Wiejskie Ziemniaczki w nowym wydaniu
25% mniej soli niż w dotychczasowej recepturze, brak dodatku wzmacniaczy smaku, mniej plastiku oraz nowy design opakowania. Wiejskie Ziemniaczki zmieniają się, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i wpisywać się w realizowaną przez firmę Lorenz strategię łączenia radości z życia z odpowiedzialnością.
Polskie smaki w nowoczesnej odsłonie
Produkowane z ziemniaków pochodzących od polskich rolników chipsy, to zestaw smaków inspirowanych rodzimą kuchnią. Po Wiejskie Ziemniaczki sięgają wielbiciele potraw, które w dzieciństwie serwowały nam mamy czy babcie. Marka przeszła transformację i pojawia się na rynku w zmienionej szacie graficznej oraz z ulepszoną recepturą. Ta ostatnia zmiana dotyczy redukcji soli. Smaki: Masło z solą, Koperek, Cebulka, Papryka, Wędzonka, Twarożek będą miały jej o 25% mniej. Ponadto warianty: Masło z solą, Koperek, Cebulka, Papryka, Wędzonka, Twarożek, Kocioł Drwala oraz Śmietanka z Cebulką nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.
- Wiemy, że dla naszych konsumentów najważniejszy jest smak. Dlatego opracowując nowe receptury przede wszystkim dbamy o to, aby go zachować. Tak jest w przypadku nowej odsłony Wiejskich Ziemniaczków. Redukcja soli w naszych produktach to jeden z kluczowych celów jakie postawiliśmy sobie długofalowo i umieściliśmy w raporcie zrównoważonego rozwoju Lorenz. Wiejskie Ziemniaczki mają jej o 25% mniej niż dotychczas, ponadto produkujemy je bez dodatku wzmacniaczy smaku, utrzymując przy tym wyjątkowy, lubiany przez naszych konsumentów smak chipsów – mówi Aleksandra Paciorek, Kierownik ds. Marki, PR i Komunikacji Korporacyjnej Lorenz.
#mniej plastiku
Nowe Wiejskie Ziemniaczki to również mniejsza ilość plastiku w opakowaniu. Redukcja w tym obszarze także wynika z celów strategicznych firmy, która zobowiązała się do 2025 r. ograniczyć ilość plastiku w opakowaniach swoich produktów o 15%. Skrócenie folii o 1 cm wpisuje się w misję firmy oznaczoną specjalnym hashtagiem #mniej plastiku.
Informacja o tym znalazła się z tyłu opakowania, które dzięki użyciu mniejszej liczby kolorów, wygląda inaczej niż dotychczas. Ponadto zawiera opisy wartości i składników produktu, kod QR oraz logotyp firmy. Front opakowania także się zmienił. Umieszczone zostały tam ikony odpowiedzialności, a także informacje o braku dodatku wzmacniaczy smaku, redukcji soli i pochodzeniu ziemniaków oraz oznaczenie Nasza misja #mniej plastiku.
Wiejskie Ziemniaczki dostępne są w sklepach w całej Polsce, w gramaturze 130g.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.