Wielkie otwarcie nowego salonu KOMFORT HOME w Gliwicach już 23 sierpnia!
Już od piątku 23 sierpnia do wtorku 27 sierpnia trwać będzie wielkie otwarcie nowego salonu KOMFORT HOME w Parku Handlowym Arena. Na klientów czeka 1400 m² inspirującej przestrzeni pełnej wyjątkowych okazji, konkursów, losowań nagród oraz atrakcji dla dzieci, a już w sobotę co godzinę będzie można wygrać nawet 1000 złotych.
KOMFORT HOME to marka, której zaufały tysiące klientów w całej Polsce. Salony, rozsiane po całym kraju, oferują wszystko, co potrzebne do kompleksowego wykończenia i urządzenia każdego mieszkania. W sklepach klienci znajdą szeroki wybór produktów do łazienki, kuchni, salonu, a także na taras. Komfort specjalizuje się również w dywanach, panelach i wykładzinach podłogowych – z najlepszą ofertą na rynku oraz oferuje usługi pomiaru, projektowania, montażu czy możliwość zakupów ratalnych.
Już w piątek 23 sierpnia mieszkańcy Gliwic i okolic będą mogli odwiedzić nowy salon w Parku Handlowym Arena przy al. Nowaka Jeziorańskiego 9. Wielkie otwarcie potrwa do wtorku 27 sierpnia.
Czego można się spodziewać?
Każdego dnia otwarcia, dla pierwszych 50 klientów przygotowano niespodzianki – koc lub poduszkę w cenie 1 zł. Dodatkowo w tym czasie dostępny będzie też rabat 20% na wszystkie nieprzecenione produkty w kategoriach: łazienki, płytki, podłogi, drzwi, kuchnie i meble.
Sobota 24 sierpnia to dzień pełen atrakcji dla całej rodziny! Już od godziny 10:00 rozpoczną się losowania, które będą odbywać się co godzinę aż do 18:00. Do wygrania – 1000 zł na zakupy w salonie. Dodatkowo, każda osoba, która zrobi zakupy za minimum 149 zł i zapisze się do Klubu Komfort, otrzyma voucher na projekt kuchni lub łazienki o wartości 150 zł za symboliczną kwotę 1 zł.
Na najmłodszych czekają z kolei animacje, gry, zabawy oraz dmuchańce na zewnątrz sklepu.
Nie przegap tej okazji – odwiedź KOMFORT HOME w Gliwicach już 23 sierpnia!
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.