Wiejskie Ziemniaczki w nowym wydaniu
25% mniej soli niż w dotychczasowej recepturze, brak dodatku wzmacniaczy smaku, mniej plastiku oraz nowy design opakowania. Wiejskie Ziemniaczki zmieniają się, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i wpisywać się w realizowaną przez firmę Lorenz strategię łączenia radości z życia z odpowiedzialnością.
Polskie smaki w nowoczesnej odsłonie
Produkowane z ziemniaków pochodzących od polskich rolników chipsy, to zestaw smaków inspirowanych rodzimą kuchnią. Po Wiejskie Ziemniaczki sięgają wielbiciele potraw, które w dzieciństwie serwowały nam mamy czy babcie. Marka przeszła transformację i pojawia się na rynku w zmienionej szacie graficznej oraz z ulepszoną recepturą. Ta ostatnia zmiana dotyczy redukcji soli. Smaki: Masło z solą, Koperek, Cebulka, Papryka, Wędzonka, Twarożek będą miały jej o 25% mniej. Ponadto warianty: Masło z solą, Koperek, Cebulka, Papryka, Wędzonka, Twarożek, Kocioł Drwala oraz Śmietanka z Cebulką nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.
- Wiemy, że dla naszych konsumentów najważniejszy jest smak. Dlatego opracowując nowe receptury przede wszystkim dbamy o to, aby go zachować. Tak jest w przypadku nowej odsłony Wiejskich Ziemniaczków. Redukcja soli w naszych produktach to jeden z kluczowych celów jakie postawiliśmy sobie długofalowo i umieściliśmy w raporcie zrównoważonego rozwoju Lorenz. Wiejskie Ziemniaczki mają jej o 25% mniej niż dotychczas, ponadto produkujemy je bez dodatku wzmacniaczy smaku, utrzymując przy tym wyjątkowy, lubiany przez naszych konsumentów smak chipsów – mówi Aleksandra Paciorek, Kierownik ds. Marki, PR i Komunikacji Korporacyjnej Lorenz.
#mniej plastiku
Nowe Wiejskie Ziemniaczki to również mniejsza ilość plastiku w opakowaniu. Redukcja w tym obszarze także wynika z celów strategicznych firmy, która zobowiązała się do 2025 r. ograniczyć ilość plastiku w opakowaniach swoich produktów o 15%. Skrócenie folii o 1 cm wpisuje się w misję firmy oznaczoną specjalnym hashtagiem #mniej plastiku.
Informacja o tym znalazła się z tyłu opakowania, które dzięki użyciu mniejszej liczby kolorów, wygląda inaczej niż dotychczas. Ponadto zawiera opisy wartości i składników produktu, kod QR oraz logotyp firmy. Front opakowania także się zmienił. Umieszczone zostały tam ikony odpowiedzialności, a także informacje o braku dodatku wzmacniaczy smaku, redukcji soli i pochodzeniu ziemniaków oraz oznaczenie Nasza misja #mniej plastiku.
Wiejskie Ziemniaczki dostępne są w sklepach w całej Polsce, w gramaturze 130g.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.