Komunikaty PR

Wpadnij po nowe, odmienione pieczywo do Żabki!

2024-04-18  |  10:15
Biuro prasowe

Ciepłe i pachnące bułki to jeden z powodów, dla których klienci odwiedzają sklepy Żabka każdego dnia. Aby jeszcze lepiej sprostać ich oczekiwaniom, sieć Żabka przy aktywnym udziale franczyzobiorców dokonała przeglądu asortymentu w kategorii pieczywa. A dzięki nowym recepturom i zasadom wypieku, proponuje jakościowe i w przystępnej cenie produkty w zupełnie nowej odsłonie. Do 7 maja br. klienci mogą zakupić wypiekane na miejscu w sklepie pyszności, korzystając z promocji „2 + 1 gratis”, obowiązującej w godz. 6:00-10:00. Akcji towarzyszy spot promocyjny z udziałem Izabeli Kuny.

Żabka zdecydowała się na ograniczenie asortymentu w kategorii pieczywo do 12 produktów, które cieszą się największą popularnością. Zmiany te wpisują się w jej misję bycia blisko klientów, dostarczania im potrzebnych i dobrej jakości produktów o każdej porze dnia, uwalniając ich czas. W ten sposób sieć chce też zwiększyć efektywność, przeciwdziałać marnowaniu żywności i zminimalizować straty po stronie franczyzobiorców.

Nowe receptury, nowa świeżość, większe bułki

Sieć zmieniła gramatury wszystkich bułek i bagietek – są one zauważalnie większe, dzięki czemu dłużej zachowają świeżość. To szczególnie ważne dla klientów, którzy oczekują, aby kupione dziś pieczywo, było świeże również następnego dnia o poranku. Zwiększona trwałość i wilgotność produktów to także zasługa dodania maślanki i płatków ziemniaczanych. Oferowane przez Żabkę bułki i bagietki wypiekane są z najwyższej jakości mąki, mają prosty skład i nie zawierają stabilizatorów i emulgatorów.

„2 + 1 gratis” na bułki wypiekane

Przy okazji wprowadzonych w asortymencie zmian, Żabka przygotowała specjalną akcję promocyjną dla wszystkich wielbicieli pieczywa o poranku. „Happy hours” na wszystkie bułki wypiekane na miejscu w sklepach sieci obowiązują wyłącznie w godz. 6:00-10:00 w terminie do 7 maja br. lub do wyczerpania zapasów. W akcji biorą udział następujące bułki: pszenna 85 g, kajzerka premium 95 g, z dynią 100 g, śniadaniowa 100 g, fitness 80 g, kajzerka z ziarnami 95 g, z serem 65 g oraz bagietki: paryska 240 g, czosnkowa 165 g, w stylu hiszpańskim 135 g, a także nowość w asortymencie sieci – ciabatta cebulowa 65 g. Regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://www.zabka.pl/akcje-promocyjne/.

Franczyzobiorcy zaangażowani w rozwój kategorii

Żabka dokonała zmian w kategorii pieczywo nie tylko z myślą o klientach, ale również o franczyzobiorcach prowadzących sklepy pod szyldem sieci. Dzięki uproszczeniu procesów polepszy się jakość oferowanego pieczywa, a zarazem praca franczyzobiorców stanie się łatwiejsza.

Zmienione zostały zasady wypieku – nie rozmraża się już pieczywa, tylko wkłada do pieca wprost z zamrażarki. Wpływa to na poprawę i stabilizację jego jakości, ale przede wszystkim znacząco wydłuża świeżość produktu po odpieku. Udoskonalony został także sposób przechowywania pieczywa w zamrażarkach – wprowadzono nowe, szczelne rozwiązania przechowywania, dzięki którym ujemne temperatury nie wyciągają wilgoci, a po odpieku pieczywo nie robi się suche. Opracowane zostały też rutyny poranne, które pomagają w sprawnym przygotowaniu sklepu do sprzedaży pieczywa. Ponadto, w ramach warsztatów gastronomicznych franczyzobiorcy szkolą się z zarządzania tą kategorią produktową.

Prace projektowe związane z rozwojem kategorii pieczywa trwały od kwietnia do sierpnia 2023 r. i były konsultowane z Radą Franczyzobiorców Żabki. Od września do końca ub.r. nowe rozwiązania były testowane w 1500 sklepach sieci w rejonie Gdańska. Informacje zwrotne od prowadzących je franczyzobiorców miały istotny wpływ na określenie nowego asortymentu pieczywa oraz udoskonalenie zasad pracy z tą kategorią produktową, które zostały wdrożone w placówkach sieci w całej Polsce.

Więcej informacji o pieczywie w Żabce można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/wypiekane-pieczywo/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.