Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem. Dzięki swoim legendarnym stekom, bogatej selekcji whisky w słojach (zwanych „jarami/dżarami”) i muzyce na żywo, restauracje szybko stały się miejscem spotkań dla miłośników dobrego jedzeniai autentycznej rozrywki.
Whiskey in the Jar to nie tylko restauracje, to styl życia. Nasze lokale są miejscem, gdzie spotykają się ludzie, pragnący delektować się nie tylko wyśmienitym jedzeniem i whisky, ale także atmosferą, która pozwala zapomnieć o codzienności i poczuć ducha prawdziwego rock'n'rolla - mówi Agnieszka Poraszka – Kotecka, właścicielka sieci restauracji Whiskey in the Jar
Kulinarny kunszt i koncept restauracji docenił sam Nusret Gökçe, znany jako Salt Bae, odwiedzając ją w Starym Browarze w Poznaniu, w dniu jej jubileuszowych, 10 urodzin. Turecki mistrz kulinarny, w którego restauracjach jadają celebryci, osobistości ze świata sportu, czy biznesu, nie tylko zasmakował wyjątkowej kuchni, ale również zapewnił zgromadzonym gościom nadzwyczajną atrakcję w postaci pokazu swoich umiejętności.
Whiskey in the Jar emanuje charakterem i energią, której trudno nie zauważyć. Jestem pod wrażeniem nie tylko doskonałego smaku potraw, ale także niezwykłej atmosfery, którą stworzyła właścicielka tego miejsca. Jej charyzma i determinacja sprawiły, że restauracja jest dziś miejscem zapewniającym prawdziwą ucztę dla zmysłów. Jestem zaszczycony, że mogłem być częścią tego wyjątkowego jubileuszu i poczuć ten niezwykły, rock'n'rollowy klimat na własnej skórze - przyznał Salt Bae
Historia Whiskey in the Jar to historia pasji, zaangażowania i nieustępliwości. Od pierwszej nocy, gdy pomysł ten narodził się w głowach jej twórców, po rozwinięcie się w kultową sieć restauracji, Whiskey in the Jar utrzymało swoją niepowtarzalną tożsamość, która przywodzi na myśl ducha prawdziwego rock'n'rolla.
Słynne słoje z uchwytem, których pomysłodawcami byli twórcy sieci, nie tylko stały się symbolem restauracji, ale okazały się prawdziwym fenomenem, który bardzo szybko podchwyciły inne sieci gastronomiczne, a także sklepy.
Obecnie, Whiskey in the Jar posiada swoje lokale w największych polskich miastach, włączając w to Warszawę, Łódź, Wrocław, Poznań oraz Gdańsk. Specjalnością lokalu są steki, żeberka i burgery, przygotowywane z najwyższej jakości mięsa, a także słynne jar’y, czyli nic innego, jak koktajle na bazie whisky, serwowane w słojach.
Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.