Wojas otwiera swój salon w Atrium Mosty
Popularna polska marka obuwnicza dołącza do najemców Atrium Mosty. W nowo otwartym salonie Wojas o powierzchni blisko 160 mkw. płocczanie będą mogli wybierać spośród szerokiej oferty obuwia oraz modnej galanterii skórzanej. Pierwszych klientów sklep przyjmie już 29 września br.
Wygodne i stylowe modele, dostępne w różnych fasonach i wyróżniające się modnymi wzorami – to tylko kilka określeń najlepiej opisujących produkty marki Wojas. W nowo otwartym salonie, umiejscowionym w Atrium Mosty na parterze (pomiędzy Media Expert a sklepem Pepco), klienci znajdą buty na każdą porę roku i dla każdego, dopasowując model do swoich kolorystycznych i stylowych upodobań. Sklep zaoferuje im najnowsze kolekcje obuwia damskiego i męskiego, jak również galanterię skórzaną, tj. torebki, paski, portfele, rękawiczki, torby oraz dodatki i środki do pielęgnacji obuwia. Nie zabraknie również szerokiej oferty obuwniczej marki Bartek dla dzieci.
– Wojas jest kolejną firmą, która zdecydowała się otworzyć swój lokal w naszej galerii – w okresie wakacyjnym do najemców Atrium Mosty dołączyły sklepy Biedronka i Forpepe House. Zależy nam na tym, aby nasi goście mieli do swojej dyspozycji różnorodne marki zlokalizowane w jednym miejscu, które spełnią ich oczekiwania. Wzmocnienie oferty obuwniczej jest zatem odpowiedzią na potrzeby zakupowe naszych klientów. Sklep Wojas zaoferuje nie tylko produkty w cenach outletowych, ale również obsługę na wysokim poziomie i szeroki wybór obuwia Bartek dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Wojas S.A. to jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.
Uzupełnieniem asortymentu sklepu Wojas jest wysokiej jakości obuwie dziecięce polskiej marki Bartek, która od trzech dekad jest synonimem bezpieczeństwa i wygody.
Więcej informacji: https://atrium-mosty.pl/.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.