Komunikaty PR

Zymetria rozbudowuje zespół. Jej szeregi zasiliły 3 doświadczone ekspertki

2024-11-25  |  14:37
Biuro prasowe

Zymetria, jako jedna z wiodących firm badawczo-analitycznych w Polsce, stawia na dynamiczny rozwój, pozyskując do swojego zespołu nowe ekspertki. W ostatnim czasie dołączyły do niego doświadczone w branży badawczej w Polsce i za granicą: Kamila Hernik, Justyna Sawicka i Joanna Kwiatkowska.

Z początkiem września br. szeregi firmy Zymetria zasiliły Kamila Hernik i Justyna Sawicka. Kamila Hernik – socjolożka, badaczka i analityczka metod mieszanych z ponad 20-letnim doświadczeniem – objęła stanowisko Senior Consultant. W swojej dotychczasowej karierze prowadziła liczne projekty badawcze z obszaru edukacji, polityki społecznej, rynku pracy, projektowania usług w sektorze publicznym i badań: rynku w branży restauracyjnej, budowlanej, rynku zagranicznego oraz UX. Jest autorką ponad 40 publikacji i cenioną prelegentką konferencji branżowych.

Justyna Sawicka rozpoczęła swoją karierę zawodową ponad 20 lat temu, gromadząc doświadczenie w agencjach badawczych takich jak Pentor, TNS czy IPSOS. W Zymetrii pełni funkcję Partnerki. Z wykształcenia jest matematyczką. Specjalizuje się w badaniach ilościowych z obszaru budowania i monitorowania pozycji marki na rynku, segmentacjach, badaniach rynkowych i trackingowych.

W październiku do wewnętrznych struktur dołączyła kolejna Partnerka – Joanna Kwiatkowska. Podczas ponad 20-letniej kariery zrealizowała setki projektów ad-hocowych oraz długofalowych procesów strategiczno-badawczo-komunikacyjnych dla firm w Polsce i za granicą. W swoim portfolio ma wielu branżowych liderów – wiodące organizacje z sektorów e-commerce, FMCG, rozrywki i mediów, farmaceutycznego i finansowego. Ma również doświadczenie jako wykładowczyni na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

W ostatnim czasie do zespołu Zymetrii dołączyły trzy doświadczone specjalistki. Wierzymy, że to najlepszy sposób na utrzymanie dynamiki rozwoju naszej firmy. Rekrutacje skutecznie pomagają nam w pozyskiwaniu nowych kompetencji, branżowego know-how i indywidualnych perspektyw, a także odpowiadaniu na rosnące zapotrzebowanie projektowe ze strony dotychczasowych i potencjalnych klientów – zapewnia Barbara Krug, Managing Partner i współzałożycielka Zymetrii.

Zespół firmy Zymetria liczy dziś blisko pięćdziesiąt osób, przy czym procesy rekrutacyjne są organizowane regularnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.