WPIP Construction buduje magazyn dla Swiss Valley

Jakub Ziębka
Grupa WPIP
ul. Poznańska 31
62-020 Jasin
jakub.ziebka|wpip.pl| |jakub.ziebka|wpip.pl
+48 510 654 159
wpip.pl
WPIP Construction rozpoczęło w Pile prace związane z realizacją hali magazynowej z częścią biurową. Inwestorem jest spółka Swiss Valley. Budynek o powierzchni ponad 9 tys. m kw. będzie służył do przechowywania i dystrybucji karmy dla zwierząt domowych.
Inwestycja jest zlokalizowana w Pile, przy ul. Krzywej. Do zadań generalnego wykonawcy, czyli WPIP Construction, należy budowa jednokondygnacyjnej hali magazynowej z zapleczami socjalnymi oraz dwukondygnacyjnej części biurowej. Powierzchnia inwestycji wynosi ponad 9,3 tys. m kw. Obiekt zaprojektowało pilskie biuro architektoniczne Archi-Graf.
Inwestorem jest Swiss Valley, dystrybutor produktów spożywczych, żywności dla zwierząt domowych, a także hodowlanych. Hala magazynowa w Pile będzie służyła do przechowywania i dystrybucji suchej oraz mokrej karmy dla psów i kotów.
– Cieszy fakt, że inwestor zdecydował się powierzyć projekt generalnemu wykonawcy, który posiada wieloletnie doświadczenie w budowie obiektów magazynowych – mówi Marek Mielnik, wiceprezes zarządu WPIP Construction, pełniący obowiązki prezesa zarządu spółki. – To kolejna prowadzona przez nas inwestycja tego typu, tym razem w północnej części Wielkopolski i dla klienta reprezentującego jedną z najbardziej obecnie obiecujących branż, rokrocznie osiągającej duże wzrosty.
Zakończenie inwestycji planowane jest na wiosnę przyszłego roku.
Swiss Valley – dystrybutor produktów spożywczych oraz żywności przeznaczonej dla zwierząt domowych i hodowlanych.
WPIP Construction – renomowany generalny wykonawca oraz projektant z ponad 30-letnim doświadczeniem, z dorobkiem kilkuset zrealizowanych inwestycji. Firma specjalizuje się w budowaniu i wyposażaniu obiektów zaawansowanych technologicznie, a także zrównoważonych, w których stosowane są rozwiązania spełniające wysokie standardy środowiskowe. Jest jedną ze spółek wchodzących w skład Grupy WPIP.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.