Komunikaty PR

Wiosenne zmiany w Westfield Mokotów

2024-03-13  |  12:20
Biuro prasowe

Wiosna to idealny moment by nieco odmienić swój wizerunek. Najlepiej zrobić to w nowo otwartych salonach Hop Chop BarberShop oraz Lio Nail Art w Westfield Mokotów. To jednak nie jedyna oferta beauty jaka czeka na klientów centrum. A jeśli zdecydują się z niej skorzystać i połączyć wizytę z zakupami ze stylistką, czeka na nich wiosenna zmiana w najlepszym wydaniu.  

Wiosna to doskonały czas na nowe otwarcie – zarówno w zakresie naszej garderoby i planowania porządków w szafie, jak i nowej fryzury czy choćby koloru paznokci. Westfield Mokotów od lat słynie z bogatej oferty modowej i beauty, która obejmuje także szeroki zakres usług spełniających potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. A to wszystko w jednym miejscu!

Hop Chop BarberShop – czyli golenie brzytwą po królewsku. BarberShop w Westfield Mokotów to męski zakład fryzjerski, którego główną ideą jest zapewnienie swoim klientom prostych, ale najwyższej jakości usług. Prócz klasycznych fryzur, panowie mogą również pielęgnować tam brody, korzystając z zabiegów jak trymowanie czy golenie przy pomocy brzytwy wraz z użyciem gorących ręczników i olejków pielęgnacyjnych. 

W Lio Nail Art dłonie są w dobrych rękach. Doświadczeni specjaliści zadbają o ich wygląd, a w czasie ich pracy klienci mogą się w pełni zrelaksować. Oferta obejmuje zarówno manicure klasyczny, jak i hybrydowy, a skomplikowane zdobienia nie stanowią żadnego wyzwania dla profesjonalistów z Lio Nail Art. 

Zarówno Hop Chop BarberShop jak i Lio Nail Art znajdują się na poziomie -1. Najwygodniej dotrzeć tam bezpośrednio z parkingu z poziomu Ryba lub z poziomu 0 centrum handlowego zjechać schodami na poziom niżej.

Poza nowo otwartymi salonami, klienci Westfield Mokotów mogą skorzystać także z dobrze im znanej oferty beauty.

W salonie Jean Louis David fryzjerstwo stanowi sztukę, a najnowsze trendy modowe spotykają się z indywidualnym podejściem do każdego klienta. Natomiast prestiżowe usługi fryzjerskie w salonie K&L Hair Design to gwarancja nie tylko doskonałego wyglądu, ale także profesjonalnego podejścia opartego na doświadczeniu i najwyższej jakości produktach.

Na osoby pragnące zadbać o swoją garderobę czeka punkt poprawek krawieckich Borta, idealny dla tych, którzy cenią sobie perfekcyjne dopasowanie, zgodnie z najnowszymi trendami. O czystość ubrań, butów, a także tekstyliów domowych zatroszczy się Pralnia EBS, gdzie doświadczony personel zapewni kompleksową usługę, dostosowując się do potrzeb i wymagań.

To jednak nie wszystko. W Westfield Mokotów każdy z klientów, będący członkiem Westfield Club może skorzystać z usługi zakupów w towarzystwie osobistej stylistki. W ciągu półtorej godziny jedna z trzech profesjonalistek pomoże skompletować nową garderobę, wybrać strój na specjalną okazję, czy wprowadzić większą ilość kolorów do szafy. Z usługi można skorzystać jeden raz w roku, a wiosna to idealny czas na zmiany! Na zakupy ze stylistką zapisać można się bezpośrednio przez stronę internetową Westfield Mokotów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka Biuro prasowe
2024-08-23 | 09:30

W sieci to Niemiec, Hiszpan i Francuz najwięcej wydają u Polaka

Rosnąca globalizacja zmniejsza znaczenie barier geograficznych, co odczuwają również sprzedający w Internecie. Trend handlu transgranicznego zyskuje na popularności wśród
Handel Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy
2024-08-22 | 15:10

Nie tylko niskie ceny – Lidl Polska to także komfortowe warunki pracy

Lidl Polska to jedna z wiodących sieci handlowych na polskim rynku, która kojarzy się z jakościowymi produktami w atrakcyjnych cenach. Sieć jest także miejscem pracy dla blisko 27 tys.
Handel Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy
2024-08-22 | 14:00

Packeta intensyfikuje rozwój na rynkach Europy

    Packeta, wiodąca globalna platforma logistyczna dla e-commerce, kontynuuje dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru i automatów paczkowych Z-BOX w Europie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.