Komunikaty PR

Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae

2024-03-27  |  12:00

Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem.  Dzięki swoim legendarnym stekom, bogatej selekcji whisky w słojach (zwanych „jarami/dżarami”) i muzyce na żywo, restauracje szybko stały się miejscem spotkań dla miłośników dobrego jedzeniai autentycznej rozrywki.

Whiskey in the Jar to nie tylko restauracje, to styl życia. Nasze lokale są miejscem, gdzie spotykają się ludzie, pragnący delektować się nie tylko wyśmienitym jedzeniem i whisky, ale także atmosferą, która pozwala zapomnieć o codzienności i poczuć ducha prawdziwego rock'n'rolla - mówi Agnieszka Poraszka – Kotecka, właścicielka sieci restauracji Whiskey in the Jar

Kulinarny kunszt i koncept restauracji docenił sam Nusret Gökçe, znany jako Salt Bae, odwiedzając ją w Starym Browarze w Poznaniu, w dniu jej jubileuszowych, 10 urodzin. Turecki mistrz kulinarny, w którego restauracjach jadają celebryci, osobistości ze świata sportu, czy biznesu, nie tylko zasmakował wyjątkowej kuchni, ale również zapewnił zgromadzonym gościom nadzwyczajną atrakcję w postaci pokazu swoich umiejętności.

Whiskey in the Jar emanuje charakterem i energią, której trudno nie zauważyć. Jestem pod wrażeniem nie tylko doskonałego smaku potraw, ale także niezwykłej atmosfery, którą stworzyła właścicielka tego miejsca. Jej charyzma i determinacja sprawiły, że restauracja jest dziś miejscem zapewniającym prawdziwą ucztę dla zmysłów. Jestem zaszczycony, że mogłem być częścią tego wyjątkowego jubileuszu i poczuć ten niezwykły, rock'n'rollowy klimat na własnej skórze - przyznał Salt Bae

Historia Whiskey in the Jar to historia pasji, zaangażowania i nieustępliwości. Od pierwszej nocy, gdy pomysł ten narodził się w głowach jej twórców, po rozwinięcie się w kultową sieć restauracji, Whiskey in the Jar utrzymało swoją niepowtarzalną tożsamość, która przywodzi na myśl ducha prawdziwego rock'n'rolla.

Słynne słoje z uchwytem, których pomysłodawcami byli twórcy sieci, nie tylko stały się symbolem restauracji, ale okazały się prawdziwym fenomenem, który bardzo szybko podchwyciły inne sieci gastronomiczne, a także sklepy.

Obecnie, Whiskey in the Jar posiada swoje lokale w największych polskich miastach, włączając w to Warszawę, Łódź, Wrocław, Poznań oraz Gdańsk. Specjalnością lokalu są steki, żeberka i burgery, przygotowywane z najwyższej jakości mięsa, a także słynne jar’y, czyli nic innego, jak koktajle na bazie whisky, serwowane w słojach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.