Wielkie otwarcie nowego salonu KOMFORT w Człuchowie już 27 września!
Już w piątek, 27 września, Człuchów opanuje Satysfakcja! Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli odwiedzić nowy salon KOMFORT przy ul. Kwiatowej 2. Uroczyste otwarcie potrwa aż do wtorku, 1 października.
KOMFORT to marka, która zdobyła zaufanie tysięcy klientów w całej Polsce, zapewniając im poczucie satysfakcji na każdym etapie urządzania wnętrz. Salony, zlokalizowane w całym kraju, oferują szeroki asortyment produktów, obejmujący wszystko, co niezbędne do stworzenia wymarzonego domu – od artykułów do łazienki, kuchni, salonu i tarasu, po dywany, panele i wykładziny podłogowe. Klienci sklepów mogą również skorzystać z profesjonalnych usług pomiaru, projektowania, montażu oraz elastycznych opcji zakupów ratalnych. Dzięki KOMFORT każdy projekt staje się przyjemnością, a satysfakcja z efektu końcowego jest gwarantowana.
Na odwiedzających od 27 września do 1 października, czekają specjalne promocje, w tym 15% rabatu na wszystkie nieprzecenione produkty w kategoriach: łazienki, płytki, podłogi, drzwi, kuchnie i meble. Dodatkowo, każdego dnia otwarcia, dla pierwszych 50 klientów przygotowano niespodzianki – koc lub poduszkę w cenie 1 zł.
Sobota, 28 września, to dzień pełen satysfakcjonujących atrakcji dla całej rodziny! Do wygrania jest 1000 zł na zakupy w salonie. Ponadto, każda osoba, która wyda minimum 149 zł i zapisze się do Klubu Komfort, otrzyma voucher na projekt kuchni lub łazienki o wartości 150 zł za symboliczną złotówkę.
Na najmłodszych czekają z kolei animacje, gry, zabawy oraz dmuchańce na zewnątrz sklepu.
Satysfakcja z remontu z marką Komfort towarzyszy klientom na każdym etapie – od przygotowań po finalny efekt. Dzięki najnowszej platformie komunikacyjnej „Satysfakcja”, marka podkreśla swoje zaangażowanie w zapewnienie pełnego komfortu i zadowolenia klientów. Więcej informacji można znaleźć na komfort.pl/st/satysfakcja.
Nie przegap tej okazji – odwiedź salon KOMFORT w Człuchowie już 27 września!

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.