Wielkie otwarcie nowego salonu KOMFORT w Człuchowie już 27 września!
Już w piątek, 27 września, Człuchów opanuje Satysfakcja! Mieszkańcy miasta i okolic będą mogli odwiedzić nowy salon KOMFORT przy ul. Kwiatowej 2. Uroczyste otwarcie potrwa aż do wtorku, 1 października.
KOMFORT to marka, która zdobyła zaufanie tysięcy klientów w całej Polsce, zapewniając im poczucie satysfakcji na każdym etapie urządzania wnętrz. Salony, zlokalizowane w całym kraju, oferują szeroki asortyment produktów, obejmujący wszystko, co niezbędne do stworzenia wymarzonego domu – od artykułów do łazienki, kuchni, salonu i tarasu, po dywany, panele i wykładziny podłogowe. Klienci sklepów mogą również skorzystać z profesjonalnych usług pomiaru, projektowania, montażu oraz elastycznych opcji zakupów ratalnych. Dzięki KOMFORT każdy projekt staje się przyjemnością, a satysfakcja z efektu końcowego jest gwarantowana.
Na odwiedzających od 27 września do 1 października, czekają specjalne promocje, w tym 15% rabatu na wszystkie nieprzecenione produkty w kategoriach: łazienki, płytki, podłogi, drzwi, kuchnie i meble. Dodatkowo, każdego dnia otwarcia, dla pierwszych 50 klientów przygotowano niespodzianki – koc lub poduszkę w cenie 1 zł.
Sobota, 28 września, to dzień pełen satysfakcjonujących atrakcji dla całej rodziny! Do wygrania jest 1000 zł na zakupy w salonie. Ponadto, każda osoba, która wyda minimum 149 zł i zapisze się do Klubu Komfort, otrzyma voucher na projekt kuchni lub łazienki o wartości 150 zł za symboliczną złotówkę.
Na najmłodszych czekają z kolei animacje, gry, zabawy oraz dmuchańce na zewnątrz sklepu.
Satysfakcja z remontu z marką Komfort towarzyszy klientom na każdym etapie – od przygotowań po finalny efekt. Dzięki najnowszej platformie komunikacyjnej „Satysfakcja”, marka podkreśla swoje zaangażowanie w zapewnienie pełnego komfortu i zadowolenia klientów. Więcej informacji można znaleźć na komfort.pl/st/satysfakcja.
Nie przegap tej okazji – odwiedź salon KOMFORT w Człuchowie już 27 września!

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.