Komunikaty PR

Wojas otwiera swój salon w Atrium Mosty

2022-09-28  |  15:35
Biuro prasowe

Popularna polska marka obuwnicza dołącza do najemców Atrium Mosty. W nowo otwartym salonie Wojas o powierzchni blisko 160 mkw. płocczanie będą mogli wybierać spośród szerokiej oferty obuwia oraz modnej galanterii skórzanej. Pierwszych klientów sklep przyjmie już 29 września br.

 

Wygodne i stylowe modele, dostępne w różnych fasonach i wyróżniające się modnymi wzorami – to tylko kilka określeń najlepiej opisujących produkty marki Wojas. W nowo otwartym salonie, umiejscowionym w Atrium Mosty na parterze (pomiędzy Media Expert a sklepem Pepco), klienci znajdą buty na każdą porę roku i dla każdego, dopasowując model do swoich kolorystycznych i stylowych upodobań. Sklep zaoferuje im najnowsze kolekcje obuwia damskiego i męskiego, jak również galanterię skórzaną, tj. torebki, paski, portfele, rękawiczki, torby oraz dodatki i środki do pielęgnacji obuwia. Nie zabraknie również szerokiej oferty obuwniczej marki Bartek dla dzieci.

 

– Wojas jest kolejną firmą, która zdecydowała się otworzyć swój lokal w naszej galerii – w okresie wakacyjnym do najemców Atrium Mosty dołączyły sklepy Biedronka i Forpepe House. Zależy nam na tym, aby nasi goście mieli do swojej dyspozycji różnorodne marki zlokalizowane w jednym miejscu, które spełnią ich oczekiwania. Wzmocnienie oferty obuwniczej jest zatem odpowiedzią na potrzeby zakupowe naszych klientów. Sklep Wojas zaoferuje nie tylko produkty w cenach outletowych, ale również obsługę na wysokim poziomie i szeroki wybór obuwia Bartek dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Wojas S.A. to jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z  wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.

 

Uzupełnieniem asortymentu sklepu Wojas jest wysokiej jakości obuwie dziecięce polskiej marki Bartek, która od trzech dekad jest synonimem bezpieczeństwa i wygody.

 

Więcej informacji:  https://atrium-mosty.pl/.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.