Komunikaty PR

Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae

2024-03-27  |  12:00

Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem.  Dzięki swoim legendarnym stekom, bogatej selekcji whisky w słojach (zwanych „jarami/dżarami”) i muzyce na żywo, restauracje szybko stały się miejscem spotkań dla miłośników dobrego jedzeniai autentycznej rozrywki.

Whiskey in the Jar to nie tylko restauracje, to styl życia. Nasze lokale są miejscem, gdzie spotykają się ludzie, pragnący delektować się nie tylko wyśmienitym jedzeniem i whisky, ale także atmosferą, która pozwala zapomnieć o codzienności i poczuć ducha prawdziwego rock'n'rolla - mówi Agnieszka Poraszka – Kotecka, właścicielka sieci restauracji Whiskey in the Jar

Kulinarny kunszt i koncept restauracji docenił sam Nusret Gökçe, znany jako Salt Bae, odwiedzając ją w Starym Browarze w Poznaniu, w dniu jej jubileuszowych, 10 urodzin. Turecki mistrz kulinarny, w którego restauracjach jadają celebryci, osobistości ze świata sportu, czy biznesu, nie tylko zasmakował wyjątkowej kuchni, ale również zapewnił zgromadzonym gościom nadzwyczajną atrakcję w postaci pokazu swoich umiejętności.

Whiskey in the Jar emanuje charakterem i energią, której trudno nie zauważyć. Jestem pod wrażeniem nie tylko doskonałego smaku potraw, ale także niezwykłej atmosfery, którą stworzyła właścicielka tego miejsca. Jej charyzma i determinacja sprawiły, że restauracja jest dziś miejscem zapewniającym prawdziwą ucztę dla zmysłów. Jestem zaszczycony, że mogłem być częścią tego wyjątkowego jubileuszu i poczuć ten niezwykły, rock'n'rollowy klimat na własnej skórze - przyznał Salt Bae

Historia Whiskey in the Jar to historia pasji, zaangażowania i nieustępliwości. Od pierwszej nocy, gdy pomysł ten narodził się w głowach jej twórców, po rozwinięcie się w kultową sieć restauracji, Whiskey in the Jar utrzymało swoją niepowtarzalną tożsamość, która przywodzi na myśl ducha prawdziwego rock'n'rolla.

Słynne słoje z uchwytem, których pomysłodawcami byli twórcy sieci, nie tylko stały się symbolem restauracji, ale okazały się prawdziwym fenomenem, który bardzo szybko podchwyciły inne sieci gastronomiczne, a także sklepy.

Obecnie, Whiskey in the Jar posiada swoje lokale w największych polskich miastach, włączając w to Warszawę, Łódź, Wrocław, Poznań oraz Gdańsk. Specjalnością lokalu są steki, żeberka i burgery, przygotowywane z najwyższej jakości mięsa, a także słynne jar’y, czyli nic innego, jak koktajle na bazie whisky, serwowane w słojach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.