WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka WIŚNIOWSKI. Laureatką nagrody honorowej, przyznawanej za szczególne zasługi dla promocji pozytywnego wizerunku Polski w świecie, została w tym roku Iga Świątek.
– Silne marki to takie, z których wyrazistą filozofią chcemy się identyfikować; których komunikacja marketingowa do nas przemawia – bawi nas, wzrusza, przekonuje; które sprawiają, że czujemy się częścią podobnie myślącej i czującej społeczności. Budowa takiej marki to ciężka, wieloletnia praca. Warto ją nagradzać – wyjaśnia Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. na Polskę.
O przyznaniu tytułu Superbrands 2024 dla marki WIŚNIOWSKI zdecydowały wyniki niezależnego badania konsumenckiego, w którym udział wzięło 3,5 tysiąca osób. Badanie przeprowadził instytut ARC Rynek i Opinia, analizując 3000 marek w ponad 100 kategoriach. W drugim etapie oceny dokonali członkowie Rady Marek – 40-osobowego grona doradczego, złożonego z ekspertów w dziedzinach brandingu, marketingu, badań, strategii, reklamy i PR.
Ostateczny wynik jest wypadkową wyboru konsumentów i ekspertów, którzy zgodnie uznali, że marka WIŚNIOWSKI „osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie; oferuje użytkownikom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają, a korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.
– Rozpoznawalna marka to coś więcej niż logo czy hasło – to spójna opowieść, która odpowiada na realne potrzeby ludzi i staje się integralną częścią ich codzienności. Od 35 lat tworzymy nie tylko niezawodne produkty, ale przede wszystkim emocjonalną więź z naszymi klientami – opartą na zaufaniu, jakości i wspólnej wizji bezpieczeństwa oraz komfortu. Tytuł Superbrands 2024 to uznanie dla konsekwentnie realizowanej strategii wizerunkowej marki WIŚNIOWSKI – podsumowuje Monika Młynarczyk, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI.
Superbrands jest niezależną organizacją, od 30 lat promującą ideę brandingu. Swój początek wzięła od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji, poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Dziś projekt jest obecny w 90 krajach – w Polsce od 2005 roku.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.