Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
Od samego początku działalności, Whiskey in the Jar wyróżnia się na tle swojej konkurencji wysoką jakością serwowanych potraw oraz niepowtarzalną estetyką i charakterem. Dzięki swoim legendarnym stekom, bogatej selekcji whisky w słojach (zwanych „jarami/dżarami”) i muzyce na żywo, restauracje szybko stały się miejscem spotkań dla miłośników dobrego jedzeniai autentycznej rozrywki.
Whiskey in the Jar to nie tylko restauracje, to styl życia. Nasze lokale są miejscem, gdzie spotykają się ludzie, pragnący delektować się nie tylko wyśmienitym jedzeniem i whisky, ale także atmosferą, która pozwala zapomnieć o codzienności i poczuć ducha prawdziwego rock'n'rolla - mówi Agnieszka Poraszka – Kotecka, właścicielka sieci restauracji Whiskey in the Jar
Kulinarny kunszt i koncept restauracji docenił sam Nusret Gökçe, znany jako Salt Bae, odwiedzając ją w Starym Browarze w Poznaniu, w dniu jej jubileuszowych, 10 urodzin. Turecki mistrz kulinarny, w którego restauracjach jadają celebryci, osobistości ze świata sportu, czy biznesu, nie tylko zasmakował wyjątkowej kuchni, ale również zapewnił zgromadzonym gościom nadzwyczajną atrakcję w postaci pokazu swoich umiejętności.
Whiskey in the Jar emanuje charakterem i energią, której trudno nie zauważyć. Jestem pod wrażeniem nie tylko doskonałego smaku potraw, ale także niezwykłej atmosfery, którą stworzyła właścicielka tego miejsca. Jej charyzma i determinacja sprawiły, że restauracja jest dziś miejscem zapewniającym prawdziwą ucztę dla zmysłów. Jestem zaszczycony, że mogłem być częścią tego wyjątkowego jubileuszu i poczuć ten niezwykły, rock'n'rollowy klimat na własnej skórze - przyznał Salt Bae
Historia Whiskey in the Jar to historia pasji, zaangażowania i nieustępliwości. Od pierwszej nocy, gdy pomysł ten narodził się w głowach jej twórców, po rozwinięcie się w kultową sieć restauracji, Whiskey in the Jar utrzymało swoją niepowtarzalną tożsamość, która przywodzi na myśl ducha prawdziwego rock'n'rolla.
Słynne słoje z uchwytem, których pomysłodawcami byli twórcy sieci, nie tylko stały się symbolem restauracji, ale okazały się prawdziwym fenomenem, który bardzo szybko podchwyciły inne sieci gastronomiczne, a także sklepy.
Obecnie, Whiskey in the Jar posiada swoje lokale w największych polskich miastach, włączając w to Warszawę, Łódź, Wrocław, Poznań oraz Gdańsk. Specjalnością lokalu są steki, żeberka i burgery, przygotowywane z najwyższej jakości mięsa, a także słynne jar’y, czyli nic innego, jak koktajle na bazie whisky, serwowane w słojach.

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.