwartych salonów znanych i cenionych marek. Również Mango w ostatnich tygodniach powróciło z, pierwszym w Polsce, salonem w śródziemnomorskim koncepcie New Mediterranean. To jednak nie koniec propozycji jakie Westfield Mokotów ma dla klientów.

Do bogatej oferty perfumerii dostępnych w centrum, dołączył czasowy pop-up store Diptyque. Na wyspie francuskiej marki znaleźć można przede wszystkim bogato zdobioną, limitowaną kolekcję świąteczną. W ofercie dostępne są również perfumy, wody toaletowe, świece, aromatyczne akcesoria do wnętrz
i produkty do pielęgnacji. Propozycje Diptyque wyróżniają się niekonwencjonalnymi połączeniami zapachów oraz oryginalnym, ponadczasowym designem opakowań. Punkt Diptyque w Westfield Mokotów będzie otwarty tylko do końca grudnia. Jest to więc idealna propozycja dla osób szukających pięknych prezentów dla bliskich.

Kolejnym zasługującym na uwagę miejscem, jest butik polskiej marki True Color by Ann Bogel, założonej przez projektantkę w 2016 roku. W jej projektach dominuje prostota i minimalizm, a interesujące detale, wzory i elementy nadają całości unikalnego charakteru. Kolekcje True Color by Ann Bogel powstały z myślą o urozmaiceniu stylizacji biznesowych oraz świadomemu budowaniu szafy kapsułowej, której założenia oraz filozofia są bliskie założycielce marki. 

W centrum handlowym otwarto również firmowy sklep Tefal. W przedświątecznym czasie bogata oferta doskonale znanych naczyń i urządzeń do gotowania niewątpliwie spotka się z zainteresowaniem odwiedzających centrum. Na miejscu można przetestować większość prezentowanych sprzętów, uzyskać porady czy… napić się świeżo zaparzonej kawy. Co ważne, do salonu Tefal klienci mogą przynosić elektrośmieci, a za każdy oddany sprzęt otrzymają bon na kolejne zakupy.

Dużo zmian zaszło również w salonach marek od lat obecnych w Westfield Mokotów. Jedną z nowości jest otwarcie sklepu Levi’s w koncepcie INDIGO. Dzięki strefie Levi’s Tailor Shop, wszyscy chętni mogą spersonalizować, odświeżyć lub naprawić swoje ulubione ubrania marki. Koncept INDIGO skupia się również na podkreśleniu idei zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z priorytetów Levi’s.   

Większą przestrzeń po przeprowadzce zyskał także butik Lacoste. Kultowa marka znana jest ze sportowo-modowych kolekcji premium, a jej symbolem jest zielony krokodyl. Wystrój lokalu w koncepcji La Club odzwierciedla nowoczesność, wyjątkowość oraz kreatywność marki. Z tej okazji, w butiku w Westfield Mokotów, przygotowano usługę personalizacji polówek i t-shirtów. Ubrania Lacoste to świetna propozycja dla osób ceniących wysoką jakość materiałów oraz elegancki luz.

W centrum handlowym można już odwiedzić otwarty po przerwie salon Olsen. Marka oferuje cenione, różnorodne kolekcje, w których klientki znajdą ubrania do pracy, na co dzień oraz na wieczorne wyjścia. Ubrania marki łączą w sobie piękno, wygodę i najnowsze trendy. Olsen chce aby każda kobieta mogła cieszyć się modą, dlatego oferuje odzież w rozmiarach od 34 do 48. Nowa przestrzeń Olsen znajduje się nieopodal wyspy Etno Cafe.

Kolejną marką, która przeniosła się do dużo większego, lokalu, jest YES – ceniony polski brand, którego znakiem rozpoznawczym są liczne kolekcje stworzone przez polskich projektantów i artystów. Biżuteria YES tworzona jest z myślą o podkreślaniu naturalnego piękna każdej kobiety.  

Ostatnie miesiące były dla Westfield Mokotów niezwykle intensywne. Tak dużo zmian to dowód na to, że nasze centrum handlowe jest jedną z najpopularniejszych i najwyżej cenionych przestrzeni handlowych, przyciągającą jak magnes najlepsze marki polskie i globalne. – mówi Izabela Wójcik, Dyrektor Westfield Mokotów – Dzięki ostatnim otwarciom nasza oferta jeszcze bardziej się poszerza, dając klientom możliwość wyboru spośród różnych marek. A szeroki wybór jest tym czego klienci oczekują.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.